לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאה ימים - היום המאה.


יום שני.

 

לפני מאה ימים לקחתי על עצמי את הפרוייקט הזה.

והנה, זה נגמר..

 

1. היום אחרי המון זמן הלכתי לשיעור ספרדית, שכחתי כבר כמה אני נהיהת מזה.

 

2. אחרי הספרדית היתי בשיעור תכשטים, השנה בתכשיטים אני בעיקר לומדת לנסות ולהעז.

    זה כייף מאר, והתוצרים יוצאים ממש יפים.

 

3. היה כל כך קריר ונעים היום,  אוהבת כשקריר.

 

5. המורה של אורי התקשרה לספר לנו שהיא המליצה עליו תכונית מיוחדת למצטינים במתמטיקה ומדעים,

    הוא הודיע שלא רוצה..... 

    אנחנו בכלל לא יודעים בנתיים אם הוא יתאים, אבל אני שמחה שרואים אותו ומנסים למשוך אותו כלפי מעלה.

 

6. הבאתי היום עבודות ממש יפות מהקרמיקה.

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה ממש טוב

 

אורלי

 

 


נכתב על ידי אמא של אוּרי , 23/5/2016 22:22   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, תמונות, תחביבים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/6/2016 16:12
 



מאה ימים - היום ה-58


יום שני, יום החוגים שלי.

 

1. כעסתי בבוקר,בחרתי לומר לי שכעסתי עליו.

    הכעס נשאר שם עוד קצת, והלך.

 

2. שעור ספרדית, אני אוהבת... היום למדנו את השיר

     La  nave del olvido - Espera,

    נהנתי מאד מהשיעור.

 

3. הסרט הכל כך עצוב בערוץ 10 על דפנה מאיר שנרצחה בבפתח ביתה בעתניאל.

    סרט קשה, אבל סרט כל כך עדין, ומרשים, ומעורר השראה.

 

4. מזג אויר מדהים! אוהבת שלא כלכך חם.

 

5. הכלי של המלח שהכנתי לאמא שלי יצא בקרמיקה יצא מקסים!!

 

 

זהו להפעם,

 

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 11/4/2016 21:28   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, כעס, תחביבים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאה ימים היום ה-32


יום רביעי.

 

החלטתי היום לראות טוב מדברים ממש יומיומיים.

 

1. גשם!!!! האויר קר ונקי כל כך!

 

2. שלוליות שבהן משתקף העולם כל כך מקסים!

 

3. נסיעה ברכבת הקלה, בליל של שפות כל אחד בשפתו אוהבת את זה.

 

4. העצים מלבלבים בכל מיני ירוקים.

 

5. ג'קט של גבר גבר לאורי קניתי במחיר ממש טוב.

 

6. עוד שרשרת ועגילים שעשיתי.

 

7. גשם חזק, אין לי מטריה או כובע, מאיר יאתי אז אימצתי את הכובע שלן, הוא נהנה מהכובע במעיל.

 

8. הבלוג של אורי!

 

יום מקסים היה לי,

מחר שיאצו!!

 

זהו להיום תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי

 

 





נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/3/2016 22:14   בקטגוריות 100 ימים, אוּרי, אני, חורף 2016, תמונות, תחביבים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-17/3/2016 19:57
 




דפים:  
58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)