לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צוק איתן - 3


אתמול כשחזרנו ממודיעין ב-9 בערב בערך,

על כביש 433  נזרקו 3 בקבוקי תבערה,

אבא נהג וראה את הבקבוקים עפים,

אני בדיוק חיפשתי שיר בטלפון...

דקה אחרי זה אנחנו עברנו שם.

התקשרנו למשטרה הבטיחו שידווחו.

כשהגענו למחסום  אמרנו גם לחיילים...

כבר דיווחו להם הם אמרו לנו.

לשמחתי אוריקי היה חצי ישן, ולכן לא בדיוק הבין מה קרה.

היה ממש מפחיד.

 

היום,

אחר הצהרים, אבא ואני צופים בסרט,

והופ אזעקה.

מפחיד.

רצנו החוצה,

בחוץ היו כל השכנים.

כמה דקות...

וחזרה הביתה,

הפעם לא הצלחתי להרגע,

ממש לא הצלחתי,

עוד הרבה זמן אחרי הלב שלי פועם בחוזקה.

רסקיו לא בדיוק עזר,

חיבוק של אבא ואורי החזירו לי את הנשימה,

אבל הפחד ...

יוו 

כמה שזה מפחיד.

 

מתפללת שיהיה שקט במדינה הזו שלנו.

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/7/2014 20:28   בקטגוריות Off Topic, אני, הנושא החם, פחדים, קיץ 2014, קיץ, קשה לי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אירוע בגן


עברו עלינו יום קשה השבוע.

ביום שלישי אורי לקח לגן משחק שנקרא "קוד הצבע".

משחק חשיבה מקסים.

אורי רצה ללמד את חבריו לגן את המשחק,

 והם, פחות התענינו בו, וכדרכם של ילדים, הלכו לעינינהם.

הילד שלי התאכזב מאד.

כשבאתי לקחת אותו מהגן, אורי אמר לי,

שהילדים לא רצו לשחק איתו.

אמרתתי לאורי שאני שמחה שהוא מספר לי,

אבל את העינינים של הגן פותרות הגננת והסייעת בגן,

ולא אני, אני הרי לא ראיתי את מה שקרה.

אורי פנה לגננת שהסיברה לו וגם לי, שהילדים לא התחברו למשחק,

ואולי כדאי להביא פעם אחרת משחק אחר...

את אורי התשובה הזו לא סיפקה.

 

יצאנו מהגן, ואורי היה עצבני הלכנו הביתה וניסתי לשוחח איתו

על דא והא ובכוונה לא על האירועיים בגן.

אורי אמר לי, את לא מבינה שאנימאד עצבני ולא רוצה לדבר על כלום??

הבנתי אותו ואמרתי לו שאתןלו את המפתח של הבית, עד הבית לא נשוחח,

הוא ילך בעצמו יפתח את הדלת ואני אבוא בעקבותיו ואז נשוחח.

וכך אכן היה.

כשהגענו הביתה אורי סיפר שהיה לו מאד עצוב,

ושיותר בחיים הוא לא יקח משחק מהבית לגן.

הסברתי לו שהמשחק היה קשה לילדים בגן,

ולכן הם לא שיחקו איתו.

אורי אמר לי אז אני הכי חכם בגן.

לא אמרתי לאורי אתה אמנם ילד מאד חכם אבל לא הכי חכם בגן.

יש המון ילדים חכמים, כל ילד חכם במשהו אחר...

(לך תסביר לילד בן חמש על סוגי אינטליגנציות)

לא רוצה שאורי יגדל בתחושה או מחשבה שהוא חכם מכולם טוב מכולם  וכו....

 

לי היה מאד קשה עם התחושה שהילד שלי היה בודד.

מיד חשבתי לעצמי,

איפה טעיתי????

מה עשיתי לא טוב???

(איך אני מצליחה תצמיד להעביר את זה אלי???)

 

למחרת הילד חזר לגן.

