לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אמא חוסי עלי...


אורי מרבה לשכוח מחברות בבית.

בכל יום אנחנו מזכירים לילד להכין תיק,

אורי טוען שבודק, ועדיין חסרות מחברות.

 

בכל פעם הוא חוזר הביתה ומעתיק את הדף למחברת.

ראיתי שזה לא ממש מפריע לו, אז אמרתי לו שעליו להעתיק פעמים כל דבר.

 

בפעם הראשונה הוא לא שמח אבל העתיק....

ויתרתי לו באמצע... רחמתי על הילד.

פעם שניה שוב ויתרתי, הילד היה אחרי חיסון...

ראיתי שזה לא לעיניין, הוא לא לומד.

היום שוב הילד שכח מחברת הפעם זה היה חשבון.

חזר הילד בשבע מהחוג וישב להעתיק למחברת.

הודיע לי שסיים אז הזכרתי לבנאדם שהוא צריך להעתיק פעמים.

אוריקי עשה אלף ואחד מניפולציות העיקר לא להעתיק...

הוא הביא את הדף מבית ספר וטען שהעתיק.

הוא הפיל את עצמו על הריצפה

הוא סיפר שנפל בבית ספר...

הוא התחנן...

"אנא אמא חוסי עלי..." 

הוא הצחיק אותי כל כך.

 

הפעם התעקשתי.

והילד העתיק פעמים.

האם זה יעזור.... לא בטוחה, ובטח לא בפעם הראשונה.

אבל לאט לאט כשיראה שאני לא מוותרת לו...

 

 

וחוץ מזה קרררררר בחוץ וגשם.

מחר אני חושבת לא לשלוח אותו לבית-ספר.

כייף שאני יכולה להרשות לעצמי.

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

 

 

מאחלת לכל אחד ואחת מכם

שנה אזרחית נפלאה מצחיקה וכייפית.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/12/2015 20:04   בקטגוריות אוּרי, אמהות, בדיקת גבולות, בית-ספר, גבולות, חורף 2016, יד-המורה, כיתה ג, פנני אורי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דילמת קפוארה.


לפני כחודש בקש אורי לחזור לשיעורי הקפוארה.

הצטרף לחוג חבר מהגן מה שדירבן אותו לחזור.

אני מאד שמחתי.

קודם כל זה פעילות גופנית.

זה פחות שעת מסך בשבוע...

והאמת היא  שכל היום בבית הוא עושה תנועות ריקוד של קפוארה.

בשבועיים הראשונים הלך הילד בכייף.

בשבוע השלישי כבר עשה לנו פרצופים של לא רוצה...

ואחרי שהלך חזר מאושר, הוא למד בעיטה חדשה והצליח יפה ולא היה ילד מאושר ממנו.

השבוע וב הוא עשה פרצופים וטען שהוא לא רוצה, שלא כייף לו והוא עיף/רעב/ צמא וכו'.

אנחנו התעקשנו, והילד הלך....

עכשיו הוא חזר, כולו שמחה וחיוכים וכששאלתי איך היה אורי אמר שלא היה כייף....

כששאלתי מה לא היה כייף הוא אמר כל מיני דברים...

כמו שילדים מרעישים, ושהוא לא מצליח לעשות טוב,

ושהוא עייף וכו'

בקיצור תירוצים שונים ומשונים. (הוא אלוף בלימצוא תירוצים ולסובב מציאות לפי איך שנוח לו )

 

אני חושבת שזה עיניין של פינוק, של רצון להיות בבית עם המחשב והטלוויזיה.

בעיניי זה מאד חשוב פעילות גופנית כלשהי.

במיוחד בגיל כזה...

מה גם שאורי צריך חיזוק לחגורת כתפיים.

 

 

עכשיו שאלתי את אורי איך היה עם החבר מהגן.

אורי אמר לי שהיה לו קשה (לחבר) והמדריך אמר להם להתאמן יחד.

אוריאמר לי אני כמעט המורה שלו, ניסיתי לומר שלכן הוא חייב להמשיך להתאמן.

 

מצד אחד- הילד נהנה.

מצד שני- הוא לא רוצה לללכת.

מצד שלישי- הוא יודע שאני מאד בעד חוג הקפוארה.

ומצד רביעי- אני לא רוצה להכריח אותו.

נראה לי שזה הופך להיות מן מאבק כוחות כזה וממש לא בא לי שזה יהיה כך.

 

איך נמנעים ממאבקי הכוח האלה?

איך לא נופלים לבורות שהוא יוצר לנו?

להתעקש על החוג??? אולי לא כדאי???

 

 

שיהיה ערב נהדר!!

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/12/2012 18:24   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, בדיקת גבולות, גבולות, הורות, חברים וחברות, חורף 12-13, מחשבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-2/1/2013 07:40
 



על משרתים אדונים וגבולות....


אורי: "אמא תביאי לי וויפי (מגבון לח).

אני: "תקום תיקח, אין לך משרתים כאן בבית"

אורי: " יש לי.... אבא!!!"

אני:: " לא אדוני הנכבד אבא לא משרת שלך הוא אבא שלך"

אורי: "אבל הוא תמיד עושה מה שאני מבקש ממנו גם כשאני לא אומר בבקשה... הוא לא צריך לעשות את זה,

        הוא צריך לפעמים להגיד לי לא אורי... דברים שאתה יכול לעשות לבד  תעשה לבד..."

אני: "אוקי צריך לומר את זה לאבא, הוא באמת לא צריך לעשות בשבילך דברים שאתה יכול לעשות לבד..

      אבל הוא עושה את זה כי הוא מאד אוהב אותך ואתה מנצל את זה.."

 

 

כמה שהילד הזה יודע לנגן על המיתרים הנכונים...

כמה שהילד הזה יודע מהם הגבולות של כל אחד.

כמה שהוא יודע  את החולשות שלנו המבוגרים.

 

האמת,

הוא ידע את זה כבר כתינוק קטן ממש.

ועכשיו זה רק הולך ומשתכלל..  

 

 

 

ערב נהדר!!!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/10/2012 18:03   בקטגוריות אוּרי, בדיקת גבולות, גבולות, גדילה, הורות, זכרונות, סתיו 2012, פנני אורי, שיחות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-27/10/2012 17:49
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)