לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2013. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלג.


המון המון שלג.

כבר שלושה  ימים של שלג.

ביום רביעי התלבטתי אם לשלוח את אורי לבית-ספר,

בסוף שלחתי, והייתי אכולת איסורי מצפון, אבל הילד חזר שמח ומאושר מחוויות הגשם השוטף בכיתה.

יום חמישי אוריקי התעורר ופרץ בבכי כשראה שאין שלג,

הוא רצה ללכת לבית-ספר בשלג להיות עם חברים....

אנחנוט כבר מוקדם בבוקר החלטנו שאורי ישאר בבית איתי.

אחר כך כבר ביטלו את הלימודים, כך שההחלטה היתה טובה.

מיום חמישי אנחנו בבית, שלושתנו.

הטלוויזה לא עובדת (תודה מיוחד לyes)

אז צריך להעביר את הזמן.

 

אפינו,

שיחקנו,

רקדנו לצלילי שירים שאורי למד בבית ספר,

ציירנו על קנווס עם צבעי פנדה,

כתבנו באתר של בית ספר,

כתבנו במחשב על החוויות מהשלג, והשתמשנו בגופן של אותיות כתב. 

הצטלמנו... (נו מה לא נצטלם??!!)

בנינו בובת שלג.

השתוללנו בבית,

אכלנו ואכלנו ואכלנו...

שיחקנו במחשב במשחקים שונים.

קראנו ספרים, איזסה כייף כשאורי קורא לי סיפור!!!!

התפנקנו יחד תחת הפוך.

 

האמת כייף לנו.

 

אתמול אחרי שחזרנו מבחוץ ראינו שהמגפיים של אורי נקרעו לגמרי,

הורדנו אותן והרגליים היו כל כך קרות ואדומות, זה היה די מפחיד.

לאט לאט חיממתי לו אותן.

עכשיו כשתגמר הסערה הזו נלך לקנות מגפיים חדשים.

 

לשמחתנו, היה לנו כל הזמן חימום - אנחנו מחממים את הבית בגז,

הפסקות החשמל היו מעצבנות, אבל לא ארוכות.

אוכל יש מספיק אבא עוד הספיק ללכת לקנות חלב ועוד כמה דברים ביום חמישי.

הטלפון, קצת זייף...

הסלולרי עובד נהדר.

yes כרגיל במזג אויר קיצוני כזה לא עובדים,

אבל הרדיו פועל,

והדי וי די  חי וקיים. 

וזו הזדמנות לראות כל מיני סרטים ששמרנו על דיסק און קיי.

 

בסך הכל,

אנחנו בסדר גמור.

ומחכים שיעבור זעם.

שבת חמימה אנשים יקרים!

 


אורי וידידו הקפוא שלגי.

 

שלגי בובת השלג זכתה באף ועיניים מגזר, 

זכתה לחבוש את הכובע שלי

והכי הכי זכתה באהבתו של אורי שלנו.

 

 


הילד שלי בשלג הלבן.

 

 

שב"ש לכולם.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 14/12/2013 13:26   בקטגוריות אוּרי, הנושא החם, סתיו 2013, תמונות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/2/2014 16:27
 



28.11.2013


יומהולדת שלי.

יומהולדת בחנוכה, קוראים לי אורלי כי נולדתי כמה ימים לפני החג,

והייתי בת ראשונה ואחיינית ראשונה ונכדה ראשונה... והבאתי (ומקווה שעדיין מביאה) אור.

 

חוגגת היום 52 סתווים (אבל איפה הסתיו - חם!!)

הבקר אתחיל בשירים וצלחת ממתקים מאבא ואורי, ונישוקים וחיבוקים משני אנשים כל כך אהובים עלי.

קיבלתי מתנות כפיות, שרשרת יפיפיה, דיסק של קרן פלס וברכה מדהימה מאורי ואבא,

אורי כתב לבד במחשב ואייר וקישט כל כך חמוד.

אחר כך באה יעל האחיינית שלי עם אמה ממדועין להיות עם אורי וכך גיסתי תוכל ללכת לעבודה בכייף.

והן הביאו לי עציץ מקסים עם רקפןת ורודות.

המון המון ברכות באס אמ אס, וואסאפ פייסבוק וטלפונים עם שירי יומהולדת מהילדים המתוקים שבמשפחה.

