לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

ל"ג בעומר


מעל ל-30 שנה לא הייתי במדורה של ל"ג בעומר.

כשאת לא ילד או לא הורה לילד בגיל המתאים אין מה לחפש במדורות ל"ג בעומר.

לפני כשבוע התקשרה אלי האם שאיתי בועד ואמרה לי, מארגנים לילדים מדורת ל"ג בעומר.

האמת לא כל כל רציתי....

אבל היא בקשה אז יאללה.

אספנו כסף מההורים, בקשנו להביא קרשים, מים ושתיה, פתוחי אדמה ובצלים.

קנינו נקנקיות ופיתות מרשמלו וקטשופ,

ויאללה...

תכננו לעשות את המדורה בצמוד למגרש משחקים.

לא כל הילדים בגן הצטרפו,

אולי כי עשינו את זה היום וזה הצטרף לשבת ואנשים נסעו.

ואולי כי לי התאים להם.


אורי מאד התרגש, 

הוא לא הפסיק לדבר, ככה הוא אורי כשהוא מתרגש הוא מדבר, בלי סוף.

אסף במרץ חתיכות עצים וקרשים וכל כך שמח,

גם בשבילו זו היתה המדורה הראשונה.

אבל מי שהגיע עשה לנו מדורה ממש כייפית.

הביאו המון משטחי עץ, ועוגות, ומרשמלו והמון שמחה.

האמא הנוספת בועד הכינה עם ביתה חבילה עוברת והביאה מצנח מהגן.

הילדים שיחקו נהנו ... רצו למגרש המשחקים.

היה נחמד מאד להפגש ולשוחח עם ההורים האחרים.

היה כייף לראות את אורי בקרב חבריו.

היה כייף לארגן משהו בשביל הנסיך שלי וחבריו.

היה כייף לחוות שוב מדורה דרך השמחה האושר וההתרגשות של אוריקי שלנו.

 


המדורה שלנו


 


 

ערב נהדר!! 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/4/2013 21:40   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אמהות, אני, גדילה, גן, פעם ראשונה, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: לג בעומר
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/5/2013 20:07
 



42 שקלים חדשים.


הבוקר אבא נסע לבקר את איל, אורי האופניים ואני היינו בנמל.

אוריקי רכב על האופניים. הוא כל כל השתפר ברכיבה שלו, 

אמנם האופנים עדין עם גלגלי עזר, לאט לאט גם אותם נוריד לו.

בנמל היה לו קל לרכב כי אין שם את העליות שיש כאן...

לאחר כשעה של רכחבה היה מאד חם,

אז נכנסנו לדיאדה, למשחקיה שם.

המשחקיה שם מקסימה, אבל ממש יקרה, הוא שיחק שם ומאד נהנה.

ואז הוא יצא לעבר החנות, אוריקי חיפש לעצמו משהו, על המון דברים הטלתי וטו מוחלט,

אין שום סיבה לקנות לו בכל פעם משהו, מה גם שמאד יקר שם 0אם כי המשחקים מאד איכותיים)

ואז הוא מצא משהו מן מדבקות כאלה שמדבקים על תמונה וניתן לשחק בזה..

60 שח' היה אמור לעלות המשחק.

אמרתי לו שזה מאד יקר ואני לא מסכימה.

אורי אמר את יודעת מה אמא את תקני לי ובבית אני אחזיר לך את הכסף.

הסכמתי...

אחר כך הילד ראה דרקונים קטנים כאלה ומאד רצה,

אמרתי לו אתה צריך לבחור, או זה או זה...

שאלנו את המחיר ואמרו לנו שכל דרקון (קטן אני חייבת לציין) עולה 13 ש"ח

אמרתי לאורי שבמחיר של המשחק הראשון הוא יכול לקנות כמה וכמה דקרונים.

 


אורי החליט על 3 דרקונים גדולים יותר 13 שח כל אחד ועוד אחד קטן 3.5 ש"ח

בחנות עשינו יחד חשבון.

