לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

יום רביעי.


על פי בקשה מיוחדת של מישהי שאני מאד אוהבת אני כותבת..

היא מתגעגעת לקרוא יום יום את הבלוג שלי.

אז אני כותבת על כמה דברים יומיומיים כאלה.

אוריקי עשה בוחן לחגורה צהובה בטאוונדו והצליח.

הוא חזר מאושר מהשיעור.

 

התחלתי לארגן את ארון הבגדים שלי יש שם כל כך הרבה בגדים ששכובים שם סתם ככה.

כייף לרוקן ולהוציא, ואחר כך להתחדש..

אני חושבת שמצאתי מי שיקח את הארונות הישנים...

רוצה לתת למי שצריך ..

מחר אדע בוודאות.

 

אני אוהבת את ימי רביעי, הבית נקי,

מן תחושה כזו של בית.

חסר רק ריח של עוגת שמרים בתנור.

 

מישהי שאני ממש אוהבת ואני יודעת שקוראת כאן ממשיכה לצעוד קדימה,

ממשכה להתקדם ולהתגבר ולהתבגר.

אז יקרתי אני כל כך גאה בך ובמה ומי שאת.

ולדעת שישלי חלק קטן בזה, עושה לי שמח בלב.

 

זהו כזה מן יומיום כזה.

ערב נהדר

ו.. תחשבו טוב יהיה טוב!

 

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 1/6/2016 20:59   בקטגוריות אביב 2016, אוּרי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)