לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2014. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איחורים.


אורי לומד מחוץ לשכונה.

בכל בוקר אנחנו לוקחים אותו ובצהרים מחזירים אותו.

הבעיה היא הפקקים בבוקר.

מתחילת השנה ובעצם מאז שהמצב הבטחוני הורע ופקקים פה זה משהו מוטרף לחלוטין.

בכל פעם שהילדים מאחרים הם מקבליפ פתק איחור.

אורי בהיותו פרפקסוניסט מאד לא אוהב לקבל פתקים.

 

ביום ראשון התעוררנו מאוחר והיה די ברור שהוא יאחר לבית-ספר,

דבר שהביא למשבר, בכי לחץ ו"לא רוצה ללכת לבית-ספר"

הסכמתי עם אורי אבל אמרתי לו שהוא חייב לטפל בעיניין הזה של פתקי האיחור,

הוא ענה לי זו המנהלת שהחליטה על זה, אמרתי לו שיפנה למחנכת ויחד יבדקו מה ניתן לעעשות.

אורי נשאר בבית, וישב ע"י המחשב וכתב מכתתב למחנכת,

הוא כתב שהוא קם מוקדם ומתארגן בזמן ואנחנו יוצאים במזן ולמרות זאת נתקעים בפקקים,

וזה לא פייר שהוא מקבל פתקים וגם שמורידי נקודות של אנה (מנהלת בית הספר).

הילד ישב וכתב, ובסופו של דבר קרא לי שאבדוק לו שגיאות כתיב. (איזה כייף לא היו...)

ואז החליט הילד לתת את המכתב גם למנהלת, אבל, הוא לא ידע את המחנכת...

המנהלת קיבלה קראה, ובקשה מהמחנכת לטפל בעיניין.

 

To make a long story short

המחנכת קראה לאורי וכעסה שהוא נתן למנהלת את המכתב במקום להשאחיר לה לטפל.

אורי הגיע הביתה וסיפר שהמחנכת שלו כעסה עליו וצרחה עליו, שכל בית הספר שמע.

הרגיש לי מאד מוזר, היא לא בנאדם שצורח, ובטח שלא משפיל תלמידים,

היא אישה מדהימה ומחנכת נפלאה עם המון המון כבוד לתלמידים שלה.

הילד הודיעה לי שיותר הוא לא כותב מכתבים ,כי זה רק עושה לו יותר רע..

 

אני הייתי בדילמה,

מה עושים??

האם נתתי לבני עצת אחיטופל?

האם באמת המורה צעקה עליו?

להתקשר ולשוחח איתה?

אולי זה יפריע לה?

אולי אני צריכה לקבוע פגישה? אבל אז זה ידחה עד אחרי חנוכה, וכדאי תמיד לטפל בדברים באותו רגע.

אולי להשאיחר אותו להתמודד?

 

שוחחתי עם חברה והיא פקחה לי את העיניים ואמרה לי,

את אמא כאן, לא מורה.

במקרה הזה תחשבי כמו אמא לא כמו מורה.

השלוה והרוגע של אורי יותר חשובים כרגע.

 

בערב התקשרתי למורה

שוחחנו והבנו.

כמובן שהיא לא צרחה עליו,

וכן, היא כעסה.

היא לא ממש הבינה את המכתב שלו.

והנקודות נתנות בכלל על הכנת שיעורי בית, קיראת ספרים והתנהגות,

איחורים בכלל לא קשורים לנקודות.

 

הבנו זו את זו,

היום היא תקח את אורי לשיחה ותבהיר לו שוב,

מה היה נכון מצידו לעשות ומה פחות,

איך ולמי יש לכתוב מכתבים כאלה ואחרי.

וכמה שהיא שמחה שהוא כתב לה והביע את דעתו.

 

בית ספר הוא מבואה לחיים,

ילד צריך ללמוד גם איך מתלוננים,

אל מי לפנות ומתי, גם מהי ההררכיה בבית הספר (כמו בחיים..)

 

הבוקר סיפרתי לאורי ששוחחתי עם המחנכת,

ראיתי הנחת רווחה אצלו.

 

 

ואני כל כך שמחה שיצאתי מהנמורה והתחברתי לאמא.

