לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

חתול.


(לימורי זה פוסט במיוחד בשבילך)


 


אורי אוהב חיות ידוע.


מאז שהיה ממש קטן חיות עשו לו טוב.


 


אתמול בא אלינו חבר והם בקשו לרדת לשחק כדורגל בחוץ,


כשאורי נמצא עם עוד ילד אני בשמחה נותנת לו לרדת לבד.


בקשתי רק שיקח איתו סלולרי במידה ויצטרך לומר לי דבר מה.


 


פתאום הטלפון שלי מצלצל, אורי בצד השני.


הוא סיפר לי על חתול שתקוע על עץ.


הילדים התקשרו ל-102 מכבי האש, שם אמרו להם שמבוגר צריך להיות איתם,


אז הוא בקש שאבוא או אתקשר אליהם,


אני עבדתי באותו זמן, ואמרתי לאורי שאני לא יכולה.


 


כשהם חזרו הביתה, הם סיפרו לי בהמון גאווה ושמחה שהיה שם ילד גדול, בכיתה ה,


ובעזרתו הם הורידו את החתוחל מהעץ.


וככה הצילו אותו.


 


מצד אח, חשבתי לעצמי, איזה כייף שיש לי ילד עם תושייה,


וחמלה, וחברים טובים.


איזה כייף שהוא יודע שהוא יכול לעזור ועושה את זה.


 


ומצד שני,


לא יודעת מה לחשוב,


יש משהו מפחיד בסיפור הזה, ולא, אני לא יודעת מה בדיוק מפחיד אותי.


 


 


וכמו שאני נוהגת לומר...


תחשבו טוב,


יהיה טוב.


 


אורלי


 


 


 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/12/2015 11:53   בקטגוריות אוּרי, חברים וחברות, חורף 2016, כיתה ג, מפחיד, מחשבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-31/12/2015 15:37




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)