לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - היום העשרים ואחת.


יום שישי.

 

1. אורי מרגיש הרבה יותר טוב. מה שאנטיביוטיקה עושה....

 

2. הכנתי היום מבחר של דברים.

    טחינה, סלט חצלים, ממרח קשואים , מתכון שמצאתי באינטרנט והתגלה כמוצלח מאד.

    פאי פזי, פזי הוא מנגולד.

     אנטיפסטי של חצילים כרובית קישואים ופלפלים.

 

3.קמתי בבוקר עם סוכר ממש מאוזן.

 

4. שרשרת שאני עושה מסריגה של חוטי ניילון מתקדמת ממש יפה נראה לי שזו תהיה שרשרת ממש מיוחדת.

 

5. הכיף הכי גדול בעולם, יום שחישי בצהרים, אני שוכבת לי על הספה וערמת עיתונים עלי. 

    הזמן האהוב עלי ביותר.

 

6. Easter Bunny.

 

 

זהו להפעם,

שבת שלום.

 

ו... תחשבו טוב יהיה טוב,

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 4/3/2016 20:57   בקטגוריות 100 ימים, אוכל, אוּרי, אני, חורף 2016, מחלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום העשרים.


אורי חולה.

יש לו דלקת אוזנים חריפה. עצוב לי...

וגם בתוך הלא כייף הזה היו כמ הוכמ הדברים טובים.

 

1. גם כשאורי חולה ועם חום גבוהה הוא מצחיק אותי עם האמירות שלו.

    פולניה זה כאן! 

   שוכב לו במיטה מקטר וסופר את השעות עד התור לרופא. 
  "אני לא מבין מה עשיתי רע שמגיע לי העונש הזה???"
  " עוד שלש שעות ועשרים ואחת דקות עד הרופאה"
  "אני כבר יודע מה יהיה.. היא תבדוק אותי תתן לי אנטיביוטיקה ואני אצטרך לבלוע את התרופה המגעילה וזה לא יעבור לי".. 

  "מעולם לא ידעתי כאב מהו עד שקיבלתי את כאב האוזניים הזה"
   נו אמרתי כבר פולניה זה כאן? אצלנו בירושלים!

 

2. היתי בטיפול שיאצו שפקח לי את העיניים. הבנתי למה כל כך כואב.

    הטיפול עצמו כאב לי עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב.

    יש לי תקווה שהטיפול הזה, יחד עם עבודה מצידי וההדרוטרפיה.

    יחלצו אותי מהכאב הבלתי פוסק שלי.

 

3. מצאתי בסטוק חותמות קטנות של אותיות בעברית ואנגלית,

    כבר הרבה זמן חיפשתי, ומה שמצאתי היה ממש יקר.

    היום מצאתי גםם במחיר טוב וגם גודל כמו שרציתי.

 

4. אורי הצליח לבלוע את הקפסולות של האנטיביוטיקה.

 

5. המחנכת המדהימה של אורי התקשרה אליו לשאול לשלמו ושוחחה איתו.

 

6. משהו מקסים הגיע אלי לקיר בפיסבוק:

 



זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 3/3/2016 19:05   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, אני, חורף 2016, חכמות, מחלה, פנני אורי, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום התשעה-עשר


פוסט שני היום...

יום רביעי, אורי היה איתי היום בבית, עם חום הילד שלנו.

ובכל זאת...

 

1. גיליתי שהיו לי בפברואר  כינסות לבלוג הזה. 

 

2. הוצאתי את הכעס מהלב, אמרתי אתאשר על ליבי, מקווה שהובנתי.

    מה שבטוח זב שעכשיו הלב והבטן שלי נקיים.

 

3. ישבנו אורי ואני על קוםסאת תותים וזללנו לנו היה קייף ואדום.

 

4. כנתי מרק עוף ממש טעים. הילד חולה וכשהוא חולה הוא אוהב מרק עוף....

     כייף להכין לו במיוחד כשאני רואה אותו אוכל את זה.

 

5.נרדמתי לשנ"צ ב.... שבע בערב, עכשיו התעוררתי.....

 

 

מחר שוב אורי איתי....

 

זהולהפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 2/3/2016 21:49   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, מחלה, חורף 2016  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)