לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

האם האינטרנט שינה את חיי?


אין ספק, שינה לחלוטין, ולחיים הרבה יותר טובים.

את אבא הכרתי באינטרנט.

באיזה אתר הכרויות חינמי שהיה פעם.

בדיוק יום אחרי ששלמתי כסף לאתר אחר שהיה אתר בתשלום.

אחר כך לא בטלתי כי... במסגרת האמונות המוזרות שלי האמנתי שאם אבטל, 

הטוב הזה - אבא של אורי יעלם....

 

לפני ששהכרתי את אבא,

חלמתי על לעבור לגור במודיעין.

חלמתי על טיול להודו.

חלמתי על ילד.

 

מכל השלושה קיבלתי את הטוב מכולם,

ילד- נסיך נפלאה שלי.

ואת אבא שהוא

אבא נפלא לאורי,

איש אוהב ודואג לי.

חכם, מצחיק,

כייפי.

לפעמים מעצבן.

אוהב.

ובעיקר בן הזוג שלי לחיים.

 

 

אז כן, האינטרנט בהחלט שינה את חיי.

לטובה

כל כך לטובה.

 

 

שבת שלום.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/10/2014 07:52   בקטגוריות אוּרי, אני, הנושא החם, סתיו 2014  
הקטע משוייך לנושא החם: האינטרנט שינה את חיי!
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-2/11/2014 10:30
 



עצוב.


כתבתי שאירחנו את נאלה, הכלבה של אחי גיסתי והילדים.

נאלה היתה כלבת לברדור שחורה ומקיסמה, בת 15.

היא היתה חלק ממשפחתו שלאחי, גדלה בבית יחד עם עידו האחיין שלי,

ומאז שאורי נולד היא באה אלינו הרבה לחופשים, כשהם נסעו היא באה לנופש בירושלים,

אורי מאד אהב אותה.

 

הפעם כשנאלה באה אלינו כבר ראינו שהיא ממש הזדקנה,

היה לה מאד מאד קשה לרדת במדרגות ולעלות אותן חזרה.

היא לא כל כך שמעה,

ויותר מכל היא היתה חולה בסרטן בלסת.

בימים הראשונים היא אכלה ושתתה והיתה יחסית בסדר.

לקראת סוף השהות שלה איתנו היא הפסיקה לאכול את האוכל שלה,

גם כשרכבנו לה אותו...

ודיממה ריירה הרבה, בנוסף היה לה ריח  נוראי מהפה, ומבט כל כך עצוב בעיניים.

 

אחי ומשפחתו חזרו מהטיול שלהם (לנאפל..)

כשאחי בא לקחת אותה היא שמחה כל כך לראות אותו, 

אני רק מתארת לעצמי כמה היא שמחה לראות את עידו.

אחי לקח אותה לוטרינר שאמר שזהו היא סובלת וכדאי להרדים אותה.

(יש יתרון בלהיות וטרינר, לא מושכים סבל של המטופל... לא בר ריפואי מרדימים...)

וככה ביום ב' נאלה הכלבה הכי חמודה בעולם הורדמה.

 

חשבנו איך ומה לספר לאורי,

סיפרנו לו שהיא מאד חולה, וכדי שלא תסבול יותר החליטו להרדים אותה.

הסברנו שירדימו אותה והיא לא תתעורר יותר, 

אורי מיד שאל "מה יהרגו אותה.." אמרתי שכן וככה היא לא תסבול כאבים יתר,

והיא תמיד תמיד תשאר בלב שלנו, כי הרי כולנו אהבנו אותה כל כך.

דיברנו על נאלה, ועל כך שהיא היתה מצחיקה כשהחליטה פעם לתקוף... שקית עם בריסטולים.

ושהיא אהבה שאורי מחבק אותה ומנשק לה, כן גם כשהיא היתה כל כך מסריחה.

מיום שני אורי כל הזמן מזכיר את נאלה,

הוא מספר שחולם עליה בלילה, ושמריח אותה....

 

נאלה הכלבה הכי מקסימה נחה לה עכשיו מהכאב והחוסר נוחות שאותה סבלה בימיה האחרונים.

מה שבטוח שבשלשה שבועות האחרונים של חייה היא קיבלה המון המון אהבה נשיקות וחיבוקים.

 

 

ערב נפלא!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/10/2014 19:33   בקטגוריות אהבה, אוּרי, בעלי-חיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-24/10/2014 17:06
 



תוכנית ההזנה.


קצת לפני ראש השנה הגיע מייל מבית-ספר על תוכנית ההזנה שצפויה להכנס לרווחתם של ההורים והילדים.

אני, אחרי ששנים עבדתי בבית ספר עם תוכנית ההזנה ממש לא התלהבתי מהעניין.

האוכל בתוכנית ההזנה הוא תעשייתי מאד, עם המון שמן ואבקות מרק למנהן.

שלא נדבר על כך שארוחה מאוזנת היתה.... שניצל (תעשיתי..) עם אורז ותירס...(ובעברית, פחממה עם פחממה...)

הפרי היה לא פעם ממש לא באיכות נורמאלית והירקות.

יחד עם זאת מחיר של 350 ש"ח ל-4 פעמים בשבוע לאורך כל השנה, כשלא צריך להתעסק עם האוכל בבקרים.

מה גם שכל הילדים אוכלים יחד,

לומדים לאכול בנימוס,

טועמים דברים חדשים,

ויש גם קטע חברתי בארוחות האלה.

מאד מפתה.

בבית ספר נאמר לנו שצריך שמאה אחוז מההורים ירשמו ויפקידו כסף, וזאת כדאי להכנס לתוכנית,

לא נאמר לנו מי הקטרינג, לא נאמר לנו מה יהיה בארוחות האלה.

אחרי המון המון חשיבה, ובעיקר בגלל שלא רציתי שהילד שלי יהיה חריג,

החלטנו אבא ואני שנצטרף לתוכנית ההזנה

 

אתמול התקשרו אלי מתוכנית ההזנה ואמרו לי שבגלל שאורי אלרגי לבוטנים וקווי

אין להם אפשרות לספק לו אוכל שהוא בוודאות ללא עקבות של האלרגנים,

ולכן אורי לא יוכל לאכול בהזנה של בית-ספר.

הם המליצו לי על בדיקות מקיפות בנושא האלרגיה באסף הרופא, (דבר שמתוכנן לנו..)

מצד אחד שמחתי, הרי מלחתחילה לא ממש רציתי את האוכל הזה,

ומצד שני התעצבתי, הילד שלי יהיה שונה.

 

ספרתי לאורי את שאמרו לי,

אורי אמר לי,

אמא זה לא נורא שאני אהיה שונה,

ביד המורה זה בסדר להיות שונה...

ביד המורה כל ילד הוא אחר.

התרגשתי.

המסר של בית-ספר עובר נהדר לילדים,

לילדים ברור שאחר זה בסדר....

 

 

ערב נהדר!!

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 14/10/2014 18:06   בקטגוריות אוּרי, אלרגיה, בית-ספר, יד-המורה, סתיו 2014, פנני אורי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)