לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הירהורים, ועוד.


בשבוע שעבר היתה לעדנה  חברתי היקרה לי יומהולדת.

חגגו לה בבית שלה בו עכשיו גרים הוריה,  לאחר שהיא עברה לחיות עם בנזוגה.

הגעתי לשם,

אחרי שהמון שנים לא היתי שם, מען האמת בערך שש שנים,

התגעגתי לבית ההוא.

אמרתי להורים של עדנה-

המון עברנו כאן יחד,

בכי,

וצחוק,

עצב,

ושמחה,

הרבה שעות של שיחות נפש,

הרבה שירים תורגמו  מספרדית לעברית,

הרבה ארוחות טיפשיות.

הרבה דיוניים פילוספיים על מהות העולם,

וטיפשותם של גברים....

הרבה כאבי לב,

הרבה דמעות...

ואז אמר אביה של חברתי שהוא מקווה שהעצב הבכי והדמעות כבר אינם,

ושעכשיו רק שמחה וצחוק בחיינו.

חשבתי על זה.

וכן...

את העצב הכבי והדמעות לקחו אוּרי שלנו והראל שלהם..

ברגע שהילדים האלה נולד, החיים פשוט אחרים.

במקומם, יש לנו,

דמעות של התרגשות,

דאגות...

בכי כשקשה להם.

ואת הידיעה ששני הקטנים האלה הם מהפכניים,

הפכו לנו את העולם להרבה יותר מלא הרבה יותר מיוחד.


 

בעיניין בדאגה...

אוריקי עם חום כבר מיום שלישי שהזעיקו אותי לגן,

באחת לפנות בקר הוא שבר את מחסום ה-40 מעלות...(היה לו 40.2)

רופא מביקור בית ראה אותו כבר ביום ג' והיום ראתה אותו הרופאה הקבועה שלנו.

שנהם אמרו הכל נקי הכל בסדר...

שפעת.

שתיה מנוחה אקמולי (במקרה שלנו אדוויל לילדים) ויעבור.

 

אתמול הייתי איתו בסופר, לקנות ירקות למרק,

הוא היה סמרטוטי לחלוטין...

אבל את חוש ההומור לא איבד ושאל את הקופאית,

אם יש לה בחנות סבלנות....

כי אין לו סבלנות להיות בריא.

 

(השיר הרי אומר "סבלנות לא קונים בשום חנות...")

והילד די התאכזב כשהקופאית שחוש הומור כנראה לא הצד החזק שלה,

לא צחקה אלא ענתה לו בשיא הרצינות שבחנות שלהם אין סבלנות....

 

זהו.

כרגע הוא מול הטלווזיה, חצי ישן חצי צופה בסמי... (הכבאי...)

מחכים שיעבור, שבוע בלי אנטיביוטיקה או 7 ימים עם אז אוריקי יחזור לעצמו.

 

 

יום טוב! 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 13/1/2011 10:38   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, דאגות, הורות, חורף 2010, מחלה, יומהולדת, מרגיז  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-16/1/2011 14:05
 



תשמעו סיפור מרגיז.


יש לנו אוטו.

אדום ויפה, שוורולט אוויאו.

לפני איזה חודש בזמן נסיעה עלו אדים.. הזמנו גרר,

כתבתי על זה בפוסט קודם.

 

האוטו אכן חזר הביתה מתוקן ונוסע.

אבל מה...

"הנחמדים" האלה מן המוסך שחררו את הכסא של אוּרי,

כנראה היו צריכם משהו שם ממתחת.

והכניסו את החגורות מאחורי המושבים.

כשלקחנו את האוטו הכסא של אורי עמד במקומו... כאילו כלום.

 

לקחנו את אורי מהגן הביתה, ולא ידענו שהכסא לא מחובר...

כשהגענו הביתה שמתי לב לזה...

מסוכן, אין ספק.

נסיתי להתקשר למוסך, לא ענו לי....

אז כתבנו להם מכתב,

בו אמרנו להם...

שהם נתקו את כסא של הילד ולא טרחו לידע אותנו על כך.

לא בקשנו פיצוי,

לא בקשנו שיסדרו את הכסא חזרה במקום..

רק בקשנו להאיר את תשומת ליבם.

 

ניתקתם, ברור לי שזה מה שהייתם צריכם לעשות.

אבל למה לא לידע אותנו...

"גברת,

נתקנו את הכסא של הילד חברי אותו לפני שאת מושיבה אותו...."

 

זה הכל. לא  מאד קשה, ולא בלתי אפשרי.

 

המוסך כתגובה ...

כתב לנו שהם לא נגעו בכסא של הילד ולא נגעו בכלל במושב האחורי.

(אז איך לכל הרוחות החגורות היו תקועות מאחורי המושבים???)

ושזו אחריות שלנו לוודא שהכסא של הילד מחבר,

(מה שנכון, אבל אני בקשתי רק ל ידע אותי... זה הכל.)

 

 

כל זה אחרי שבפעם הקודמת נגנב לנו שם במוסך האיזיפארק שלנו.

ופעם לפני כן שמעתי את אחד המוסכניקים אומר לחברתו או משהו כזה...

חכי שיה האוטו הזה מוכן- ומצביע על האוטו שלנו ומחזיק את המפתחות שלנו,

אני אקח אותך ל..... ואחכה שתסיימי ואקח אותך חזרה.

מזל הגעתי לני הטיול שלהם,

הם בטח לא היו מספרים לי על הבילוי הזה.

 

באוטו הזה אנחנו מטפלים תמיד מאז שקנינו אותו באוטו מוסך.

ועכשיו אני צריכה לחפש מקום אחר.

לא סומכת עליהם יותר.

אז אם יש כאן משהו עםנסיון של מוסך שמטפל בשוורולט, בירושלים,

אשמח להמלצה.

 

חבל... 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/12/2010 10:14   בקטגוריות Off Topic, אני, חורף 2010, מרגיז  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-16/12/2010 14:59
 



58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)