לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

101 מתוך 100


אמנם גמרתי את הפרוייקט אתמול אבל....

יש לי מה לומר.

 

1. החלטנו על מתנת יומהולדת לאורי. כבר יש לי חלק ממנה מחר אשלים את החסר.

 

2. מצאתי לו גרביים בלי תפרים... סוגייה שלמה זה עינין הגרביים של אורי.

    כל הגרביים לא טובות, כולן לא נוחות ומגרדות. בגלי יש גרביים ללא תפרים.

   מרב התלהבות שמצאתי .. קניתי 12 זוגות....

 

3. מדורה קהילתית בית ספר של אורי, ובמדורה שוחחתי עם אחת האמהות,

    היא כל כך מקסימה, גם הבן שלה חמד של ילד... 

 

4. לאורי היה יום כייפי...

 

5. כיף לראות אותו נהנה צוחק ומשחק בחברת חבריו במתוקים.

 

אחלה יום!!!

 

חושבים טוב, אז מרגישים טוב.

 

ליל מנוחה.

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/5/2016 21:25   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אני, בית-ספר, חגים, יד-המורה, כיתה ג, יומהולדת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים היום ה-89


יום העצמאות!

יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל.

 

 

והנה חמישה טובים.

1. אתמול בטקס ראה אורי חיילת בכסא גלגלים ואורי ראה אותה ואמר לי "אמא כל כך מרגש לראות חייל במדים"

    גם אותי התמונה ריגשה. מאד ריגשה.

 

3. פגשתי הורים של תלמידים שלי לשעבר, קיבלתי מהם חיבוקים וחיוכים...

    פגשתי גם תלמידים לשעבר וגם מהם זיכיתי לחיבוק.

     כייף לדעת שזוכרים אותי לטובה.

 

3. מאיר ואורי הלכו לגבעת התחמושת, אני נשארתי בבית...

 

4. מסענו לתחנת הרכבת הראשונה, קניתי לי שם זוג עגילים מטפסים, כבר מזמן ראיתי את העגילים האלה,

    התאהבתי בהם, והיום החלטתי לקנות לי אותם.

 

5. אורי שיחק כדורגל, ילד שאינו דובר עברית בא והצטרף למשחק,

    שני הילדים דיברו בנהם בשפה הבינלאומית של הכדורגל.

 

זהו להיום,

תחשבו טוב, יהיה טוב.

 

אורלי

 

 


 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/5/2016 20:50   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אמהות, אני, הנושא החם, חגים, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-9/10/2017 16:56
 



ימים 76-77 מתוך מאה.


אתמול התפספס לי... 

חזרנו מאוחר ממודעין, ישר לישון. הייתי כל כך עייפה...

 

1. אז היינו אצלההורים במודיעין.

 

2. הכנו אוכל חמץ, כיף לחזור ללחם.

 

3. מאיר ואורי שיחקו כדורסל במגרש ע"י הבית של ההורים.

 

4. שקיעה מדהימה ממרפסת.

 

5. לבשתי את השמלה

   שהחלפתי בחנות שאמא קנתה לי בה מתנה חולצה שלא הצלחתי להתאים אותה לכלום....

 

6. הזמנו כרטיסים למוזיאון המדע.

 

 

 

והיום,

 

יום שבת יום החופש האחרון.

 

1. בחרנו לסיים את החופש במוזיאון המדע. תמיד מקסים שם וכייף.

 

2. הגענו לשם ממש מוקדם, מצאנו חניה בקלות, זה כייף!

 

3. אורי פגש שם ילד ומהר מאד התחבר אליו, יחד הם בנו בית מקסים ובשיא הכייף פרקו והפעלו אותו.

 

4. בבית, אורי בקלות רבה אירגן את התיק הקלמר ואת כל מטלות החופש, נראה לי שהוא כבר רוצה לחזור למסגרת.

 

5. הכנו לחמניות טעימות, ככה יהיה מחר מה לתת לבית-ספר.

 

זהו ליומיים האחרונים,

 

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

חזרה קלה לשגרה הברוכה!

 

אורלי.

 



 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/4/2016 19:38   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אוכל, אני, הנושא החם, חגים, חופש, פסח, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-30/4/2016 20:37
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)