לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2014. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אלרגיות.


אנחנו מאד רוצים כלב.

חבר לאורי. וזה שיכריח אותי לצאת החוצה וללכת....

אבל לאחר אירוע האלרגיה בקיץ, כשאורי עקב משחק עם ארנבונים התחיל להשתעל, להחנק וכו'.

החלטנו שצריך לבדוק הייטה אם זה רעיון טוב,

לא בא לנו להביא כלב, להתאהב בו.... ולגלות שהילד אלרגי, זה לא פייר לילד ולא פייר לכלב.

אז אנחנו עושים בדיקות.

עשינו בדיקות דם- שם גילנו שאורי אלרגי לפריחת הזית, ואנחנו גרים בירושלים, עצי זית בכל מקום.

התגלו מעט נוגדנים לכלב, מה שאומר שיתכן שבמוקדם או במחאוחר אורי יפתח אלרגיה גם לכלב...

אוף!!!!

היום עשינו טסטים לאלרגיה וגילנו שאורי אלרגי גם לדשא, ולצמח גן-עדן. ושוב מעט לכלב, לארנבונים...

מה שהפתיע אותנו שנתגלה שהוא הרבה פחות אלרגי לבוטנים, אותם ידענו שהוא אלרגי מאד.

 

עכשיו, אנחנו צריכים לעשות בדיקה של תיפקודי ריאה.

ואת זה נעשה ביום ג' הבא.

 

האמת גם אורי וגם אני מאוכזבים.

כל כך רצינו כלב קטן וחמוד...

 

אולי, בעתיד כמו שהאלרגיה לבטונים כמעט נעלמה גם זה יעלם...

 

 

יום טוב!

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/9/2014 13:52   בקטגוריות אוכל, אוּרי, אני, אלרגיה, בעלי-חיים, קיץ, קיץ 2014  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-27/9/2014 12:24
 



תערוכה.


מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שלאורי יש אח גדול - איל.

איל הוא נער צעיר בן 13 (בגובה 190 ס"מ בערך..)

נער קסום עם בעיה תקשורת לא פשוטה.

אילי לא מדבר כמעט, אבל הוא כותב ומצייר מדהים.

אתמול, בתל-אביב, נפתחה תערוכה של יצירותיו .

 

אורי אתמול לא הלך לבית-ספר ואנחנו נסענו לתערוכה,

היה מרגש.

מאד מרגש.

הגיעו המון אנשים, משפחה, חברים ,הרבה נערים ואנשים עם בעיות תקשורת,

הרבה אנשים שמטפלים באיל.

וכל מיני אנשים שהכירו את איל מהפיסבוק או ששמעו עליו אחרי הכתבה שהיתה ב"עובדה"

 

איל, כמו איל, הסתתר רב הזמן על מיטה שהיתה שם מאחורי הארון.

ובקש מאורי תפוחים בדבש, שאורי סיפק לו בשמחה רבה.

 

היו שם ציורים מדהימים, אורי ואני הסתובבנו ובכל פעם שאלתי אותו מה הכי מוצא חן בעיניו...

בסופו של דבר אורי הכי אהב ציור בו מצוייר ילד/נער/ איש עם מה שנראה כמו טלית,

אורי אמר שזה מזכיר לו את הבר-מצווה לו של איל.

אותי הרשים במיוחד השיר הזה....

 

 


 

אני לא יכולה להתחיל לחשוב איך מרגיש ילד שחושבים שהוא תיק...

 

אחרי התערוכה הלכנו כולנו לאכול,

אילי כנראה היה מוצף מכל ההתרגשות סביבו, המתח, והלחץ השתחררו בבת אחת,

ולכן התקשה להחזיק את עצמו.

לאורי היה קשה לראות את אילי ככה,

והוא בא אליי ובקש לשבת עלי, הניח את הראש ונח....

שאלתי אותו עם קשה לו בגלל ההתנהגות של איל.

