לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

ימים 76-77 מתוך מאה.


אתמול התפספס לי... 

חזרנו מאוחר ממודעין, ישר לישון. הייתי כל כך עייפה...

 

1. אז היינו אצלההורים במודיעין.

 

2. הכנו אוכל חמץ, כיף לחזור ללחם.

 

3. מאיר ואורי שיחקו כדורסל במגרש ע"י הבית של ההורים.

 

4. שקיעה מדהימה ממרפסת.

 

5. לבשתי את השמלה

   שהחלפתי בחנות שאמא קנתה לי בה מתנה חולצה שלא הצלחתי להתאים אותה לכלום....

 

6. הזמנו כרטיסים למוזיאון המדע.

 

 

 

והיום,

 

יום שבת יום החופש האחרון.

 

1. בחרנו לסיים את החופש במוזיאון המדע. תמיד מקסים שם וכייף.

 

2. הגענו לשם ממש מוקדם, מצאנו חניה בקלות, זה כייף!

 

3. אורי פגש שם ילד ומהר מאד התחבר אליו, יחד הם בנו בית מקסים ובשיא הכייף פרקו והפעלו אותו.

 

4. בבית, אורי בקלות רבה אירגן את התיק הקלמר ואת כל מטלות החופש, נראה לי שהוא כבר רוצה לחזור למסגרת.

 

5. הכנו לחמניות טעימות, ככה יהיה מחר מה לתת לבית-ספר.

 

זהו ליומיים האחרונים,

 

תחשבו טוב יהיה טוב!

 

חזרה קלה לשגרה הברוכה!

 

אורלי.

 



 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/4/2016 19:38   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוּרי, אוכל, אני, הנושא החם, חגים, חופש, פסח, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש הגיע, פסח כאן!
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-30/4/2016 20:37
 



מאה ימים - היו ה-75


יום חמישי.

כמעט נגמר הפסח.

כמעט נגמר נגמרה החפשה של אוריקי.

 

1. היינו בסרט "ספר הג'ונגל" עם איל מירה ושונית.

    תמיד כייף ונעחם איתם,

    הקשר המקסים הזה שנוצר בין אורי לאיל מרגש כל כך.

 

2. בסינימה סיטי בגלילות הכסאות הסרט נעו, זו היתה חוויה מיוחדת.

 

3. נהנתי לראות את המחוות הקטנות שעשו בספר הג'ונגל החדש לזה הישן המצוייר.

    מצאתי דמיון בין מוגלי הילד למוגלי המצוייר.

    שניהם לבשו את אותם תחתונים אדומים.

    השיר של בלו, שכל כך אהבתי בסרט הישן היה גם בחדש.

 

4. היו שם בסינימה סיטי דוכנים עם תכשיטים מקסימים, הצלחתי להתגבר על הרצון לקנות...

 

5. הכנתי מאפיין מקשואים לפסח, אורי זלל כמה וכמה...

    אוריקי הכין סלט טעים טעים עם המון לימון.

 

6. עוד חודש בדיוק אורי בן 9!!!!!

 

חז שמח!

 

תחשבו טוה יהיה טוב.

 

 

אורלי 

 

 



האחים שחל

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/4/2016 21:11   בקטגוריות 100 ימים, אבא הלך לבקר את איל, אביב 2016, איל, אני, אוּרי, חגים, פסח, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש הגיע, פסח כאן!
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



100 ימים היום ה-74


היום יום רביעי.

הכרזנו על יום בית.

 

 

1. הכרזנו כאמור על יום בית, היה כייף להיות בבית עם הבאלאגן שלנו השקט שלנו והרעש שלנו.

    נחתי והתעוששתי והיה כייף....

 

2. הכנתי קציצות בשר טעימות, אפילו אורי אכל מהן.

 

3. מצאתי פירסום לארונות הזזה כמו שאני רוצה במחיר סביר, צריכה ללכת לבדוק.

 

4. בשלנו תירס ראשון לאביב/קיץ זה. אורי מאד מאד אוהב תירס.

 

5. מאיר ואורי יובים בחדר השני מושחרים משחק שנקרא מנצ'ין הם צוחקים ונהנים. כיף לשמוע אותם.

 

זהו להיום,

תחשבו טוב יהיה טוב.

 

אורלי.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/4/2016 17:04   בקטגוריות 100 ימים, אביב 2016, אוכל, אני, כיופים, הנושא החם  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש הגיע, פסח כאן!
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/4/2016 20:58
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)