לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

חוכמת ההמונים


כבר כתבתי פוסט על כך שאורי ילד קורא.

המון ספרים כבר עברו בבית מהספריה ונקנו בחנויות.

הגענו למצב שאני ואבא כבר לא יודעכים להמליץ.

בדרך כלל אבא לוקח את הספרים לספריה, ומחליף לאורי כשהוא בחוג טקאוונדו או מבוכים ודרקונים.

 

פניתי לחכמת ההמונים,בקבוצת מורים בפיסבוק, ובפיסבוק שלי,

בקשתי ספרים שיכולים להתאים לילחד בן שמונה,

שאוהב מתמטיקה,

מדע,

מבוכים ודרקונים,

ספרי מתח,

סיפורים על ילדים...

קיבלתי רשימה נפלאה.

ערכתי אותה בקובץ וורד...

וככה נוכל ללכת לחפש את הספרים שברשימה,

 

אצלנו כבר חלק גדול מהספרים נקראו, 

אבל למען האחרים אני מצרפת את כל הרשימה.

כמובן שנשמח להוסיף עוד ספרים לרשימה.

 

ספרים מומלצים לאו­רי

 

  •               הארי פוטר
  •               סיירת המדע
  •               הסיפור המושלם/אלדד אילני
  •               הכיתה המעופפת/אריך קסטנר- וספרים נוספים שלו.
  •               סבא קיש/ שלמה אבס
  •               שרביט והחרב
  •               משחקי בילוש /מיכאל אבס הבלשים הצעירים
  •               ספיידרוויק
  •               39 רמזים
  •               מנהרת הזמן
  •               גיבורי האולימפוס
  •               הסיפור שלא נגמר
  •               ההוביט
  •               דנידין הרואה ואינו נראה
  •               ג'ינג'י
  •               חסמבה
  •               השביעה הסודית
  •               החמישיה והכלב
  •               מיתולוגיה יוונית לילדים
  •               פרסי ג'קסון
  •               יד הפלא/זוהר אביב
  •               סיפורי נרניה
  •               ספרים של נאוה מקמל עתיר
  •               צמרמורת
  •               דוד אריה
  •               האחים לב ארי
  •               הסודות של ניקולס פלמל
  •               ד"ר דוליטל
  •               אוליבר טוויסט
  •               סיירת המדע
  •               חוות הקסמים /א"ב וייט
  •               ספרים של ג'ודי בלום- סופר פשוש ופשוש בריבוע.
  •               יום סמק הגדול /אדם רקס
  •               מטילדה
  •               מר שועל המהולל / רואלד דאל
  •               בון
  •               סדרת משימה עולמית
  •               סידרת כוח המוח/זוהר אביב 
  •                תולי תעלולי
  •               זכרונות לילד אחר
  •               הרפתקאות ילדי קיבוץ לוטן.
  •                צא וחשוב.

 

 

זהו להפעם!

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 25/10/2015 09:06   בקטגוריות אוּרי, כיתה ג, ספרים, צרות של עשירים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/10/2015 11:05
 



דברים שקורים


לאחרונה אני עוברת תקופה מוזרה.

משהי שאני מאד אוהבת זקוקה לעזרה שלי.

צר לי לראות אותה במצוקה שלה,

צר לי לשמוע כל הכאב שלה.

ויחד עם זאת אני כל כך שמחה שאני שם בשבילה.

אני שם

לתת עיצה,

לחבק,

לתמוך.

אני רואה שזה משפיעה גם על אבא ואורי.

הם מקסימים ומבינים.

אורי נקשר אליה,

משחק איתה ומזמין אותה לטורנירים במשחקים..

היא שמחה לצאת לכמה זמן מהצמקום בו היא נמצאת,

אל עולם של ילדות וצחוק, חסרי בעיות.

 

אורי גם לומד שאפשר ורצוי לתת לאחר,

כמו גם שכדאי וחשוב לבקש עזרה משהו שסומכים עליו.

אוטרי מצא בה אחות גדולה שמעולם לא היתה לו, וגם לא תהיה.

היא מצאה בו אח קטן... שהיא מפנקת מלמדת משחקת.

מופלא בעיניי הקשר הזה.

 

לדעתי כולנו הרווחנו.

הלוואי שהיא תצא מהר מהר מהמקום הרע בו היא נמצאת עכשיו,

למקום רגוע שליו תומך ואוהב.

אנחנו אותה הרווחנו, בגדול!

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב, יהיה טוב!

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 23/10/2015 13:30   בקטגוריות אוּרי, אני, חברים וחברות, סתיו 2015  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד קורא.


הכי הכי כייף זה לגלות שיש לנו ילד קורא.

הוא קורא הכל.

ספרים - כל מיני ספרים אבל בעיקר סיפרי מתח לילדים.

עיתונים - טוב כאן הוא גם קורא מה שלא כל כך בא לנו שיקרא..

מילים של שירים שהוא אוהב - הוא למד לחפש ביוטיוב שירים כשיש בהן את המילים.

שלטים.

רשימות.

מנסה לקרוא באנגלית - ומצליח, השבוע הזמינו אותו להשתתף בקבוצה של דוברי אנגלית בבית ספר.

הוא קורא את רכיבי המזון על הקופסאות - ושואל אלפי שאלות.

 

 

הנה עוד חלום שהגשמתי.

תמיד רציתי ילד קורא.

קיבלתי.

 

 

זהו להפעם.

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

קישור בנושא

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/10/2015 13:35   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, בית-ספר, יד-המורה, כיתה ג, שירים, הגשמת חלומות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-23/10/2015 12:27
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)