ואורי ענה לי "כן, זה מביך אותי."

 

שמחתי שאורי יודע לבטא את הרגשות האלה שלו .

ושוחחנו על זה מעט,

אורי אמר הוא כל כך אוהב את איל ,

וכל כך קשה לו לראות שלאיל קשה

והוא לא יודע איך לעזור לאיל.

אמרתי לאורי,

שזה שהוא אוהב את אילי כמו שהוא זה העזרה הכי גדולה שהוא, אורי יכול לתת.

ושאנחנו יודעים שלפעמים קשה לאיל,

שאחנו אוהבים אותו המונים למרות הקשיים, מה גם שאנחנו יודעים,

שאיל כל כך מתאמץ להתגבר על הבעיות  והקשיים שלו.

אורי נרגע וחזר לשבת במקומו.

 

אילי, אני יודעת שאתה קורא כאן,

אני רוצה לומר לך שאתה...

קסם.

אתה מורה לחיים,

אתה ענק עם לב גדול פי שניים.

ולא אתה ממש לא תיק.

תודה לך על שיעור מאלף שלימדת את כולנו,

שיעור על התמודדות עם החיים, וקבלת האחר.

 

אנחנו מאד אוהבים אותך.

מאד.

 

 

עריכה מאוחרת:

אילי אנא כנס לתגובות, כתבו לך שם.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 20/9/2014 11:44   בקטגוריות אוּרי, איל, אירועיים משפחתיים., אני, קיץ, קיץ 2014, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-22/9/2014 14:09
 



התארגנות.


אתמול הודיעו לתלמידי כיתה ב' ביד המורה,

שהמורה האהובה שלהם חוזרת אליהם.

הילדים, החליטו לארגן לה מסיבה.

ילדה אחת מתוקה רשמה רשימה מה כל ילד יביא.

היא רק לא נתנה לילדים פתקים,

הצעתי לה להעזר באמא שלה (אחת האמהות הכי מופלאות שהכרתי בחיי)

אחר הצהרים קיבלנו בקבוצת הווטצאפ, תמונה של הודעה שהילדה הקסומה הזו כתבה,

היא בקשה מכל ילד להביא משהו.

שאלתי את אורי אם כדאי להכין עוגה ולכתב עליה באהבה.

אורי אמר לי "כן, אני חושב ש... תהיה מרוצה" צחקתי הילדים הבינו שהיא המארגנת.

 

בבקר הגענו לכיתה,

התכונה בכיתה היתה רבה,

הוכן שלט, נופחו בלונים, הובאו ממתקים...

ופרחים ועוגה ועוגיות.

הילדים אירגנו את הכיתה.

הצעתי להם לסדר את הכיתה בח'.

כך הם עשו.

 

מרגש היה לראות קבוצה של ילדים בני שבע תלמידי כיתה ב',

מארגנים את הכל.

כל ילד לקח על עצמו תפקיד.

זה ניפח בלונים,

ההוא סידר כסאות,

והשלישית טיטאה את הרצפה

הרבעי ... וחמישי....

 

 

הלוואי שהמורה הנפלאה שלהם תחזור במהירות לעצמה.

אין לי ספק שהילדים האלה בתמימות, ביופי, בחוכמה, באהבה שלהם.

ידעו לתת לה כוחות.

 

 

תלמידי ב1  בבית ספר יד-המורה אתם מדהימים.

כל כך מדהימים.

 

 

נזכרתי....

תפקידי בכוח היה לחתוך סלוטייפ כדי להדביק בלונים ושלטים

וננזפתי על-ידי ילדה חמודה בכיתה ב' על כך שחתכתי את הסלוטייפ עם השיניים...

הילדה חששה שמא שאשבור ככה שן.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/9/2014 10:25   בקטגוריות אוּרי, בית-ספר, יד-המורה, מרגש, קיץ, קיץ 2014  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-20/9/2014 11:44
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)