לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום חופש אחרון ויום ללימודים ראשון.


אתמול סגרנ את החופש ביום כייפי בים.

היה כל כך כייף.

לא היה נורא נורא חם.

לא היו המון המון אנשים.

המים היו נעימים.

הנוף מקסים.

נכנסנו למים דיברנו על גלים נשברים, על למה גלים בכלל?

על שבירה של קרני האור במים.

על אדוה, וסחף.

אורי אמר שהואחושב שאפשר לעבור ללמוד בים כי הוא למד המון מהשיחה שלנו וההתבוננות במים,

בשמש, בגלים.

אורי חשב שזה רעיון מצויין להגיד למחנכת שלו שכיתה ד' תסע ללמוד בים.....

אספנו המון המון צדפים וחשבנימה נוכל לעשות איתם.

בסוךף פגשנו גם את איל מירה ושונית.

הגענו בערב עייפים שזופים ונרגשים למחר.

 

היום התחילה השנה,

אחרי תמונת אורי עם שלט המסורתית...

הגענו לפני שמונה,

אורי תפס לו מקום טוב באמצע הכיתה והזמין חבר לשבת על-ידו.

אמרנו שלום...

ואני הלכתי לעבודה שלי, 

הנחמ דהיה שהגעתי הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתי שאגיע,

אני יודעת שהיום לא היתה אינדקציה מדוייקת למשך השנה

ובכל זאת התעודדתי.

ברבע לאחת באנו לאסוף את הילד הוא היה עמוס חוויות,

הוא דיבר הרבה על הטקס שהיה.

על המפגש עם החברם...

 

זהו....

כך נסתיים לו החופש הגדול 

והחלה לה שנת לימודים חדשה....

 

תחשבו טוב יהיה טוב.. מבטיחה.

 

אורלי

 

 


 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 1/9/2016 21:19   בקטגוריות אוּרי, איל, אמהות, אני, החופש הגדול, התחלה וסוף, התחלות, יד-המורה, משפחה, קיץ, קיץ 2016, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-3/9/2016 12:48
 



זכרונות בארונות




החלטנו שהגיע הזמן להחליף ארונות.

הסתובבתי המון חיפשתי וחיפשתי.

ובסוף... מצאתי והנה היום הגיעו הארונות החדשים.

לפני שהגיעו החדשים רוקנו את הישנים ונתנו אותם.

הארונות הישנים

האחד איתנו היה כבר מעל לעשרים שנה.

השני מעל ל-15

ושידת ההחתלה שהיתה של אורי... כלומר איתנו כבר 9 שנים.

 

בזמן ריקון הארונות מצאתי המון זכרונות.

 

מצאנו את הנעל הראשונה של אורי,

סבתא שרה וסבא אהרן לקחו אותו לקניון וקנו לו את הנעלים.

 

מצאנו המון ציורים של אורי מכל מיני שלבים.

 

מצאנו את הבגד שהלבשנו לאורי בברית.

בגד שהיה של נדבי לפני,

כי את הבגד החדש שסבתא קנתה לו הוא הצליח ללכלך דקה לפני האירוע.

 

המון ברכות שקיבלנו כשנולד ובתשע השננים האחרונות.

 

מצאנו תמונות של סבא אבירם ואורי כשהם בחרו יחד בבחירות של 2009.

תמונה שהופיע בג'רוסלם פוסט.

 

היה שם גם העיתן מהיום שנולד.

 

וטיטול קטנטן... וכובע פצפון.

 

בארון שלי מצאתי,

בגדים שידעו ימים טובים יותר.

 

את המכנסים שלבשתי בבר-מצווה של עמית.

 

חולצה ששמרתי עוד מבית ספר יסודי - יד המורה.

זו חולצה לבנה ורקומה אותה תפרנו ורקמנו כל הבנות בשיעורי תפירה ,

אי שם בשנות השבעים של המאה הקודמת.

 

משל מאיר

מצאתי את חולצת הכלב שקניתי לו כשהייתי בהריון.

וחולצה אחרת עם שני בניו..

 

 

כל כך הרבה זכרונות טובים.

 

את הישנים בחרנו לתת לאנשים אחרים,

מקווה שגם להם יהיו המון זכרונות יפים

 

 

תודה ענקית להורים הכל כך מיחדים ונפלאים שלי על העזרה, התמיכה והעידוד, של לא לפחד מהבאלגאן.

 

(כן היו גם כמה זיכרונות לא מי יודע מה אבל בוחרת לא לזכור אותם ומהר מאד אותם דברים מצאו את דרכם לפח הקרוב.)

 

 

אז ...

תחשבו טוב יהיה טוב

 

אורלי


 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 8/6/2016 10:41   בקטגוריות אביב 2016, אוּרי, אני, גדילה, ההורים שלי, התחלות, התחלה וסוף, זכרונות, מרגש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-12/6/2016 15:00
 



DAVID BOWIE


עוד אחד מגיבורי שנות הנעורים שלי הלך לעולמו.

שמעתי אותו המון.

אני עדין שומעת אותו הרבה.

 

Space Oddity

My little China Girl

Ashes To Ashes

Wild Is The Wind

ועוד רבים וטובים.

 

הבקר בדרך לבית-ספר שלאורי הקשבנו לשירים שלו,

אורי .. ילד שנות האלפיים..

שמייד מביע דיעה כשזו לא מוזיקה לטעמו לא אמר מילה...

לא יודעת מה זה אומר עליו מה זה אומר על דיווד בואי,

יודעת שאני אוהבת את השירים האלה.

 

בחזרה הביתה, חיברתי את הטלפון לרדיו של האוטו, 

צועק.

כמו אז כשהייתי בת שש-עשרה.

נכון זה היה אז ווקמאן עם קסטות (עוד לא ידענו את המילה קלטת.)

אז כמו עכשיו ישבתי באוטו (לא אז לא נהגתי אז ישבתי בחדר שלי בבית הורי)

המוזיקה צעקה ואני צעקתי איתה.

נהנתי...

 

חשבתי לעצמי,

גיבורי נעורים שלי הולכים ונעלמים.

פרדי מרקורי.

ג'ים מוריסון.

ועכשיו דיוויד בואי.

יחד עם אהוד מנור.

אריק איינשטין

ועוד רבים וטובים...

 

זה אומר שאני מתבגרת,

זה אומר שאני משתבחת,

זה אומרת שדור חדש של מוזיקה מציפה את העולם,

מוזיקה שאני פחות מתחברת עליה...

והבן שלי מאד אוהב אותה.

זה כנראה נקרא פער הדורות..

 

אז לזכרו של של דיוויד בואי

ולזכר שנות הנעורים שלי

ולזכר הימים שהיתי יושבת לי וצורחת את המוזיקה בקולי קולות.

 

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב.אורלי

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/1/2016 10:29   בקטגוריות Off Topic, אני, התחלה וסוף, חורף 2016, תמונות, שירים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)