לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: .. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נחת.


כמה נחת ושמחה גאווה וחום יכולה להביא יום הורים.

 

השבוע ביום ג' היה לנן יום הורים, הגענו בשעה היעודה לנו, (טוב  נו איחרנו קצת,

אבל  מסיבה מוצדקת .... אספר אחר כך)

התיישבנו אל מול המורה המדהימה לה זכה אורי בשנה זו (זו השנה השניה שלה עם הכיתה הזו)

והיא סיפרה לנו על אורי,

על היותו מצטיין

באנגלית ובמתמטיקה,

בערבית ובמדעים,

באומנות ובשפה (כלומר עברית, סיפורים, שירים מבנה השפה וכו')

היא סיפרה לנו שהוא חבר טוב שמרבה לעזור לחבריו.

היא סיפרה לנו שאורי משתתף בשיעורים ותורם המון לדיונים.

אהוב ואהוד על חבריו.

התמלאתי גאווה....

ואז שלחה אותנו אל הנהלת, לקבל תעודת הצטיינות, 

אורי אמר לה.... זו התעודה ה-13 שלי...

התרגשתי כאילו זו הפעם הראשונה. נו זו באמת הפעם הראשונה בכיתה ד'.

 

גם מנהלת בית הספר העריפה עליו מחמאות,

ואז,

כשנסענו הביתה אורי אמר לי,

היום כשקיבלתי את תעודת ההצטיינות, לא התרגשתי, אבל כבר לא היה לי כל כך אכפת מהחברים, הייתי גאה בעצמי.

 

נושא החברה והחברים תופס לאחרונה מקום מכובד אצלנו.

האם יש לותר עליהם בשביל ללמוד?

או אולי ללמוד פחות ולהיות יותר "מקובל"

אורי אף דיבר על כך עם יועצת בית הספר שאמרה לו את המשפט הכי חכם בעולם....

"אורי אם אתה רוצה להשקיע בחברה, זה בסדר, את החכמה והשכל שלך לעולם איש לא יקח, מקסימום אחר כך תשלים..."

מילים שמאד הרגיעו את אורי שפעם הראשונה קיבל ציון פחות מ-90...

 

ומי שקרא עד כאן..

למה איחרנו למורה???

אורי בבית ספר נפל על היד וקיבל מכה מאד חזקה,

היד קצת התנפחה והכחילה,

אז רצינו לוודא שאין שבר,

הלכנו לצילום... והתברר שזו מכה כואבת אבל לא יותר מזה.

לשמחתנו...

ולעצבותו של אורי שרצה לא לכתוב כמה ימים בבית הספר....(גם תלמיד מעולה הוא - תלמיד!)

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה ממש טוב,

 

אורלי

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/12/2016 16:46   בקטגוריות אוּרי, אני, בית-ספר, יד-המורה, כיתה ד, סתיו 2016, נפילה., תעודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/1/2017 19:25
 



כל מני דברים.


בילתי היום בבית-ספר של אורי.
באתי לעשות עם תלמידי כיתה ג' עוגיות תמרים.
אני ואהבת לבוא אליהם לכיתה ללמד שיעור אחד או שניים.
לא להתעסק בעינייני  משמעת,
וממש ממש להנות מעצם העשיה בכיתה.
אז היום,
נכנסתי לנעלים של מורה, ונהנתימכל שניה....
זו שכבה מקסימה עם מחנכות מקסימות וכייף אמיתי להיות חלק מזה.
אחר הצהרים אורי היה בשעור רכיבה ו....  עף מהסןס,
חוק הרכיבה אומר, שמי שעף מהסוס... צריך להביא עוגה.
אז זהו. הוא עף מהסוס ואני צריכה לאפות עוגה.
אורי כמובן שיעזור לי, הוא אוהב לעזור לי לאפות.
אורי דיבר על עוגת דבש, אניחושבתעל עוגת גזר, נראה בסוף מה נחליט....
ובפן הלאומי,
שמעון פרס הלך היום לעולמו.
אהבהתי אותו.
אהבתי את היותו צעיר, את הסקרנות שלו, את החזון שלו,
את האופטימיות שלו.
את האמונה שלו המיתית בשלום, שאותו עושים בין אנשים.
אילו היו אומרים לי ללמוד משהו אחד ויחדי ממנו,
היתי בוחרת ביכולת לראות בכל דבר את הטוב.
נוח על משכבך בשלום שמעון פרס.
זהו להפעם,
תחשבו טוב, יהיה טוב.
אורלי
נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/9/2016 21:38   בקטגוריות אוּרי, אני, חדשות, יד-המורה, נפילה., סתיו 2016, פעם ראשונה, כיתה ד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב פסח.


ממש ממש לפני החג.

השנה הבית שלי לא נקי.

בין כאבי רגלים לוירוס בטן,

והיום נפילה רצינית, הבית שלי לא נקי.

 

את השבת האחרונה ביליתי במיטה,

אבא נסע עם אורי לבקר את איל, ואני היתי במיטה.

אחר כך חזר נח ויצא איתו לשחק כדורגל

ואני עדיין במיטה,

בוכה כי כל מה שרציתי זה קצת מנוחה מהכאב.

 

היום כבר קמתי בסדר,

בטיפשותי לא אכלתי מספיק,

יצאתי עם אורי לקניון לכמה מתנות וסידורים,

הסוכר צנח לי,

ואני נפלתי, אורי שהחזיק לי את היד נפל איתי יחד.

הרגל נחבלה, ובקרסול נקע.

לא ידעתי עם לצחוק מהפדיחה או לבכות מהכאב הכל כך חזק ברגל.

וממש אבל ממש לא היה לי כייף.

 

ברוח הפוסט שבו החלטתי שאני עושה הכל בשמחה ואהבה,

הלכתי עם אורי ואבא לסרט מקסים - מר פיבודי ושרמן

סרט לו קיבלנו כרטיסים מדודה של אורי,

מאד נהננו,

זה לא היה סרט בתלת מימד, והגעתי למסקנה שאני מעדיפה

סרטים בדו-מימד, אולי זה עיניין של גיל - אורי חלק עלי נמרצות.

 

 

זהו,

שיהיה לכולם פסח שמח,

והמון אביב.

שיהיה עליז,

וחם ואוהב.

יהיה כשר (למי שזה חשוב)

ורק בריאות וטוב לכולם.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 13/4/2014 19:33   בקטגוריות אביב 2014, אני, הנושא החם, מחלה, נפילה., פסח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-15/4/2014 12:01
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)