לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2016. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - היום ה-38


יום פורים בבית הספר.

 

1. את הבוקר התחלנו בשיחה עם אורי!   

      אורי כתב ברכה למשלוח המנות. 
      כתב העיפרון ללא צבעים וללא ציורים. 
      שאלתי למה הרי פורים חג שמח צבעוני עליז? 
      ענה לי הנסיך -

     "יש גם עצבות בחג הזה, הרי תלו מישהו.... הוא גם היה בנאדם, אז כתבתי מילים שמחות ועליזות, אבל לא קשטתי... "

 

   אני מאד התרגשתי.

   כמה רגישות יש בילד הזו כמה ראית האחר כמה אהבת אדם...

   כנראה שאנחנו עושים משהו טוב.

 

2. את היום ביליתי בבית ספר של אורי.

    יצאנו בית ספר שלם, שבו ישנם לא מעט ילדי עם האוטיסם

     יצאנו יחד בהליכה שמחה עליזה כמו שרק ילדים יכולים לעשות,

    לסיבוב בשכונה. ילדים שרו ושמחו ועשו רעש של ילדים.

    הסוחרים מהמרכז המסחרי יצאו ומחאו כפיים.

    הקשישים מבית האבות יצאו מחייכים.

    המכוניות בכביש צפרו בשמחה.

     זה היה פשוט כייף.

 

3. מאיר ואורי בחדר השני משחקים שחמט וצוחקים כל כך ! כייף לשמוע אותם.

 

4. ביקור אצל אורטופד ילדים הבהיר לנו למה הרגלים של אורי כלכך כואבות,

     שילוב של פלטפוס טונוס שרירים נמוך וגמישות יתר...

    הפתרון, נעלים טובות, והרבה ספורט, הכל תמיד חוזר לספורט גם אצלי וגם אצלו.

 

5. טיול בשוק מחנה יהודה! הכי כיף בעולם.

 

6. תפוחי פינק לידי! מתה על התפוחים האלה.

 

7. הבלוג של אורי.

 

זהו להיום,

ושוב דווקא היום ביום של דם ורצח, ביום בו היה פיגוע קשה בבריסל,

 

תחשבו טוב, יהיה טוב.(כן אני יודעת שיש כאלה שממש כועסים על האמרה הזו...)

 

אורלי

 

 

 

עריכה מאוחרת:

 

הילד והתחפושת.

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/3/2016 19:30   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, בית-ספר, פורים, פורים 2016, פיגועים, פנני אורי, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-22/3/2016 20:57
 



מאה ימים - היום ה-31


יום שלישי,

האובך ירד, ירד מעט גשם שניקה קצת את האוויר.

 

הנה חמשת הטובים שלי להיום.

 

1. שלחתי את משלוח המנות לענקית שלי.

    יש משהו מאד כייפי בלהכין משלוח מנות, למשהו שמכירים ככה קצת טיפטיפה.

    מישהו שמעולם לא פגשתי וספק אםאי פעם אפגוש,

    כשהמטרה היא, לשמח.

 

2. סיימתי עוד שתי שרשראות, נהנת מאד להכין אותן. חייבת מחר ללכת לקנות עוד חרוזים.

 

3. המחשב הנייח חזר מתיקון!!!!! תודה לניראל!

 

4. קניתי לאורי את הטיפות ההומאופטיות שכל כך עזרו לו שנה שעברה באביב.

    הלוואי שגם השנה זה יעזור.

 

5. גשם + שמש = קשת בענן, ראיתי היום אחת כזו,

    וכל פעם שאני רואה קשת, אני כל כך שמחה, זה תמיד עושה לי טוב בלב.

 

זהו להיום,

תחשבו טוב, יהיה טוב!

 

אורלי

 



 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/3/2016 21:30   בקטגוריות 100 ימים, הנושא החם, חורף 2016, תמונות, תחביבים, פורים 2016, פורים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-17/3/2016 07:14
 



מאה ימים - היום העשרים וארבעה


יום שני, היום החביב עלי בשבוע!

 

1. בדרך היום ע"י מנהרת צה"ל ראיתי כל מיני יצירותאומנות שלא היו שם,

    לא הצלחתי לצלם כי היתי באוטובוס... אבל הבטחתי לעצמי ללכת ולראות את זה מקרוב ואז גם אצלם.

 

2. סיימתי את פרוייקט 30 צלחות הקרמיקה שלי.

 

3. אורי ומאיר הלכו להסתפר, איך שהם חתיכים!

 

4. מזג האויר מתחמם, וזה נחמד.

 

5. במשחק ענק גמד בפיסבוק קיבלתי ענקי/ית שלה נכין משלוח מנות לכבוד חג פורים.

    זו השנה השניה בה אני משתתפת במשחק החביב הזה.

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 7/3/2016 21:10   בקטגוריות 100 ימים, חורף 2016, פורים, פורים 2016  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-8/3/2016 10:15
 



58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)