לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

בחירות בבית ספר


החדש בבית-הספר של אורי יש בחירות,

למועצת תלמידים,

לועד כיתה,

וךשאר הועדות בכיתה.

 

אורי לא רוצה להבחר למועצת תלמידים, אותי זה קצת הפתיע.

שאלתי למה, אורי הסביר לי שלהיות במועצה זה מאד מלחיץ

צריך לעשות הכל...

ואם לא אצליח.

ואם לא אדע... 

אורי לוקח כל תפקיד כל כך ברצינות.

 

בקיצור הוא החליט להגיש מועמדות לועד כיתה.

היום הוא אמור להציג את עצמו ולשכנע את הכיתה לבחור בו.

כבר אתמול הוא דיבר על כך שהוא לא רוצה לשכנע אף אחד.

הוא לא טוב בלשכנע.

הוא לא טוב בלדבר מול קהל.

יש לו פחד קהל....

בקשתי שישוחח עם המחנכתשלו, היא תדע לעזור ולעודד אותו.

 

הבוקר גבר הלחץ, והילד הודיע שהוא לא מוכן להציג את עצמו,

והוא מעדיף לא להבחר רק לא לעמוד מול הכיתה.

ויחד עם זאת, הוא רוצה לעשות ולשנות ולהיות מעורב...

 

עכשיו אני מחכה לערב,

שהילד יחזור מעיסוקיו הרבים ויספר לנו מה היה.

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב,  יהיה טוב!

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 5/11/2015 11:51   בקטגוריות אוּרי, בית-ספר, חברים וחברות, יד-המורה, כיתה ג, סתיו 2015, שיחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-13/11/2015 08:57




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)