לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: `. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סרט.


היינו אתמול בסרט "הדרקון הראשון שלי 2"

את החלק הראשון לא ראינו...

ויחד עם זאת נהננו מאד מהסרט.

היו מעט מאד אנשים בקןלנוע,

הסרט הוא סרט פנטיזה על דרקונים וויקינגים,

ואי אפשר בלי מעט רומנטיקה.

 

אותי תפס משפט אחד של אמא של הייקאפ (הגיבור בסרט.)

"גם דרקונים טובים כשנמצאים תחת השפעה של אנשים רעים עושים דברים רעים"

 

שיהיה יום נפלא, שקט רגוע וכייפי.


נכתב על ידי אמא של אוּרי , 21/8/2014 09:44   בקטגוריות אוּרי, אני, עולים לכיתה ב', קיץ, קיץ 2014, סרט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-26/8/2014 10:45
 



Little Rabbit






הכל התחיל מזה שאורי שיחק עם בובות החיות שלו את הסיפור שהם למדו בכיתה,בשעורי אנגלית.
ואז..
חשבנו שיהיה נחמד לספר את "Brown Bear Brown Bear"
ולהציג את החיות שאורי הכין בחוג קרמיקה...
נולד הסרטון.


שבת שלווה רגועה!!
נכתב על ידי אמא של אוּרי , 18/7/2014 20:39   בקטגוריות אוּרי, בית-ספר, חופש, יד-המורה, סיפורים מאת אורי, עולים לכיתה ב', קיץ, קיץ 2014, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-19/7/2014 13:06
 



מכתב לחיל.




כשהיתי חיילת במלחמת שלום הגליל (בשנת 1982...) קיבלתי מילד קטן מכתב..לחיל הגיבור..
אז מאד שמחתי והתרגשתי וכתבתי לו חזרה.

אתמול הצעתי לאורי שיכתוב מכתב לחיל...
אורי שמח על הרעיון אבל ברגע האמת של לשבת ולכתוב כבר לא התחשק לו,
קצת קשה להביא אותו לידי כתיבה, הוא לא אוהב לכתוב....
בסופו של דבר אורי וחברו אוהד הקלידו היום מכתב לחיל האמיץ, הוצאתי שני עותקים הילדים קישטו
אחר כך הלכתי לקנות גרביים תחתונים וחולצות לבנות ושלחנו לחיל האמיץ....
אני כל כך מקווה שהחיל יקבל ישמח כשהוא כבר ממש בדרך הביתה.
שיהיה יום שקט שלו ורגוע!
נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/7/2014 15:59   בקטגוריות אוּרי, אני, בית-ספר, הנושא החם, יד-המורה, עולים לכיתה ב', קיץ, קיץ 2014, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-18/7/2014 16:33
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)