לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

מאה ימים היום ה-87


ערב יום הזיכרון.

כבד לי היום הזה.

ומאז שיש לי את אורי כבד לי שבעתיים.

חשבתי ברצינות גמורה לוותר היום.

ולכתוב על ההרגשה שלי,

כאמא לבן, שהיום הוא בן 9....

אמא לבן שאותו אני מחנכת על אהבת הארץ הזן.

שאותו אני מלמדת ש.. אין לי ארץ אחרת.

אני פוחדת. 

פוחדת מאד.

ובכל זאת כך אמשיך לחנך אותו.

 

ואז,

היה ערב שירים נוגה לזכרו של חיים סמדר שהיה שומר בבית הספר ונהרג בפיגוע.

וראיתי שאני רוצה לכתוב את הטוב של היום.

 

 

אז הנה...

 

1. ערב שירים נוגה בבית ספר של אורי, שמחה וצהלה של ילדי בית ספר יסודי,

     וברגע הם הופכים לרצינים וכל כך בוגרים.

 

2. ילד קסם אחד מכיתת תיקשורת ששר כל כך יפה כל כך ברור.

 

3. נערה אחת בוגרת בית הספר שבאה לשיר איתנו, עלתה לבמה והסתכלה על המורה למוזיקה שלה לשעבר,

    וחיכתה לסימנים שלה חיכתה להרמת היד של המורה שלה לשעבר.

 

4. מורה אחת שראתה ילד מתקשה וחיבקה אותו.

 

5. ואחרת שפשוט היתה שם... מורה, עם תנועות של מורה ועמידה של מורה ומבטים....

 

 

ליל מנוחה.

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 10/5/2016 22:26   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, בית-ספר, הנושא החם, יד-המורה, כיתה ג  
הקטע משוייך לנושא החם: זיכרון ועצמאות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)