לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: Off Topic. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

DAVID BOWIE


עוד אחד מגיבורי שנות הנעורים שלי הלך לעולמו.

שמעתי אותו המון.

אני עדין שומעת אותו הרבה.

 

Space Oddity

My little China Girl

Ashes To Ashes

Wild Is The Wind

ועוד רבים וטובים.

 

הבקר בדרך לבית-ספר שלאורי הקשבנו לשירים שלו,

אורי .. ילד שנות האלפיים..

שמייד מביע דיעה כשזו לא מוזיקה לטעמו לא אמר מילה...

לא יודעת מה זה אומר עליו מה זה אומר על דיווד בואי,

יודעת שאני אוהבת את השירים האלה.

 

בחזרה הביתה, חיברתי את הטלפון לרדיו של האוטו, 

צועק.

כמו אז כשהייתי בת שש-עשרה.

נכון זה היה אז ווקמאן עם קסטות (עוד לא ידענו את המילה קלטת.)

אז כמו עכשיו ישבתי באוטו (לא אז לא נהגתי אז ישבתי בחדר שלי בבית הורי)

המוזיקה צעקה ואני צעקתי איתה.

נהנתי...

 

חשבתי לעצמי,

גיבורי נעורים שלי הולכים ונעלמים.

פרדי מרקורי.

ג'ים מוריסון.

ועכשיו דיוויד בואי.

יחד עם אהוד מנור.

אריק איינשטין

ועוד רבים וטובים...

 

זה אומר שאני מתבגרת,

זה אומר שאני משתבחת,

זה אומרת שדור חדש של מוזיקה מציפה את העולם,

מוזיקה שאני פחות מתחברת עליה...

והבן שלי מאד אוהב אותה.

זה כנראה נקרא פער הדורות..

 

אז לזכרו של של דיוויד בואי

ולזכר שנות הנעורים שלי

ולזכר הימים שהיתי יושבת לי וצורחת את המוזיקה בקולי קולות.

 

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב.אורלי

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/1/2016 10:29   בקטגוריות Off Topic, אני, התחלה וסוף, חורף 2016, תמונות, שירים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חול המועד סוכות


ימים קשים עוברים עלינו.

רצח ופיגוע ועוד רצח... ועוד אדם שרץ עם סכין לעבר אדם אחר.

ואני החלטתי אף-על-פי-כן כמו מונטי פייתון....

 

to always look at the bright side of life.

הרי רק טוב יביא איתו טוב, ככה לפחות אני מאמינהה.

 

אז נתחיל:

אישה אחת עם מנשא ותינוק קמה ברכבת לאדם כפוף וזקן,

ואז אמא אחרת לקחה את בנה עליה כדי שהאמא עם המנשא תוכל לשבת.

 

אורי שמע על אוול שקרה לאדם מוגבל, ומייד אמר שזה לא נכון לא ככה מתנהגים,

כי מילדים מיוחדים לומדים דברים מיוחדים, ואם הוא היה המנהל,

היה מזמין את המוגבל מסביר לו ומלמד אותו ואם היה לו קשה, הוא היה מצמיד לו סייע כדי שיעזור לו איפה שקשה.

 

היום אמרו בטלוויזיה שלקראת אצמע השבוע יגיע היורה,

וגשם ישטוף את הארץ,

אולי ישטוף גם את כל השנאה והפחד שבו אנחנו חיים.

 

עוד אספר,

שאנשים עושם צעדים ענקיים כדי להרפא ממכות ותראומות, ומצליח להם.

 

ולסיכום אגיד,

שחגים וחופשים עם המשפחה כל כך צמוד כל כך הרבה ימים הוא פוטנציאל לויכוחים וריבים,

אבל כייף לקחת את זה למקומותצ של להכיער עוד משהו באנשים הכי קרובים לנו.

 

 

זהו להפעם.

 

תחשבו טוב יהיה טוב. (גם היום ולמרות הכל)

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 4/10/2015 09:49   בקטגוריות Off Topic, אוּרי, חגים, סתיו 2015  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-6/10/2015 17:06
 



הוא מסרב לקבל את השם שבחרתי...


דרופבוקס

(ישראבלוג לא אוהב את השם הזה נראה לי)

 

כן אני יודעת שזה חכם.

כן אני יודעת שזה נוח...

לא אני לא מצליחה להבין את זה...

לןא מצליחה לשתף.

לא מצליחה לשמור.

ו...

אין לי סבלנות לשחק בזה.

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

(מאמינה בזה גם ברגעי תיסכול)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/9/2015 12:09   בקטגוריות Off Topic, אני, קיץ 2015, תיסכול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-16/9/2015 12:33
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)