אם כבר שיהיה גם קצת שיעור חשבון לילד למה לא????


13 שח' כל אחד יש לנו 3 דרקונים....

אז 10+10+10 = 30

ו..

3+3+3=9 

 

יחד זה 39 ש"ח..


ועוד 3.5 ש"ח


סה"כ 42.5 ש"ח...

 

אמרתי לאורי אתה חייב לי 42 ש"ח.

הגענו הביתה,

והזכרתי לילד והוא בשמחה הלך לקופה שלו ..

וספר 42 שקלים,

ועוד אמר לי, אמא תודה שהזכרת לי.

במטבעות של שקל 2 שקלים ו-10 שקלים.


ונתן לי....

 

הייתי גאה בו.


(בסוד אני אגלה שאת הכסף אחזיר לו לקופה אחרי שילך לישון..)

 

ערב נהדר!!!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/4/2013 18:52   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אמהות, אני, גבולות, כיופים, מרגש  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-28/4/2013 22:49
 



אחריות - עצמאות.


אוריקי בגן חתם על מגילת העצמאות שלו,

זאת לאחר שהם למדו את מושג העצמאות ולמדו מהי עצמאות ועד כמה הם עצמם יכולים להיות עצמאיים.

במגילת העצמאות כתוב שהוא יתלבש לבד, יאכל לבד ינעל נעלים ועוד כל מיני דהרים המתאימים לגילו.

בבקר הוא לא רצה להתלבש,

אמרנו לו,

אורי חתמת על מגילת העצמאות שלך, אתה צריך לקיים...

אז אורי בחוכמתו כי רבה ענה:

"אני חתמתי כי הגננת אמרה לי לחתום, לא רציתי אבל היא הכריחה אותי...

ואם לא היתי חותם היא היתה כועסת עלי..."

כל כך צחקנו כי אנחנו הרי מכירים את הגננת, וגם את הילד המניפולטיבי שלנו...

 

 

בחודשיים האחרונים השתתפתי סדנא לשינוי הרגלי אכילה, ובניית אורח חיים בריא יותר.

בכל יום חמישי בשש התייצבתי בקופת חולים לשקילה,

שיחה וקיטור על האוכל והקושי והרצאה על איך ומה קורה בגוף.

הייתי חוזרת הביתה ומספרת על הוקות אותי ועל המישמות שלקחת על עצמי.

פעם זה היה לאכול בכל יום לפחות 4 ירקות שונים.

בפעם אחרת החלטתי שאני הולכת יותר.

אוריקי שמעה והפנים ומידי פעם הזכיר לי מה אני צריכה לעשות.

בקש להחנות רחוק כדי שאלך ברגל, ושאג שאוכל כמו שצריך.

אתמול נסתיימה הסדנא.

חזרתי הביתה ואמרתי שזהו הסדנא הסתיימה.

אורי שאל מה נעשה עכשיו את שוב??

אמרתי לו שאני אמשי ושיש לי עוזר מדהים שיכול כל פעם להזכיר לי מה אני צצריכה לעשות.

אורי אמר לי איזה כייף לי שאני העוזר אבל מה יהיה אם אשכח?

הבנצתי שהאחריות מלחציה אותו ,

אז אמרתי לו שהתפקיד שלי זה להזכיר לו להיות המזכיר שלי.

הילד היה מאושר , ככה הוא יכול לעזור לי ושלא תהיה עליו אחריות כל כך כבדה....

 

 

עכשיו בעודי כותבת פה לקח אוריקי ספר שקיבל מהגן והתחיל לקרוא...

ברגע שראה שאני מקשיבה לו הוא טען שאינו יודע....

הןא קרא כל כך יפה,

איזה כייף!!!

הילד מגלה את עולם הקריאה!!!

בהזדמנות אצלם סירטון כשהוא קורא ואעלה לכאן...

 

 

שבת שלום!!!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 19/4/2013 14:14   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, הורות, מרגש  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coralya ב-28/4/2013 09:46
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)