לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

חושבת טוב...


כל פוסט לאחרונה אני מסיימת ב...

נו אתם יודעים,

תחשבו טוב יהיה טוב.

היום חשבתי טוב..

היה לי יום כל כך טוב.

 

 

זה התחיל בבקר שאמנם יצאתי יותר מאוחר אבל...

הגעתי ממש מהר לעבודה,

לא אוהבת לבזבז זמן על פקקים בבקר.

אחר כך הצלחתי להגיע לגבעת יערים... למרות הסיבובים, 

הדרך כל כך יפה....

ואז קיבלתי מתנה אבן שכתוב עליה שפע והצלחה.

בחרתי באבן שהיא הכי קרובה למשולש,

משולש היא הצורה הגאומטרית הכי יציבה.

אפשר לראות באתר הזה עוד עבודות יפיפיות.

חזרתי הביתה, כמובן שלמרות הוויז טעיתי. אני אפילו עם הוויז לא יודעת לנווט.

כמו שאני אומרת תמיד לאורי, זה לא נורא ללכת לאיבוד ככה לומדים דרכים חדשות..

(וכמה שזה נכון לחיים בכלל)

ובסופו של דבר הגעתי, 

האמת היא שהנסיעה הזו הפחידה אותי.. והנה נצחתי את הפחד
ואני גאה בעצמי.

 

 

אספנו את אורי והלכנו לפגישה שהיתה לנו...

הגענו מוקדם, נכנסנו לבית קפה,

בדרך.... ראיתי  תיק אדום עם פרנזיים מקסים ביופיו בחנות. 

להשלים עם זה שהוא עולה 120 ש"ח. ושאני הולכת לקנות אותו.... 
ופתאום בחנות המוכרת מבקשת 59 ש"ח... 
אז עכשיו יש לי תיק אדום עם פרנזים ממש מקסים והשישים ואחד שקל נוספים.

 

ממש כייף...

אז,

גם היום תחשבו טוב, יהיה טוב.

ליל מנוחה,

 

ארלי

 




נכתב על ידי אמא של אוּרי , 14/7/2016 20:57   בקטגוריות אהבה, אני, כיופים, קיץ, קיץ 2016, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)