לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - היום ה-72


יום שני.

איך אומרים...

אדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק עליו,

אז בעצם כל מה שתכננו להיום לא יצא אל הפועל, אבל קרו דברים אחרים...

 

1. בבוקר מאיר הלך לעבודה, ואז נסענו אורי ואני לפגוש אותו.

 

2. בתחנת הרכבת היו אנשים דתיים לבושים לבן שרקדו ושרו עד שהרכבת הגיע.

 

3. חיפשנו מקום לאכול, אוריקי סירב לאכול במקום שבו מגישים חמץ בפסח. שמחתי לכבד את בקשתו.

 

4. הגעתי הבית נשכבתי על הספה ונרדמתי לשעתיים .....

 

5. בערב הלכתי עם חברה לסרט. המון שנים כבר לא הלכתי עם חברה לסרט...

    ראינו את "ילד טוב ירושלים" נהננתי מאד.

 

 

זהו להיום.

תחשבו טוה יהיה טוב.

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 25/4/2016 22:23   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אני, הנושא החם, חגים, סרט, פסח  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום ה-41


שושן פורים וגם יום שישי.

 

1. גיליתי את התבלין גריל עוף, אני יודעת שזה לא דבר חדש,  אני רק עכשיו גיליתי, ויצא יופי של עוף בתנור.

 

2. בעקבות המלצה של ג'וליאנה היינו היום בסרט זוטרופוליס, יופי של סרט, מצחיק, ורציני, חכם, כל כך פוליטי ועכשיוי,

     ויחד עם זאת אוריקי ממש נהנה.

 

3. שמעתי היום משפט שרשמתי אותו לעצמי, לצערי לא זוכרת איפה שמעתי.

    הרשה לעצמך להיות גרוע.

    כך שמעי, ואהבתי את זה.

 

4. משלוחי מנות כייפים מאנשים מדהימים. דוקא השנה כשלא הכנתי כלום... הגיעו אלינו משלוחי מנות כייפים.

 

5. סיר עם תותים בדרך להיות ריבת תותים, אורי ומר שזו הריבה הכי טעימה בעולם,

    שזה אמנם הרבה עבודה אבל ממש שווה. 

 

6.  הקשבו לזה, נכון, כל כך נכון. 

 

 

 

שבת שלום,

תחשבו טוב יהיה טוב...

 

אורלי.

 

 

הבלוג של אורי.

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 25/3/2016 22:02   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, בישולים, כיופים, סרט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-26/3/2016 20:46
 



סרט.


היינו אתמול בסרט "הדרקון הראשון שלי 2"

את החלק הראשון לא ראינו...

ויחד עם זאת נהננו מאד מהסרט.

היו מעט מאד אנשים בקןלנוע,

הסרט הוא סרט פנטיזה על דרקונים וויקינגים,

ואי אפשר בלי מעט רומנטיקה.

 

אותי תפס משפט אחד של אמא של הייקאפ (הגיבור בסרט.)

"גם דרקונים טובים כשנמצאים תחת השפעה של אנשים רעים עושים דברים רעים"

 

שיהיה יום נפלא, שקט רגוע וכייפי.


נכתב על ידי אמא של אוּרי , 21/8/2014 09:44   בקטגוריות אוּרי, אני, עולים לכיתה ב', קיץ, קיץ 2014, סרט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-26/8/2014 10:45
 



58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)