לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שוב...


שוב פיגוע.

הפעם שניים בשכונה בה אנחנו גרים.

אני פוחדת.

מאד פוחדת.

 

זהו,

ועדיין אני מתעקשת...

נחשוב טוב יהיה טוב.

(כן אני קצת הרבה תמימה..)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/10/2015 16:23   בקטגוריות אני, דאגות, הנושא החם, חדשות, סתיו 2015, פיגועים, תיסכול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-13/10/2015 09:44
 



הוא מסרב לקבל את השם שבחרתי...


דרופבוקס

(ישראבלוג לא אוהב את השם הזה נראה לי)

 

כן אני יודעת שזה חכם.

כן אני יודעת שזה נוח...

לא אני לא מצליחה להבין את זה...

לןא מצליחה לשתף.

לא מצליחה לשמור.

ו...

אין לי סבלנות לשחק בזה.

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

(מאמינה בזה גם ברגעי תיסכול)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/9/2015 12:09   בקטגוריות Off Topic, אני, קיץ 2015, תיסכול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-16/9/2015 12:33
 



תיסכול.


חופש.

אני רוצה לעשות עם אורח המון המון דברים,

ללכת למוזיאונים,

ללכת לסרטים והצגות,

לצייר או ליצור איתו יחד, לבנות איתו בלגו,

לשחק משחקי חשיבה, 

להיות איתו כמה שיותר.

לגלות לו את העולם,

שיכיר כמה שיותר ויוכל בשלב מאוחר יותר לבחור מתוך ידיעה...

לחוות כמה שיותר חוויות.

 

ואורי..

בכייף שלו לשבת בבית,

לצפות בטלוויזיה לשחק במחשב ובחיילי הפליי מוביל.

אותי זה משגע,

כמה אפשר לראות את הסדרות המצויירות האלה?

כמה אפשר לראות את ארבע היסודות?

כמה אפשר לרוץ אחרי כסף במשחקי טבלט??

 

כל יום אני קמה עם רעיון אחר.

והוא אומר שלא בא לו.

שלא מתאים לו.

שזה יהיה משעמם.

שהוא פוחד מהדבר החדש.

שחם לו.

שקר לו.

בקיצור מוציא לי את הרוח מהמפרשים.

 

כן אני מבינה שכיף לו במוכר ובידוע,

אני מבינה שהוא חושש, כי אולי הסרט ישעמם,

ובמוזיאון שלא כמו במוזיאון המדע אסור לגעת בכל דבר.

 

היום, אחרי עוד הצגות,

ועוד פעם שכל מה שהצעתי היה בו פגם

החלטתי שאני זורמת איתו.

שוחחתי איתו, אמרתי לו שהיום, אני נותנת לו לעשות מה שהוא רוצה,

לא קוראת לו לאכול,

לא מציעה יציאות,

לא אומרת לקרוא או לכתוב,

לא מבקשת להתלבש....

 

אז הוא מהבוקר מול הטלוויזיה,

אמנם הוא לקח ספר וקרא שתיים וחצי מילים,

כדי לרצות אותי,

לא אני לא רוצה שהוא ירצה אותי, רוצה ישעשה בכיף,

 

ואני ...

לא מעירה, רק יושבת לי וממש מנסה לא להשמע ולהראות עצבנית,

למרות שאני מתפוצצת...

וכל כך מתוסכלת.

 

אתן לו היום להיות באיזור הנוחות שלו,

ומחר....

 אין לי מושג מה יהיה מחר.

 

יום נהדר!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 18/8/2014 11:52   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, הנושא החם, קיץ, קיץ 2014, תיסכול  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-21/8/2014 09:43
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)