החברים שיחקו איתו.והילד היה שמח.....

 

האם לטפח חשיבה ולטפחה יכולות גורםלילד להיות חריג בחברת הילדים???

האם נכון לעשות את זה???

האם לא אגרום לילד להיות בודד???

 

אני רוצה לטפח בו את הצדדים החזקים שלא,

אבל לא רוצה שזה יבוא על חשבון הקשרים החברתיים.

 

ומי אמר שקל לגדל ילדים???

שיקום!!!!!! 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/9/2012 12:39   בקטגוריות אוּרי, אמהות, גדילה, גן, דאגות, הורות, חברים וחברות, קיץ, קיץ 2012, קשה לי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-18/9/2012 14:30
 



בקרים.


הבוקר אצלנו בבית קשה.

אנחנו מתעוררים בערך ב-6 שותים קפה ואוכלים משהו קטן....

אני מארגנת לו בגדים והולכת בשמחה להעיר את הנסיך,

ליטוף, מילים חמות, קצת ניג'וסים והילד קם.

 

אבל....

עד שהוא מארגן את עצמו,

הוא רוצה שנלביש אותו ועושה הכל, ממש הכל להציא אותנו משלוותנו.

זה כולל בכיות ויללות וקיטורים ומשיכת זמן, הכל כדי שאנחנו נלביש אותו.

הוא נשכב על הספה, מילל שהוא לא יודע להתלבש לבד,

כשאנחנו מזכירים לו שהוא כבר עשה את זה מליון פעם הוא עוד יותר בוכה.

הדבר היחידי שעוד עובד -

כשאני אני לוקחת שקית ניילון שמה את הבגדים שלו בתוכה ואומרת לו, שילך לגן בפיג'מה ושבגן ילבישו אותו...

ואז בשניה הוא מתלבש, אני ממש לא אוהבת לעשות את זה.

 

ואחרי שהוא מתלבש יש דיון של מה הוא יאכל בבוקר -

לחם עם דבש?

      חמאה??

      גבינה לבנה??

      ריבה??

      גבינה צהובה?

 

לא מתאים לאדון הצעיר...

אולי פרי??

אולי ירק??

או קורנפלס...

על כל דבר יש לו איזו סיבה שבגללה הוא לא רוצה.

 

טוב שאקטימל הוא שותה בלי בעיה בבוקר. (אצלנו זה נקרא קמלי..)

ואז יש עוד הצגה שלמה סביב הנעלים / סנדלים...

 

לפני כמה חודשים החלטנו שאנחנו יוצאים מהבית לגן ב-7:45. וכך אכן קורה ברוב הימים,

לפני כן היו ימים שאורי היה מגיע לגן קרוב ל 9:00,

 עד שהחלטתי לשים לזה סוף. הרי בקרוב הוא יהיה בגן עירוני ואחר כך בית-ספר והוא צריך להתרגל

להיות מוכן ולהגיע בזמן.

אגב גם אבא וגם אני אנשים שנדיר שמאחרים. 

 

כן, ברור לי שזה משחק,

ברור לי שזו ההתנהלות שלנו המבוגרים סביב הבוקר.

אבל כשאני צריכה להיות ב-7:45 בית-ספר, אין לי זמן כוח וסבלנות למשחקים האלה.

 

היום שוב בבקר היו בכיות קיטורים ולחץ,

ובסוף הוא יצא לגן עם אבא (אני מתחילה לעבוד מאוחר יותר)

אבל אני נשארתי בבית חסרת כוחות וכעוסה מהמלחמה בבקר.

 

אורי כמובן הגיע לגן מחייך מאושר ושמח.......

 

בתקווה שאכן יהיה לו יום מקסים,

ושאני ארגע.

 

יום נהדר!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/5/2012 08:20   בקטגוריות אביב 2012, אוּרי, אמהות, אני, גבולות, גן, הורות, חינוך, משפחה, קשה לי, תיסכול  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-21/5/2012 08:56
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)