לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

מאה ימים - היום השבעה-עשר


יום שני, הוא היום החביב עלי בשבוע.

 

לפני שהתחיל אגיד שנראה לי שהטוב מתעצם כשאתה מחפש אותו, כמו נבואה שמגשימה את עצמה.

 

1. היתי בשיער ספרדית, היה משעשע וכייף, אני כל כך מרוצה מזה שאני מבינה ממש טוב,

    כשאני לא מצליחה לומר מה שאני רוצה בספרדיתי אני... עוברת לאנגלית.

    זה קצת מוזר כשאני מדברת עברית אני חושבת בעברית, כל שפה אחרת שאני מדברת אני חושבת באנגלית...

    המורה שלנו מקסימה וקבוצה נחמדה מאד כך שזה ממש נחמד.

 

2. היה לי גם שיעור בחרוזים, התחלתי שתי עבודות של חריזה עם סריגה.

    אני אוהבת את השלווה והרוגע ששיפי המורה שלנו משרה, הכל אצלה בסדר...

     הכל מתקבל בחיה וחיוך. ממש כייף.

 

3. כשיצאתי ממקום הלימודים שלי, ניגש אלי בחור צעיר אמר לי שלום, והגיש לי סוכריה, ואיחל לי יום מקסים,

    זה היה כל כך מקסים ומחמם את הלב, לא רציתי את הסוכריה, והוא אמר קחי, תני אותה למישהו אחר,

    וכך באמת עשיתי. הרגשתי נפלא לקבל ועוד טיפה יותר טוב לתת...

 

4. בערב בקרמיקה טאטינה המורה שלי תיקנה ללי את המלאכית שעשיתי ונשברה לי.

    כל כך שמחתי, מי שלא הכיר את המלאכית קודם בכלל לא ידע שהיא תוקנה.

     פרוייקט הצלחות שלי הולך ומתסיים...

 

5. בצאתי מהמתנ"ס ראיתי קבוצה של אנשים מדברים על הבחירות למנהלת השוכנה.

    בחוצפתי או שאולי זו לא חוצפה, פניתי אליהם ואמרתי להם, שיבחר מי שיבחר...

    העיקר שידאגו לנגישות במתנ"ס.

    אחד האנשים שעמד שם הסתבר שהוא עצמו נכה, הבטיח לקחת זאת לידיו...

    מקווה לטוב.

   בסוף עוד ינגישו את המתנ"ס הזה, והמלחמה שלי הנושא זה תסתיים.

 

6. בהמשך לבקשתו של אורי לפתוח לו בלוג,

    פתחתי לו היום בלוג כאן בישרא, לאט לאט אלמד אותו לכתוב בו,

    מקווה שהוא יהנה מהכתיבה.

 

7. חודש פברואר נגמר!

 

היום אין לי תמונות...

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 29/2/2016 21:15   בקטגוריות 100 ימים, אני, חורף 2016, כיופים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)