לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

יום חופש אחרון ויום ללימודים ראשון.


אתמול סגרנ את החופש ביום כייפי בים.

היה כל כך כייף.

לא היה נורא נורא חם.

לא היו המון המון אנשים.

המים היו נעימים.

הנוף מקסים.

נכנסנו למים דיברנו על גלים נשברים, על למה גלים בכלל?

על שבירה של קרני האור במים.

על אדוה, וסחף.

אורי אמר שהואחושב שאפשר לעבור ללמוד בים כי הוא למד המון מהשיחה שלנו וההתבוננות במים,

בשמש, בגלים.

אורי חשב שזה רעיון מצויין להגיד למחנכת שלו שכיתה ד' תסע ללמוד בים.....

אספנו המון המון צדפים וחשבנימה נוכל לעשות איתם.

בסוךף פגשנו גם את איל מירה ושונית.

הגענו בערב עייפים שזופים ונרגשים למחר.

 

היום התחילה השנה,

אחרי תמונת אורי עם שלט המסורתית...

הגענו לפני שמונה,

אורי תפס לו מקום טוב באמצע הכיתה והזמין חבר לשבת על-ידו.

אמרנו שלום...

ואני הלכתי לעבודה שלי, 

הנחמ דהיה שהגעתי הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתי שאגיע,

אני יודעת שהיום לא היתה אינדקציה מדוייקת למשך השנה

ובכל זאת התעודדתי.

ברבע לאחת באנו לאסוף את הילד הוא היה עמוס חוויות,

הוא דיבר הרבה על הטקס שהיה.

על המפגש עם החברם...

 

זהו....

כך נסתיים לו החופש הגדול 

והחלה לה שנת לימודים חדשה....

 

תחשבו טוב יהיה טוב.. מבטיחה.

 

אורלי

 

 


 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 1/9/2016 21:19   בקטגוריות אוּרי, איל, אמהות, אני, החופש הגדול, התחלה וסוף, התחלות, יד-המורה, משפחה, קיץ, קיץ 2016, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-3/9/2016 12:48




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)