לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ענינים חברתיים.


לאט לאט אוריקי מוצא את מקומות החברתי בכיתה.

הוא לוקח איתו כדורגל כדי לשחק בהפסקות בהן יש להכיתה שלו מגרש.

הוא בא ומספר לי שזה ממש כיי לשחק כדורגל,

ושיום אחד הכדור נתקע על העץ ואב הבית עם הסולם הביא לו אותו.

אורי מוזמן לחברים ומזמין חברים אליו,

הם ביחד משחקים במחשב, בחיילי הפליי מוביל, עם האוגר,

ואפילו קופצים יחד על המיטות.. (מה שאני פחות אוהבת ומרשה)

כייף לראות אותו גדל.

 

אורי נהנה ללכת לימי הולדת של חברים, ולהשתתף בפעיליות שעושים להם,

הוא כבר חושב חצי שנה קדימה על יומהולדת שלו ומה הוא יעשה בה..

תיכנון לטווח ארוך זה תמיד טוב.

 

השבוע אורי אמר לי שהוא מקווה מאד שאנילא אעלב אבל

בכיתה שלו יש ילדה אחת שהוא חושב שהיא מאד יפה.

שאלתי אותו למה הוא חושב שאני אעלב.

אורי ענה לי כי את אמא שלי וגם את בת, ואולי תחשבי שאני לא חושב שאת יפה...

חייכתי לעצמי איזו רגישות מתוקה ותמימה יש לו לבן שלי.

אמרתי לאוריקי, שאני בכלל לא נעלבת,

כי יש אפשרות לחשוב שיש כמה אנשים יפים ושאפשר לאהוב כמה וכמה אנשים.

אז הוספתי ואמרתי לו...זה בכלל לא בעיה, היא הילדה הכי יפה, ואני האמא הכי יפה,

אז בכלל אין פה שום כלום.

אוריקי חייך כאילו ירדה אבן מליבו.

 

 


 

אורי קורא כל דבר...

את התווית על השמפו באמבטיה,

את השלטים בדרך,

את תוויות על אריזות האוכל,

את העיתון שמונח על השולחן,

את רשימת הקניות שלנו.

כייף לראות את זה, הוא חוזר ואומר זה כייף לקורא,

אני רוצה לקרוא עוד ועוד....

 

זהו שתהיה שבת נהדרת!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 9/11/2013 12:25   בקטגוריות אוּרי, בית-ספר, התחלות, משחקים, סתיו 2013, פנני אורי, שיחות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-21/11/2013 12:46
 



סיפור בקוביות.


איל אח של אורי שיתף בפייסבוק במשחק שנקרא סיפור בקוביות.

ראיתי והתלהבתי...

ישנן 9 קוביות בכל קוביה 8 ציורים.

הילד זורק את הקוביות (2-9 קוביות),

ולפי התמונות מספר סיפור....

מאד מאד נחמד.

ראיתי את המשחק והתלהבתי....

חיפשתי, ואחרי חיפוש מצאתי את האתר שלהם בעברית,

מייד הזמנתי את המשחק לאורי.

אתמול המשחק הגיע בדואר.

אוריקי שהיה איתי בגלל מחלה כל כך שמח.

חזרנו מהדואר עם החבילה ביד,

והתחלנו לשחק.

היה ממש כייף.

 

בהתחלה לא שיחקנו עם כל הקוביות, ולאטלאט העלנו את מספר הקוביות

והסיפורים היו יותר ויותר מורכבים...

 

סיפור אחד לדוגמא...

יצא לאורי,

מגדל,

צב,

מטה קסם..

ואורי סיפר,

פעם בארץ רחוקה חיה לה נסיכה ,

האיש הרשע כלא אותה במגדל גבוהה.

יום אחד היא ראתה צב קטן וחמוד, והתחילה לשחק איתו,

הצב מאד שמח כי ככה הוא לא היה בודד יותר.

ואז הוא לקח את מטה הקסם שלו עשה  הוקוס פוקוס ושחרר את הנסיכה.

 

 



זהו זה יופי של משחק,

מאד מאד ממולץ לפיתוח שפה ודמיון,

להעשרת אוצר מילים, ללימוד של בניית סיפור,

ובעיקר להמון המון כייף.

 

אנחנו כבר יומיים נהנים מאד!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 26/7/2013 15:47   בקטגוריות אוּרי, איל, אני, משחקים, סיפורים מאת אורי, קיץ 2013, תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-28/7/2013 09:59
 



סדר בבאלגן.


לאורי יש המון המון ממש המון ספרים, משחקים, דיוי די....

אנחנו - קונים לו,

איל אחיו שונית ומירה - קונים לו.

הסבים והסבתות - קונים לו.

הדודים - קונים לו....

 

אתמול,

אחרי שהרגתי שאני טובעת במשחקים,

אמרתי לעצמי ולאוריקי, יאללה בוא נתחיל לסדר קצת משחקים,

מה שאתה כבר לא משחק ולא אוהב ניתן.

 

כמובן שלא הצלחנו להשטלת על הכל,

זה הרי עבודה של כמה ימים.

אבל עשינו חלק.

והוצאנו,

משחקים שבורים - ישר לפח.

משחקים טובים שאורי לא משחק בהם - לגן.

מיינו חלק מהספרים, גם גאן לקחנו לגן ספרים שכבר לא מתאימים.

 

החלק המדהים הוא,

אורי משחק רק בחלק קטן מכל הכמויות האלו.

חיילי הפלי מוביל הם פופלרים במיוחד.

הלגו, עכשיו קצת במנוחה  אבל אני בטוחה שהוא יחזור לזה.

משחקי קלפים אהובים....

משחקי קופסה- מידי פעם...

 

אני זוכרת שאורי היה קטן, ומכל המשחקים שהיו לו,

הוא הכי אהב את ארון הפלסטיקים במטבח.

 

 

אחרי כל העבודה הזו,

עדיין יש המון המון משחקים ספרים ודי וי די ((שבהם בכלל לא נגענו עדיין)

 

 

אז תגידו לי אתם...

 

כמה ספרים די וי די ומשחקים צריך ילד אחד??? 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/12/2012 08:18   בקטגוריות אוּרי, אמהות, גן, הורות, זכרונות, חורף 2011 - 2012, משחקים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-2/1/2013 07:38
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)