עוד מעט נלך למסעדה הודית... (בתקווה שיהיה שם חניה...)

מחר נחגוג עם האחיים שלי, שלשניים מהם היה גם השבוע יומהולדת.

 

ברדיו כל היום מתנגנים שירים של אריק איינשטיין, אוהבת לשמוע אותו כל כך.

 

 

ושאלת מליון הדולר היא - 

 

אם אני מקפלת כמיות כביסה ביומהולדת שלי האם זה אומר שמעתה והלאה הכביסה תתקפל לבד ותכנס לבד לארון????

מאחלת לכל הקוראים שלי שפע, שמחה והמון המון טוב.

 

תודה שאתם מלווים אותי כאן.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/11/2013 12:53   בקטגוריות אני, יומהולדת, מרגש, סתיו 2013  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-4/12/2013 08:40
 



אריק איינשטיין.


 

אריק איינשטיין נפטר.

שיריו ליוו אותי מאז ומתמיד.

 

אני ואתה נשנה את העולם - הוא שיר שליווה אותי בתקופת התיכון. כשהאמנתי באמת שיש לי את היכולת לשנות את העולם.

עוף גוזל - הוא שיר שבכל הזדמנות שכתבתי  לתלמידיי צטטתי... עוף גוזל חתוך את השמים... רק אל תשכח יש נשר בשמים.

את אדון שוקו שרתי לאורי מאז שהוא נולד, יחד עם שאר שירי  "כמו גדולים" זהו גם אחד הדיסקים הראשונים שקניתי לאוריקי.

את למה לי לקחת ללב - אני מזמזמת מידי פעם כשאני לוקחת ללב....

אחרי שהשתחררתי מהצבא, שרתי המון  את - יושב על הגדר רגל פה רגל שם.. 

לקחתי המון המון פעמים פסק זמן... ובגלל שבירוטשלים אין ים... זמזמתי את השיר ונסעתי להר הצופים לקחת פסק זמן - ולא לראות.

אהבתי להשתבלל עם השיר איזו מן חיה זה שבלול, לא פעם השמעתי לאוריקי את השיר המתוק הזה.

את השיר הוא חזר בתשובה כל כך אהבתי.

בכל שנה כמעט מאז רצח רבין לימדתי את השיר לבכות לך - שיר שסימל את אותם ימים אפלים כלכך.

כל כך הרבה פעמים כשנסעתי עם משהו שנהג מהר.. שרתי לו או יותר נכון... זייפתי לו סע לאט.

המון פעמים אני שרה לאורי - מה אתה עושה כשאתה קם בבקר??

כשנסעתי לפראג, הכנתי מן חוברת טיול אם לאן כדאי לנסוע ומה לעשות, דף השער של החוברת הזו היה כמובן השיר פראג.

בתקופות שהייתי בהן פגיעה מאד, שרתי את שביר ושאבתי כוח מהשיר.

בתקופה הקשה בחיי, אחרי שהתגרשתי והייתי כל כך בודדה הקשבתי שוב ושוב לשיר יש בי אהבה והיא תנצח - והיא נצחה בגדול!

כמו רבים וטובים אני מאמינה, השיר עטור מצחך זהב שחור, אהוב עלי מאד.

וכשהתלמידות שלי , וגם התלמידים אז והיוםבוכים להם כשאת בוכה את לא יפה

 לאוריקי אני משנה קצת את המילים ושרה כשאתה בוכה גם אז אתה יפה.

ישבנו ערמה של חברה על הדשא ושרנו.

והשבת בבקר אני נזכרת בשיר, שבת בבקר יום יפה אמא שותה המון קפה ואבא קורא המון עיתון,

רק שאצלנו.. אמא קוראת המון עיתון.

אבא קורא לשיר אני אוהב לישון- ההמנון, ושר אותו לעיטים קרובות.

 

הרבה מאד שירים של איינשטין ליוו אותי, אני בטוחה שאזכר בעוד.

תודה לך אריק איישטיין על כל כך הרבה שירים נפלאים.

 

יהיה זכרו ברוך.

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/11/2013 00:29   בקטגוריות אני, סתיו 2013, הנושא החם, שירים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/11/2013 12:54
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)