לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - יום ה-64


היום יום ראשון,

אוריקי בחופש זה כייף!!!

 

1. פגשתי משהי שעבדה איתי, היא הסתכלה עלי וחיפשה עוד אורלי... כנראה שבאמת רזיתי, כייף לקבל מחמאות כאלה.

 

2. ובניגוד או כהשלמה לסעיף 1, ארוחת ג'אנק עם אוריקי בבורגר ראנץ'.

 

3. סוף סוף נזכרתי וקניתי מועך תפוחי אדמה, במחיר נחמד (7.40 ש"ח)

 

4. מאיר ואורי הסתפרו! אני אוהבת אותם אחרי תספורת, העינין הענקיות והכחולות/ירוקות של אוריקי כל כך מדהימות ....

 

5. שנ"צ קצק אך נפלא.

 

6. שיחה כייפית עם אורי ומאיר.

 

זהו להיום,

 

תחשבו טוב יהיה טוב,

 

אורלי

 

פוסט חדש בבלוג הכי חמוד בישרא - הבלוג של אורי!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/4/2016 19:39   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוכל, אני, אמהות, שיחות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום הארבע-עשר


יום שישי.

אני תמיד אוהבת את את יום שישי. זהו יום קצר לאורי,

ואז יש את הזמן שלי עם העיתונים...

וארוחת שבת.

ושיחות כייפיות במשפחה קטנה והמופלאה שלי.

 

1. היום הגשמתי חלום ילדות.

    כילדה כל כך רציתי ללכת למשחק כדורגל.

    דוד שלי משה ז"ל  שהיה לוקח את אחיי תמיד סירב לקחת אותי,

    בטענה, נכונה ואמתית אבל לגמרי לא הגיונית שאני ..... בת ובנות לא הולכות לכדורגל.

    ככה גדלתי לי עם חלום ללכת למשחק כדורגל,

    היום בזכות אורי וזכיתו בשוק הכפרי בבית הספר במנוי ילדים למשחקי הפועל קטמון,

    הלכנו כל המשפחה ביחד למשחק. האוירה שם היתה מקסימה, 

    המון משפחות עם ילדים, שירים, מוזיקה שמחה אדום שחור , צעיפים וכובעים.

    הרבה אחרי שנגמר המשחק אנשים שם עוד נשארו באיצטדיון ושרו את שירי הקבוצה.

 

2. לפני המשחק היו שם אנשים משק"ל (שירותים קהילתיים לאנשים עם צרכים מיוחדים)

    שמכרו שם כל מיני דברים, אני התחדשתי בכרית ינשוף חמוד בצבעי הפועל קטמון אדום ושחור.

    בחרנו לקראו לינשוף קטמון.

 

3. ועוד במשחק הכדורגל, ראינו גול אמיתי, והפועל קטמון זכתה במשחק.

 

4. הכנתי מתכון חדש של חזה עוף בדבש ולימון יצא ממש טעים.

 

5. בארוחת הערב היום נהלתי שיחה מקיסמה עם אורי ואבא,

    שוחחנו על חשיבותה של הדרך ולא רק התוצאה הסופית.

    על חשיבותה של ההנאה, בדרך, במשחק.

    על הקסם בשאילת שאלות,

    על הלמה? ואיפה? מתי? וכמה.

     וכמה זה כייף להיות סקרן.

 

 6. אוריקי השתתף באולימפידת המתמטיקה בבית הספר שלו,

     וחזר הביתה  עם מדליה משחק מתנה שקיבל, ותעודה.

 

7. שוב נוכחתי לדעת שחלומות תפקידם להתגשם.

 

8. סופ"ש ... וכל מילה מיותרת.

 

 

זהו להפעם,

חשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

 

 


 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 26/2/2016 22:24   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, אמהות, אני, בישולים, הנושא החם, חורף 2016, פעם ראשונה, שיחות, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/2/2016 07:12
 



בקשה של אוריקי.


לפני זמן מה זרקתי את כל האיפור שלי,

הוא כבר התיישן, ולא כל כך השתמשתי בו,

וכשכבר השתמשתי זה כל כך גרד לי שהחלטתי שלא רוצה אותו.

בימים האחרונים בא לי להתאפר, וקניתי לי מסקרה ואיי-ליינר חדשים.

הגדלתי לעשות וקניתי גם צליליות, בצבע חום שלא ממש יבלוט.

 

באחת מימי השבוע בקש ממני הילד...

"אמא כשאת באה לקחת אותי מבית-ספר אני רוצה שתבואי מאופרת טוב??"

ואני כבר שנים לא התאפרתי, כבר לא ממש זוכרת איך, אמרתי לילד,

טוב אשתדל...

ביום ב' התייצבתי בבית ספר בשעה 15:10 מאופרת...

והילד ראה ושם לב,

ואמר לי בבית.

"אמא את כל כך יפה עם איפור"

קיבלתי זריקת מוטיבציה והיום קניתי אודם, נו טוב, הוא לא כזה אדום ובולט אבל בכל זאת אודם....

עככשיו אפילו בא לי ללמוד להתאפר נכון, עדין, ומחמיא.

 

אז זהו,

בן נולד לי.

ואני כל כך אוהבת אותו.

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 13/1/2016 17:46   בקטגוריות אהבה, אוּרי, אמהות, בית-ספר, פנני אורי, קניות, שיחות, חורף 2016  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ME ב-18/1/2016 22:39
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)