לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

עדכונים..


יום הולדת שלי עבר, ואיתו נסיעה ממש כייפית לים-המלח.

היינו במלון לוט המקסים.

אוריקי דירדר את ממוצע הגילאיים שם באופן דרמטי.

יום אחד טיילנו בעין גדי.

יום שני עשינו בטן גב-או אולי גב בטן במלון עצמו.

נהננו מהבריכה, כן בסוף נובמבר עם בריכה חיצונית מחוממת קלות זה ממש כייף.

ומאד מאד נהננו מהים עצמו, אוריקי נכנס למים שרף לו מאד, יצא שטף את עצמו וחזר למים... 

הפצעים הגלידו, ואפילו הגירודים מהאטופיק דרמטיטיס שלו נעלמו.

וביום האחרון, בדרכנו הביתה עברנו בחנות התכשיטים, קיבלתי משני הגברים שלי טבעת כל כך יפה,

אחר כך נסענו למצדה, עלינו ברכבל, אני פחדתי... ניסיתי בכל כוחי לא  להראות את הפחד...

אורי אהב את הנסיעה הזו, וטען שהרכבל איטי מידיי לטעמו. 

סיפור מצדה היה לנסיך שלנו מאד קשה.

"מה הם לא ידעו שיהיה לנו מדינה? מה למה הם הרגו את הילדים? מה פתאום להרוג....."

כן סיפור מצדה הוא סיפור קשה בלי ספק.

נהננו ממזג אויר מקסים.

אותו יום היה גשום אז ראינו את הנחלים מתמלאים מים ומפלי מים זורמים לעבר ים המלח.

היה לי כייף של יומהולדת!

 

גם חנוכה עבר,

אירחנו בבית את המנשפחה של אבא,

ואת איל אחיו של אורי, שכמו תמיד היה לנו ממש כייף לראות.

אבא ואורי היו יחד בסרט הדינוזאור הקטן שלי.

אוריקי בילה עם  חברים,

ובכל יום הדלקנו נרות רקדנו ושמחנו על החג הנרות האהבה וספוגניות...

 

אתמול,

היינו ביום הורים,

שמחה לספר שרזיתי מנחת.

(לא רוצה להשמין, אפילו לא מנחת..)

הנסיך שלנו קיבל תעודת הוקרה.

על נימוסיו הטובים,

על היותו חבר טוב,

על עזרתו בכיתה.

שמחתי מאד.

הוא חכם ונבון ואין לי ספק שמוכשר.

ויחד עם זאת הוא חבר טוב וילד עם לב ומבחינתי זה עולם ומלאו.

 


תעודת הצטיינות

 

 

זהו להפעם.

 

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/12/2015 12:22   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, בית-ספר, הורות, יומהולדת, טיולים, סתיו 2015, כיתה ג, תמונות, שיחות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-17/12/2015 13:34




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)