לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2015. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סליחה.


בווטאפ המשפחתי שלנו, כתב לנו אורי...

סליחה.

ובעל-פה הוסיף,

סליחה שהרגזתי,

סליחה שלא הקשבתי,

סליחה שעצבנתי.

 

אני רק רציתי לומר לו ...

תודה,

תודה שהארת את חיי.

תודה שאתה נותן בי אמון.

תודה שבחרת בי להיות לך לאמא.

תודה שאתה הילד שלי.

 

ובכל זאת התרגשתי מהסליחה של אוריקי שלנו.

 

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 20/9/2015 16:43   בקטגוריות אני, אמהות, אוּרי, חגים, מרגש, קיץ 2015  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא מסרב לקבל את השם שבחרתי...


דרופבוקס

(ישראבלוג לא אוהב את השם הזה נראה לי)

 

כן אני יודעת שזה חכם.

כן אני יודעת שזה נוח...

לא אני לא מצליחה להבין את זה...

לןא מצליחה לשתף.

לא מצליחה לשמור.

ו...

אין לי סבלנות לשחק בזה.

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

(מאמינה בזה גם ברגעי תיסכול)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/9/2015 12:09   בקטגוריות Off Topic, אני, קיץ 2015, תיסכול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-16/9/2015 12:33
 



ימים של חג.


אני אוהבת את הימים האלה, ימי החג.

אוהבת את המשפחתיות.

אוהבת את הביחד.

אוהבת את האוכל...(ומנסה לשמור לא להגזים)

אוהבת את המחשבות על  מה שהיה ומה שיהיה.

אוהבת את הסיכומים, ואת ההבטחות הקטנות לשנה החדשה.

 

זוכרת ימים אחרים.

שהחגים היו בשבילי סיוט.

לפני אבא ואורי.

לפני שהיתי שלמה איתי.

לפני שהשלמתי עם עצמי.

ימים שחשבתי שכל נגדי והכל מתמוטט.

ימים שלא ראיתי אור.

 

לפני תשע שנים, בתקופה זו חשדתי שאני בהריון.

היה לי מוזר בגוף.

היתי מאושרת, ומפוחדת במקביל.

לעולם, לעולם לא אשכח,

הלכתי לענת ויוסי חברים שלי ביום ראש השנה -

ספרתי לענת הגוף מוזר...

היא כבר חגגה את מה שאני עוד לא העזתי בכלל להאמין ולחשוב עליו.

כמה ימים אחר כך, הבדיקה הביתית חייכה אלי חיובי.

ובדיקת הדם רק אישרה בחיוך מאושר.

ומאז.

החגים אהובים עלי במיוחד.

 

 

אז מכאן אני מאחלת לכל אותם אנשים שהתקופה הזו בשנה קשה לו במיוחד,

שהלוואי שבשנה החדשה התהפכו היוצרות, והחלגים יהיו חביבים עליכם.

וכל מי שכיף לו ונעים לו ..

זכרו זה לא מובן מאליו.

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/9/2015 17:51   בקטגוריות אהבה, אני, הלוואי, הנושא החם, חגים, קיץ 2015  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-16/9/2015 12:35
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)