לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2015. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

STAR WAR


שיחה שהתנהלה היום באוטו בדרך לבית-ספר.

 

אבא: "אורי אתה חושב שתהנה מסרט באנגלית עם כתוביות?"

אורי: "כן אבא אם אני לא אמצמץ אני בטוח אספיק לקרוא הכל"

אבא: " איזה יופי.... נלך יחד למלחמת הכוכבים"

אורי: "יש אבא נלך יחד למלחמת הכוכבים הכוח מתעורר"

 

 

ואני....

שמחה שאני לךא צריכה ללכת עם אבא לסרט הזה.

שילכו הם יהנו להם,

אני אשאר בבית, אצפה בטלוויזיה.

או אסתובב לי בסינימה סיטי ואסתכל על חניות,

אף אחד לא יטריד אותי שמשעמם לו להסתובב בחניות בגדים וכלי בית.

או שאפגש לקפה עם חברה ונרכל.

או...

פשוט אעשה דברים של בנות.

שעם הבנים אי אפשר להנות מזה.

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

נ.ב.

אני כל כך לא בעינין הזה שבמקום מלחמת הכוכבים כתבתי מלחמת העולמות- אוי לבושה.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/12/2015 13:34   בקטגוריות הנושא החם, אוּרי, אני, סתיו 2015  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכונים..


יום הולדת שלי עבר, ואיתו נסיעה ממש כייפית לים-המלח.

היינו במלון לוט המקסים.

אוריקי דירדר את ממוצע הגילאיים שם באופן דרמטי.

יום אחד טיילנו בעין גדי.

יום שני עשינו בטן גב-או אולי גב בטן במלון עצמו.

נהננו מהבריכה, כן בסוף נובמבר עם בריכה חיצונית מחוממת קלות זה ממש כייף.

ומאד מאד נהננו מהים עצמו, אוריקי נכנס למים שרף לו מאד, יצא שטף את עצמו וחזר למים... 

הפצעים הגלידו, ואפילו הגירודים מהאטופיק דרמטיטיס שלו נעלמו.

וביום האחרון, בדרכנו הביתה עברנו בחנות התכשיטים, קיבלתי משני הגברים שלי טבעת כל כך יפה,

אחר כך נסענו למצדה, עלינו ברכבל, אני פחדתי... ניסיתי בכל כוחי לא  להראות את הפחד...

אורי אהב את הנסיעה הזו, וטען שהרכבל איטי מידיי לטעמו. 

סיפור מצדה היה לנסיך שלנו מאד קשה.

"מה הם לא ידעו שיהיה לנו מדינה? מה למה הם הרגו את הילדים? מה פתאום להרוג....."

כן סיפור מצדה הוא סיפור קשה בלי ספק.

נהננו ממזג אויר מקסים.

אותו יום היה גשום אז ראינו את הנחלים מתמלאים מים ומפלי מים זורמים לעבר ים המלח.

היה לי כייף של יומהולדת!

 

גם חנוכה עבר,

אירחנו בבית את המנשפחה של אבא,

ואת איל אחיו של אורי, שכמו תמיד היה לנו ממש כייף לראות.

אבא ואורי היו יחד בסרט הדינוזאור הקטן שלי.

אוריקי בילה עם  חברים,

ובכל יום הדלקנו נרות רקדנו ושמחנו על החג הנרות האהבה וספוגניות...

 

אתמול,

היינו ביום הורים,

שמחה לספר שרזיתי מנחת.

(לא רוצה להשמין, אפילו לא מנחת..)

הנסיך שלנו קיבל תעודת הוקרה.

על נימוסיו הטובים,

על היותו חבר טוב,

על עזרתו בכיתה.

שמחתי מאד.

הוא חכם ונבון ואין לי ספק שמוכשר.

ויחד עם זאת הוא חבר טוב וילד עם לב ומבחינתי זה עולם ומלאו.

 


תעודת הצטיינות

 

 

זהו להפעם.

 

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/12/2015 12:22   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, בית-ספר, הורות, יומהולדת, טיולים, סתיו 2015, כיתה ג, תמונות, שיחות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-17/12/2015 13:34
 



בחירות בבית ספר


החדש בבית-הספר של אורי יש בחירות,

למועצת תלמידים,

לועד כיתה,

וךשאר הועדות בכיתה.

 

אורי לא רוצה להבחר למועצת תלמידים, אותי זה קצת הפתיע.

שאלתי למה, אורי הסביר לי שלהיות במועצה זה מאד מלחיץ

צריך לעשות הכל...

ואם לא אצליח.

ואם לא אדע... 

אורי לוקח כל תפקיד כל כך ברצינות.

 

בקיצור הוא החליט להגיש מועמדות לועד כיתה.

היום הוא אמור להציג את עצמו ולשכנע את הכיתה לבחור בו.

כבר אתמול הוא דיבר על כך שהוא לא רוצה לשכנע אף אחד.

הוא לא טוב בלשכנע.

הוא לא טוב בלדבר מול קהל.

יש לו פחד קהל....

בקשתי שישוחח עם המחנכתשלו, היא תדע לעזור ולעודד אותו.

 

הבוקר גבר הלחץ, והילד הודיע שהוא לא מוכן להציג את עצמו,

והוא מעדיף לא להבחר רק לא לעמוד מול הכיתה.

ויחד עם זאת, הוא רוצה לעשות ולשנות ולהיות מעורב...

 

עכשיו אני מחכה לערב,

שהילד יחזור מעיסוקיו הרבים ויספר לנו מה היה.

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב,  יהיה טוב!

 

אורלי

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 5/11/2015 11:51   בקטגוריות אוּרי, בית-ספר, חברים וחברות, יד-המורה, כיתה ג, סתיו 2015, שיחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-13/11/2015 08:57
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)