לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

מחשבות.


מי שעוקב אחרי הבלוג הזה יודע שאני מורה בפנסיה.

לפני שלוש שנים נסגר בית הספר בו עבדתי,  ובעיקבות כך ועוד סיבות פרשתי.

כבר שלוש שנים שאני חיה את החיים בהמון המון שמחה.

כיף לי להתעסק בדברים שאני אוהבת.

כיף לי להיות אמא במשרה מלאה.

כיף לי שיש לי את האפשרות שכשאני לא מרגישה טוב אני לא חייבת לקום ולתפקד.(ולצערי זה קורה לא מעט...)

כיף לי, שאין לי את הלחץ הנוראי הזה שחייתי בו בתקופה שעבדתי.

אני בריאה יותר, רגועה יותר, שמחה יותר....

 

 

אבל...

 

לאחרונה אני מחפשת לצאת לעבוד..

גם כי כלכלית קשה, וגם כי אני מחפשת עיניין חדש.

מחפשת עבודה שתתאים לי...

משהו של חצי יום.

או משהו שאוכל לעשות מהבית.

משהו שאעשה בשמחה ובאהבה.

אין לי רעיון מה לעשות.

אולי עבודה של מספר פעמים בשבוע.

אולי משהו בשעות הבוקר...

 

לא יודעת מה.

לא יודעת איך להתחיל.

לא יודעת מה אני באמת באמת רוצה.

ויחד עם זאת אני יודע שאני צריכה לעשות.

ברור לי שאני צריכה לעשות,

שהדברים לא יבאו אלי סתם ככה..

מרגישה לחוצה.

 

 

יום נפפלא,

וכמו שאני תמיד אומרת...

נחשוב טוב יהיה טוב.

 

 

אורלי

 

 

עריכה מאוחרת...

רק גמרתי לכתוב פוסט ו.. קיבלתי הודעה על איזו עבודה....מקווה שיצא מזה משהו נפלא.

(ולמרות זאת ... עדין מחפשת את עצמי.)

 

איך אחותי אומרת רק צריך לבקש....

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 5/6/2016 11:01   בקטגוריות אביב 2016, אני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-7/6/2016 09:23




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)