לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

מאה ימים - היום ה-53


היום יום רביעי.

 

1. אחרי כמה שבועות שוב הייתי היום בהידרוטרפיה. 

    היה כייף... ואני גמורה מעייפות, זו ירידה לצורך עליה....

 

2. ע"י הבריכה ניסיתי לחנות, ובטעות פגעתי באוטו שחנה מאחוריי,

    השארתי פתק על השמשה עם מספר טלפון שלי,

    אחר-הצהרים התקשר אלי איש, אמר לי שהשארתי לו פתק על השמשה,

    כלום לא קרה לאוטו שלו והוא רק רצה להודות לי שהשארתי לו פתק.

    מאיר טוען שאני האדם היחיד בארץ שמשאיר פתק....

 

3. אורי יושב כאן על-ידי, ומקפל את הגרביים שכבסתי, כייף!!!

 

4. יש לי שרשרת שכתוב בה אמא, ומחובר אליה ילד קטן שעליו כתוב אורי,

    היום הילד נפל, מאד התעצבתי, חששתי שהוא הלך לאיבוד,

    אחר כך, מצאתי אותו אחר כך בקפל של החולצה!!

 

5.  אורי החלט ללכת היום לכנס מקהלות, בהתחלה הוא לא רצה כי הוא עדין במקהלה הצעירה,

     וזו לא עלתה להופיה.

     ועוד בעינין החלטות של אורי, הוא החליט להמשיך בטקוונדו!!!

      ולצערי, לא בא לא להמשיך לכתוב בבלוג, אמשיך לשאול עם בא לו.....

 

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה טוב,

 

אורלי 

 

 

רק סיימתי לכתוב ואוריקי בקש לכתוב בבלוג שלו! איזה כייף!!!

מוזמנים להכנס!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 6/4/2016 19:33   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, בית-ספר, אביב 2016, מרגש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-7/4/2016 21:07




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)