לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

סיפור


משה בר משה/סיפר במילים שלו, אורי.

 

 

פעם היה ילד קטן שקראו לו משה בר משה.

והוא אהב לאכול מפלצות. מאד.

 

הוא חיפש המון זאבים אמיתיים ואז הוא מצא זאבים אמיתיים,

והם ברחו כי הוא חטף וניסה לאכול אותם.

 ואז בא זאב גדול, אמיתי.

והוא רצה לאכול אותו אז הוא ברח וברח וברח וברח

עד העיר של אמא ואבא של אורלי.

ואז טריף טרוף טריף משה בר משה נשך את הזאב.

הוא נשך ונשך ובלע את כולו גם את השיניים.

 

וזה הסוף.

 


 

 

זהו סיפור שאורי המציא.

לפעמים הוא אוכל מפלצות משה בר משה

לפעמים זאבים.

ולפעמים משהו אחר מפחיד.

 

מאיפה השם משה בר משה אין לי מושג..(אם כי, יש לי השערה.. אבל לא אכנס לזה)

יש בו מוטיבים או מילים אולי מספרים שהוא מכיר..

וכשהוא מספר את זה עם הבעות פנים ותנועות ידיים

 זה כל כך מרתק ויפה....

 

אז הנה התחלה של רב המכר של אורי.

 

לילד שלי יש המון המון דמיון,

כל כך נפלא בעיניי.

 

יום נהדר.

ויאללה שירד כבר גשם!!!

 

 
נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/11/2010 11:42   בקטגוריות סיפורים מאת אורי, אוּרי, גדילה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-2/12/2010 11:27
 



בלון אדום בשם שלי!


WOW 49 .

 

אני מתקרבת בצעדי ענק ל- big five o...

 

אז זהו אני חוגגת היום יומהולדת 49,

על הבקר באו אלי אבא ואורי ושרו לי שירי יומהולדת.

אחר כך קיבלתי מתנות.....

מאורי קיבלתי קופסת פח שיש לו, ולתוכה הוא הכניס המון המון דברם קטנים שהוא אוהב...

תמונה שלו,

תמונה קטנה שלנו המשפחה.

עכבר מבד.

המהדק הורוד האהוב עלי...

צבעים שונים.

מגנטים של חיות.....

 

מאד מאד התרגשתי.

 

מאבא קיבלתי...

 

LEATHERMAN

 

 

 

 

ככה הוא נראה, רק כמובן ששלי יותר טוב,

כי-

הוא שלי

קיבלתי אותו מאבא

הוא נקנה מאהבה...

 

כשאבי עשה את הצינתור אחי ישב ושיחק בשלו ואני התלהבתי מזה,

אבא חשב שזו אחלה מתנה לאישה שאיתו....

ואני כמובן הסכמתי.

כייף לי.

 

הייתי שעה בחדר כושר, 

כרגע יש צבע בשערי...

 

 והנה -

השעון מצלצל צריך לשטוף את הצבע,

אכתוב מאוחר יותר את המשך הקורות אותי.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/11/2010 10:01   בקטגוריות Off Topic, אני, יומהולדת  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-30/11/2010 11:32
 



מכה ברגל.


חזר  לו אורי אתמול  מהגן, שמח וטוב לב.

מיד חבש את קסדת הספיידרמן שלו.

נעל את הקרורקס הסגולות.

לקל את המים מהתיק של הגן, ואמר לי...

אמא אני רוצה לצאת למגרש משחקים עם  האופניים.

האמת לא היה לי כוח...

אבל אחרי שהילד אירגן את הכל כל כך יפה, לא יכולתי לשבור את ליבו ויצאנו החוצה.

 

נסע אוריקי עד מגרש המשחקים, אגב, הוא נוסע ממש יפה ומדבש נהדר רק להתחיל צריך עוד לעזור לו.

הגענו לשם לא היו ילדים ואוריקי קצת התאכזב, אמרנו לא נורא בטח עוד מעט יבאו עוד ילדים.

