לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

בא לי לחזור לכתוב .


לא יודעת עם יום יום, למרות שבתקופת פרוייקט המאה ימים זה היה ממש כייף.

או אולי אחת ליומיים, אבל אז אולי לא אצליח לעמוד בזה,

קצת מוזר יותר קל לכתוה יום יום מאד אחת ליומיים...

 

אז זהו אני מתחילה,

לא מצהירה על פרוייקט כזה או אחר,

(אולי פתאום יבוא לי...)

 

התחלתי לעבוד.

זה כייף.

ומוזר

לעבוד בלי ילדים, בלי כיתה בלי רעש בלי ההורים של הילדים.

זה מוזר לעבוד עם רדיו ברקע,

ועם רגעים שאני יכולה לגנוב טיפת פייסבוק, וקצת ווטסאפ סתם ככה באמצע היום.

נחמד לעבוד בעצם כמה שעות שאני יכולה, נחמד שאין מי שמחכה לי להתחיל בול בשמונה בבקר.

נחמד, ומאד מאד שונה.

לא מקבלת חיבוקים מילדים.

לא מקבלת מכתבים תמימים של ילדים קטנים, לא יושבת בהפסקה בחדר מורים...

או כמו שאני עשיתי תמיד צעדתי ברחבי בית הספר בהפסקות.

כייף לצאת בבקר, כייף להתארגן ללבוש בגדים יפים, להרגיש שאני יעילה.

ועם זאת חופשיה.

אני באמת נהנת משני העולמות נכון לעכשיו.

 

זהו.

 

תחשבו טוב יהיה טוב....

(תאמינו לי זה עובד!!)

 

אורלי

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 1/8/2016 17:23   בקטגוריות החופש הגדול, אני, הנושא החם, חופש, קיץ 2016, קיץ  
הקטע משוייך לנושא החם: קיץ וחופש גדול
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-3/8/2016 09:14




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)