לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

החופש כאן!


עכשיו אורי ממש כבר החופש.

הוא סיים את קייטנת אופק נהנה מא מאד,

בקייטנה הוא למד המון דברים מעולמות שונים.

קצת על סין. ומעט על ג'אגליניג וקרקס.

מבוכים ודרכונים, אוריגמי ומשחקי חשבון עתיקים, הוא למד גם לאלף כלבים,

ועוד דברים כאלה ואחרים,

אורי הכי נתפס לאוריגמי,

כבר רכשנו ספר, ודפי אוריגמי והילד מקפל ומקפל...

האמת היא שחיבתו הרבה ליפן רק התעצמה ברגע שידע שביפן עוסקים הרבה באריגמי.

 

יחד עם זאת אוריקי התחיל ללכת לרכיבה על סוסיפ, נראה לי שזה יעצים אותו.

בשבוע האחרון הוא היה איתי ועם מאיר בעבודה.

אצלי הוא בעיקר מקפל אוריגמי.. אבל גם קורא, את בליבי עכשיו,

עושה קצת תרגילים בחשבון.

וביעקר נהנה ללכת למכולת לקינות כלמיני דבריפ, היום זה היה משקה בננה שמנת וקרקרים.

 

קבענו לנו כמה בילויים להמשך החושה,

נסע לבית בתפוצות - יש שם תערכה שיכלה להיות נחמדה בעיניין גיבורים ישראלים.

נלך לקרקס פלורנטין.

את שתי הפעיליות האלה אנחנו מתכנים עם בני דודים של אורי ככה שיהיה לו נחמד.

תכננו גם ערב עם טורפים בגן החיות.

וסיור לילי בגן החיות...

מאמינה שיהיה כייף.

 

ביום שישי שעבר היינו בימית 2000 בחולון, אורי פגש ילד מבית-ספר שלו מה שעשה לו כייף

אחר כך פגש עוד ילד שהיה איתו בגן של נעמי, מהר מאד הם שיחקו יחד במים.

היה ממש כייף.

ואתמול הלכנו לגמור את הריכשות לקראת שנת הלימודים,

שונאת לחכות לרגע האחרון זה מלחיץ אותי.

לא אוהבת שיש מליון אנשים ושלחוץ וצפוף. עדיף לסיים עם היציקה הזו כמה שיותר מוקדם.

 

קצת מימי החופש שלנו.

מחכה לחורף....

(אני ממש סובלת מהקיץ הזה.

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה ממש טוב.

 

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/7/2016 14:11   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, הנושא החם, קיץ, קייטנה, קיץ 2016  
הקטע משוייך לנושא החם: קיץ וחופש גדול
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/8/2016 17:17




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)