לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - היום ה-68


יום חמישי.

מחר לל הסדר.

 

1. טיפול שיאצו כפול. נהדר. הגב והרגלים שלי מוכירים את הטיפול עד בלי די.

 

2. מניקור ופדיקור אצך בטח האחת והיחידה.

    עכשיו יש לי לק אדום וברגלים יש לי מדבקות של פרפרים!!

 

3. נסענו למודיעין להכין חרוסת, זן תמיד חגיגה אצלנו, אוריקי נהנה.

 

4. ישבנו יחד ברכבת וצחקנו.

 

5. בדרך למודיעין אורי הקשיב לשיר "ג'ינג'י " ששר פוליקר, וטען שזה שיר מאג עצוב,

    פעם ראשונה שבאמת הקשבתי למילים, הוא בעצם מדבר על האחר,

    זה שמרגיש שונה בחברה.

    בכל פעם מרגש אותי מחדש לראות עד כמה אורי מקשיב למילים שלהשירים שאנחנו שומעים.

 

6. המרנג של הפבלובה בתנור.

 

 

זהו להיום,

ליל מנוחה,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 21/4/2016 22:35   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, חופש, מחשבות, מרגש, שירים, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום ה- 59


יום שלישי,

יום קשה עבר עלי עם איזה וירוס בטן מעצבן.

 

1. בוקר שלם שכבתי במיטה וגרשתי את הוירוס. 

     נראה לי שהוא גורש.

 

2. ישבתי עם אורי וחשבנו איך נבלה בחופשה, אוהבת לתכנן איתו כיופי, 

    בין השאר תכננו ללכת לגייק-פיקניק בגן סאקר בחול-המועד, מחכה לזה.

 

3. גיליתי את רותם כהן, סביר להניח שיש לי הצתה קצת מאוחרת

    אבל... 

    טוב מאוחר מאף פעם.

 

4. התחלנו לחשוב על קייטנות קיץ....

 

5. מחר יום חדש!!!!!

 

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

 

הבלוג של אורי.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/4/2016 20:25   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אני, חופש, יום קשה, שירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-13/4/2016 21:24
 



מאה ימים - היום ה-47


יום חמישי.

השבוע טס לו והנה הא נגמר.

הטובים של היום.

 

 

1. מזה יותר משנה אני מנהלת דין ודברים עם המתנ"ס השכונתי שלנו להנגיש אותו לנכים.
   אמרו לי שיש מעלון (שלא עובדת כבר יותר מחמש שנים..) אז על פי חוק המקום נגיש.
   עם מי לא שוחחתי ועם מי לא התכתבתי....
   היום קיבלתי הודעה שנמצא התקציב להנגיש את המקום.
   אז עוד לא ממש מאושרת... אלא רק שמחה ודרוכה כי עד שלא אראה את המעלית במו עיניי לא אאמין, אבל הנה המאבק שלי נושא פרי. 

   גילוי נאות, אני עצמי הולכת על שתי רגלים, שמחה ובריאה, חברה שלי שנעזרת בהליכון היא המוטיבציה הגדולה שלי לעינין.
   אני גאה בעצמי, מאד גאה.

 

2. טיפל שיאצו משחרר כאבים.

 

3. פגשתי היום מישהי שעבדה איתי לפני המון המון שנים, ולא ראיתי אותה המון שנים.

    לצערי לא כל כך הספקנו לדבר, אבל היה כייף לראות אותה.

 

4. מזג אויר נחמד. 

 

5. השיר המקסים..... היום יום חמישי....

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/3/2016 21:00   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אני, שירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/4/2016 22:51
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)