קשה לי עם זה, מורה היתי כל כך הרבה זמן,

ואמא של ילד בבית ספר אני רק שנתיים,

ובדרך כלל אין לי סיבות לפנות למורה, 

כך שהאירוע הזה היה בית-ספר נפלא בשביל אורי ומאד מאד חשוב בשבילי.

 

יום נפלא!

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/12/2014 10:56   בקטגוריות אוּרי, אני, בית-ספר, יד-המורה, כיתה ב'., סתיו 2014  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-31/12/2014 10:16
 



היום יום המורה.


היום 15/12 הוא יום המורה.

סיפרתי על כך לאורי אתמול, ועל היוזמה המקסימה של עיריית ירושלים, פירגון למורה ירושלמי.

אורי בחר לכתוב על המורה לאומנות שלו.

 



 

 

 

כייף לי לדעת שכאלו מורים מלמדים את אוריקי בבית הספר.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/12/2014 09:20   בקטגוריות אוּרי, יד-המורה, סתיו 2014, תמונות, כיתה ב'.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-16/12/2014 09:36
 



שוב חלף לו זמן.


המחשב הנייד שלי נפל ושווק חיים.

בשבילך כל דבר קטן אני צריכה ללכת לחדר עבודה להדליק את הנייח...

שלוקח לו שעות להדלק.

לחכות...

ורק אז להתחיל לעבוד.

ופייר אני מתעצלת,

מה שאני יכולה אני עושה  בטלפון, והשאר מחכה לשעת כושר כמו הרגע....

 

אז זהו נובמבר נגמר.

חגגתי 53.

היה לי ממש כייף.

אורי ואבא פנקו אותי באותו יום.

אוריקי מרב התרגשות שיש לי יומהולדת התעורר בארבע וחצי או אולי חמש

כדי להכין לי את הצלחת הממתקים.

בבקר עם צלחת ממתקים ומתנות-

ספר ודיסק (בעצם שלושה דיסקים של כוורת)

גם אני נתתי לאבא ואורי מתנות,

לאורי נתתי ספר מהסדרה של גלילה רון פדר-עמית. על מלחמה ששת הימים,

חשבתי שזה יהיה דרך נחמדה גם להכיר לו את גלילה רון ]פדר-עמית וספריה

וגם ללמוד וךהכיר קצת את מה היה כאן פעם.

בנוסף כדי לענות גם על הצורך שלו... הוספתי שתי חבילות של סופרגול,

הילד היה מאושר, וגם אני.

לאבא גם קניתי ספר, זו תמיד מתנה שמשמחת אותו.

החלטתי שבא לי שאורי ישאר איתי, ולא שלחתי אותו לבה"ס.

הלכנו לסרט שהוא ואבא מאד נהבנו ממנו,

אני בעיקר ניקרתי...

הלכנו למסעדה שהיתה טעימה.

בערב באה חברה שלי, והיה ממש כייף.

 

היה לנו גם יום הורים,

אורי בסדר גמור,

צריך לשפר את כתב היד- טוב המורה לא ראתה את הכתב של אבא.

וצריך לכתוב יותר במפורט.

בכלל עיניין הכתיבה קצת יותר קשה לו.

ויחד עם זאת הוא הפסיק לפטפט בשיעורים.

והוא עוזר וחבר טוב לחבריו לכיתה.

במדעים הוא מצטיין.

ובחשבון גם.

בקיצור רק נחת יש לי מהנסיך.

 

 

הוא התחיל ללכת לחוג של מבוכים ודרקונים,

וממש ממש כייף לו.

זה יחד עם חוג קרמיקה ונגינה על פסנתר

(בעוד חודש יהיה קונצרט, והילד בהתרגשות רבה)

יש לנו ילד ממש עסוק.

אני זוכרת שפעם אמרתי שמספיק חוג אחד בשבוע,

היוםן אני רואה, שכשהילד לא בחוג או עם חבר הוא כל הזמן מול המחשב או מול הטלוויזיה,

אז עדיף שילך לחוג...

 

זהו סקירה קצרה על השבועות האחרונים.

אנחנו בציפייה לחנוכה,

לחופשה לנרות לאור ולסופגניות (אורי כבר מסוכות זולל אותן במרץ)

לאורחים ולמתנות.

מחפשת לקנות מחשב נייד חדש במחיר סביר.

 

יום נפלא!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 10/12/2014 11:09   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, אירועיים משפחתיים., יד-המורה, בית-ספר, סתיו 2014  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)