לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 100. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

101 מתוך 100


אמנם גמרתי את הפרוייקט אתמול אבל....

יש לי מה לומר.

 

1. החלטנו על מתנת יומהולדת לאורי. כבר יש לי חלק ממנה מחר אשלים את החסר.

 

2. מצאתי לו גרביים בלי תפרים... סוגייה שלמה זה עינין הגרביים של אורי.

    כל הגרביים לא טובות, כולן לא נוחות ומגרדות. בגלי יש גרביים ללא תפרים.

   מרב התלהבות שמצאתי .. קניתי 12 זוגות....

 

3. מדורה קהילתית בית ספר של אורי, ובמדורה שוחחתי עם אחת האמהות,

    היא כל כך מקסימה, גם הבן שלה חמד של ילד... 

 

4. לאורי היה יום כייפי...

 

5. כיף לראות אותו נהנה צוחק ומשחק בחברת חבריו במתוקים.

 

אחלה יום!!!

 

חושבים טוב, אז מרגישים טוב.

 

ליל מנוחה.

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/5/2016 21:25   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אני, בית-ספר, חגים, יד-המורה, כיתה ג, יומהולדת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים - היום המאה.


יום שני.

 

לפני מאה ימים לקחתי על עצמי את הפרוייקט הזה.

והנה, זה נגמר..

 

1. היום אחרי המון זמן הלכתי לשיעור ספרדית, שכחתי כבר כמה אני נהיהת מזה.

 

2. אחרי הספרדית היתי בשיעור תכשטים, השנה בתכשיטים אני בעיקר לומדת לנסות ולהעז.

    זה כייף מאר, והתוצרים יוצאים ממש יפים.

 

3. היה כל כך קריר ונעים היום,  אוהבת כשקריר.

 

5. המורה של אורי התקשרה לספר לנו שהיא המליצה עליו תכונית מיוחדת למצטינים במתמטיקה ומדעים,

    הוא הודיע שלא רוצה..... 

    אנחנו בכלל לא יודעים בנתיים אם הוא יתאים, אבל אני שמחה שרואים אותו ומנסים למשוך אותו כלפי מעלה.

 

6. הבאתי היום עבודות ממש יפות מהקרמיקה.

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה ממש טוב

 

אורלי

 

 


נכתב על ידי אמא של אוּרי , 23/5/2016 22:22   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, תמונות, תחביבים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/6/2016 16:12
 



מאה ימים - היום ה-99


יום ראשון.

כמעט כמעט בסוף האתגר הזה.

יוו באמת לא האמנתי...

 

1. התחלתי להכין הםתעה לקראת יומהולדת 80 של אבא שלי. זה מרגש.

 

2. בוקר שקט ורגוע בבית.

 

3. עבודה כייפית אחר הצהרים.

 

4. בעקבות זה שעבדתי אחר הצהרים, אורי הכין לעצמו לאכול ארוחת ערב, קורנפלקס... והיה עצמאי לחלוטין..

    באמת שאני יכולה לסמוך עליו....

 

5. אני אסטורנאוטית... וזה מצחיק אותי.

    משהי העלתה תמונה של עוגה שעשיתי, ולא זכרתי שזה שלי.. והתלהבתי...

    בקיצור, לא פלא שהבן שלי מעופף....

זהו להיום,

תחשבו טוב,

יהיה טוב.

 

אורלי

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/5/2016 21:47   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אסטורנאוטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-23/5/2016 22:05
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)