לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

החופש עוד כאן.


אנחנו כבר לקראת סופו של החופש.

עשינו כל כך הרבה דברים כייפים.

היינו בבית התפוצות בתערוכה של גיבורים יהודיים, היה מאד מעניין אורי נהנה,

גם כי היינו עם האחיינים שלי וגם ובעיקר כי הערוכה עשוייה נכון לילדים.

באותה הזדמנות ראינו גם תערכה כייפי על בוב דילן, היה כייף להזכר במוזיקה שלו,

ומקסים במיוחד לראות את הילדים שהגדול בנהם הוא בן עשר התחברו למוזיקה הזו.

אחר כך גם ראינו את את התערוכה של בתי הכנסת, שגם בה אני לפחות מאד נהננתי,

מדהים איך כל בתי הכנסת בעולם כל כך שונים וכל כך דומים.

 

אורי ומאיר היו ברקרס פלורנטין, וממש היה להם כייף,

אני לצערי לא הלכתי כי היו לי כאבי גב נוראיים...

גם לקרקס הם הלכו עם אחותי והאחיינים שלי.

כייף שיש לי אחיינים שאורי והם חברים טובים.

 

ביום שלישי האחרון היינו בגן החיות בסיור ערב סביב טורפים,

הצ'יטה והטגריס הדב והנמר וגם הפנדה האדומה והאריה, והסרבל שהוא בעל אופי עצבני.

נכנסנו אל מאחורי הקלעים של גן החיות, שמענו מקרוב את שאגות האריות- הזכיר לי את ילדותי בקניה,

ךמדנו על הטורפים שבגן החיות, על מאגר הגנטי עולמי של בעלי החיים.

היה כל כך מעניין.

 

אורי היה איתי במשרד, המשרד שלי מאותר בהמון חיות אוריגמי שאוריק הכין לי,

הוא נכנס לאוריגמי בשיא הכייף.

 

אתמול היתה לי איתו שיחה על מסכים ...

הוא מסוגל לשבת יום שלם בלי לזוז מול המסכים,

כשאמרים לו להפסיק הוא לא מצליחלהביא את עצמו לעשות דברים אחרים.

שוחחנו על מה כן אפשר לעשו?

איך לנצל א המחשב לעוד דברים חוץ ממשחקי מלחמהמעצבנים.

איך אפשר להעסיק את עצמו לבד.

אז נכון אין לו אח או אחות בבית שאיתם הוא יכול לשחק,

אבל עם המציאות הזו  הוא צריך לגעת להתמודד.

אז לשמחתי החל מאתמול פחות מסכים חוגגים אצלנו.

הוא בנה רובורט מקסים עם הקשקשים.

הוא צייר ציור מקסים של דמויות מהמבוכים ודרקונים שהוא כל כך אוהב.

הוא קורא יותר בלי שנקש ממני לקרוא.

הוא התחיל להתארגןלבית-הספר.

סיים כמעט את כל המטלות שקיבל לחופשה.

הוא גם נראה לי יותר רגוע ופחות לחוץ כשהוא מבלה פחות מול המסכים.

 

מחר אנחנו נוסעים לידיעות אחרונות לראות איך עושים עיתון.

ויש לנו עוד סיור לילה בגן החיות.

עוד סרט אולי...

 

חבל שהחופשה נגנמרת, אבל זה אומר שגם הקיץ נגמר ולזה אני כבר מחכה.

 

 

סהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה ממש טוב.

 

אורלי

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 20/8/2016 13:43   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, החופש הגדול, הנושא החם, קיץ, קיץ 2016  
הקטע משוייך לנושא החם: קיץ וחופש גדול
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)