התגלש אורי במגלשה טיפס עליה ....

ואז בקש ממני לרדת מהצינור כמו סמי... (הכבאי)

ירד פעם ירד ורץ לכבות שריפה דמיונית.

ירד פעם שניה ורץ... ונפל.

כנראה שעיקם את הרגל.

אוריקי התחיל לבכות,

לקחת אותו אלי ואמרתי לו שנעלה הביתה....

נטפל במכה.

אבל אורי כבאי אמיץ שלי,

רצה להמשיך לכבות שריפות דמיוניות, ולחלץ אנשים דמיונים בכבאית האופנים שלו....

ככה שיחקנו עוד קצת עד שהכאב היה מאד חזק.

 

עלינו הביתה...

לקחתי ביד אחת את אוריקי (14 ק"ג)

וביד השניה אופניים (לא יודעת כמה הם שוקלים)

והגענו הביתה.

מרחתי לו טראומיל.

ואכן הכאב בכף הרגל עבר, או כך לפחות הילד אמר.

אבל, אז הוא טען שהברך כואבת לו... מאד מאד כואבת.

אבא לא היה בתל-אביב והאוטו איתו...

מה עושים???

בנתיים הילד בקש פנקייק.

אבל לא הוא ללא רוצה לעזור לי (נורה אדומה....)

חיכיתי קצת, וחיכיתי עוד וכשכבר חשבתי ללכת לטרם,  

ירדתי לשכן שלי שהוא נהג מונית בתקווה שיקח אותי לשם, (בתשלום כמובן.... אני לא כל כך אוהבת מוניות..)

האיש לא היה בבית.

אישתו עלתה וחבשה לאוריק את הברך.

וככה אורי נרדם .

 

בלילה הוא התעורר מספר פעמים, בבכי.

הצטערתי שלא לקחת אותו לטרם. לפחות היתי נרגעת.

 

בבקר הוא קם, אומר שמרגיש בסדר, אבל...

כולו פורח, אדום לגמרי ומגרד נורא.

(לא יודעת מה הקשר..)

ללכת הוא לא מצליח.

הלכנו לרופא, היא שלחה אותנו לצילום.

וראתה את הפריחה, שוב תחקרה אותנו,

מה אכל? במה שיחק?

הקו המנחה בין שתי אפיזודות האלרגיה הן המכה... הטראומיל...

האם הילד אלרגי לזה???

לא יודעת.

לקחנו את אורי לצילום, אמרתי לפקידה זה הפציינט ואנחנו ההורים המותשים, אוריקי מיד התערב ואמר,

לא אני לא מתיש את אבא ואמא, הם מתישים אותי...

כמובן שהוא עורר צחוק בקרב כל יושבי המרפאה.

 

בצילום נמצא ש:

תודה לאל שבר אין.

מה שכן המכה חזקה, וצריך לנוח

 

אורי ולנוח... משהו הצחיק אותי כאן......

 

כרגע הילד סוף סוף ישן, אחרי מנת פנסטיל. ועייפות יתר מכאב בכי והשתולליות.

 

 

 

מסקנות:

1. לא יורדים למגרש משחקים עם קרוקס!

2. תמיד אבל תמיד, אני צריכה להקשיב לתחושות הבטן שלי, שאמרה קחי את הילד לטרם.

3. בכל זאת אוריקי הוא בן... והוא משתולל ומתנהג כבן.

    אני כנראה צריכה להשלים עם נפילות ופגיעות.

 

 

השבוע האחרון אורי הגדיל לעשות,

יום ה' שעבר התקף אלרגיה.

יום ב' וירוס בטן עם שילשולים נוראיים.

ואתמול, נפילה.

נראה לי שגמרנו את המכסה שלנו לחצי שנה הקרובה.

לפחות 

 

 

רק נחת.....

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 25/11/2010 14:46   בקטגוריות אוּרי, אני, אמהות, גדילה, דאגות, הורות, טיפולים, סתיו 2010, פנני אורי, פעם ראשונה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-28/11/2010 12:28
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)