לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

הסטוריה- על פי אורי.


אורי למד בגן על ששת ימי הבריאה,

כל יום מה ברא האלוהים, ועד כמה הוא שמח מהבריאה שלו.

ביום שישי אורי אמר לי,

"אמא, עכשיו הגננת גמרה ללמד על ימי הבריאה, אני בטוח שביום ראשון היא תתחיל ללמד על תקופת האבן"

אורי מכיר את תקופת האבן מתוכניות טלוויזיה ישנה ומצויינת - היו היה בה הוא צופה עם אבא, שגם הוא חובב הסטוריה ידוע.

 

אתמול ציינו בגן את יום הזכרון לרבין.

אורי בא מהגן ואמר...

"רצחו ראש ממשלה, זה לא ביבי נתניהו, זה מישהו אחר."
נכון אמרנו לו, לפני 17 שנה רצחו את יצחק רבין.

"אני לא מבין" אומר הילד "למה הם לא דיברו?? מה אי אפשר להסביר במילים??"

נכון, הילד צודק...

אילו היו מדברים לפני 17 שנה, אנחנו ביננו, שמאל עם ימין, חילוניים עם דתיים,

אילו רק ידעו לכבד, זה את דעתו ורעיונותיו של האחר,

כנראה שהיום היינו במקום אחר.

לא יודעת עם טוב יותר או רע יותר,

אבל בלי ספר אחר.

 

יום נהדר!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 29/10/2012 16:24   בקטגוריות אוּרי, גן, הורות, מחשבות, שיחות, סתיו 2012  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-31/10/2012 08:47
 



על משרתים אדונים וגבולות....


אורי: "אמא תביאי לי וויפי (מגבון לח).

אני: "תקום תיקח, אין לך משרתים כאן בבית"

אורי: " יש לי.... אבא!!!"

אני:: " לא אדוני הנכבד אבא לא משרת שלך הוא אבא שלך"

אורי: "אבל הוא תמיד עושה מה שאני מבקש ממנו גם כשאני לא אומר בבקשה... הוא לא צריך לעשות את זה,

        הוא צריך לפעמים להגיד לי לא אורי... דברים שאתה יכול לעשות לבד  תעשה לבד..."

אני: "אוקי צריך לומר את זה לאבא, הוא באמת לא צריך לעשות בשבילך דברים שאתה יכול לעשות לבד..

      אבל הוא עושה את זה כי הוא מאד אוהב אותך ואתה מנצל את זה.."

 

 

כמה שהילד הזה יודע לנגן על המיתרים הנכונים...

כמה שהילד הזה יודע מהם הגבולות של כל אחד.

כמה שהוא יודע  את החולשות שלנו המבוגרים.

 

האמת,

הוא ידע את זה כבר כתינוק קטן ממש.

ועכשיו זה רק הולך ומשתכלל..  

 

 

 

ערב נהדר!!!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/10/2012 18:03   בקטגוריות אוּרי, בדיקת גבולות, גבולות, גדילה, הורות, זכרונות, סתיו 2012, פנני אורי, שיחות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-27/10/2012 17:49
 



מיגרנה.


קמתי הבוקר עם מיגרנה נוראית,

כבר די הרבה זמן זה לא תקף אותי ככה.

 

אורי ראה אותי ככה, והודיע שהוא נשאר איתי בבית, כי אני חולה.

חשבתי לעצמי,

מה קורה כאן??

האם לא טוב לאורי בגן??

האם יש משהו??

או אולי זה סתם דאגה של ילד לאמא שלו.

 

הבטחתי לאורי שאני אבלע אקמול,

 וכשארגיש יותר טוב אתקשר אליו לגן ואגיד לו.

אבא לקח את אורי לגן וסיפר לגננת שאני אתקשר כי הבטחתי לאורי.

 

עברה שעה עברו שעתיים וכאב הראש חלף.

(או יותר נכון הפך ממיגרנה לכאב ראש רגיל..)

התקשרתי לגן,

דברתי עם הסייעת שנתנה לי לדבר עם  אורי,

 

הילד שלי שמח שהתקשרתי לומר לו,

הוא אמר לי,

"תודה שאת אומרת לי אני הכי אוהב אותך בעולם.."

 

 

מקווה רק שאני לא מכניסה את הילד לחרדוךת מיותרות.

 

 

יום נהדר!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 21/10/2012 12:34   בקטגוריות אוּרי, אני, גן, דאגות, מחלה, סתיו 2012  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-24/10/2012 19:26
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)