לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

הארונות בדרך.


אני בבית עם עצמי.

בשבוע הבא אנחנו מקבלים את הארונות החדשים.

ואני תוהה...

איך אני אתארגן?

האם מעכשיו להתחיל למיין, יש הרי המון דברים בארונות שכבר לא ממש צריך?

איפה אני אסים את הכל?

גם ככה אין מי יודע מה מקום בבית שלנו.

מה אעשה ואיך אפרק את הארונות שיש לי בבית.

מחר אציע אותם לעוזרת שלי אולי היא תרצה, ארון אחד ממש במצב לא טוב,

מתנדנד נורא אחרי שכבר העברנו אותו כמה וכמה פעמים אולי הם יודעים תקן?

ארון שני במצב יותר טוב.

ויש גם את שידרתההחתלה שביתה מעין ארון בחדר הקטן.

אשמח צאד לתת לה את הכל...

 

נכון, ירידה לצרך עליה.

ברור לי שאחר כך יהיה לנו מאורגן יותר.

מצד אחד אני אוהבת לחדש.

לזרוק המון דברים שכבר לא משתמשים בהם.

מצד שני זה המון עבודה, ולא פשוט.

מצד שלישי... מאיר נכנס ללחץ מהבאלגאן הזה.

מצד רביעיאחרי שנסדר ונארגן נשב לנו על זרי הדפנה...

 

אורי בחר ארון לבן עם מראה לחדר שלו.

שני הארונות האחרים הם אוף וויט...

יאללה, רוצה כבר להיות אחרי זה.

 

אז אני מציעה לי..

לחשוב טוב, ואז יהיה טוב.

 

יום נפלא.

אורלי

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/5/2016 11:11   בקטגוריות אביב 2016  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28 במאי - יום הולדת של אוריקי


כבר שבועות שאנחנו מתכננים ומתכוננים ליום הזה.

אורי מחכה לו כי עכשיו הוא כבר בן 9 ומותר לו לחצות כביש לבד,

האמת כבר כמה זמן שאנחנו מתרגלים אותו לזה... להסתכל, להזהר.

הוא מחכה לזה כי בעצם מה יותר כייף מלהיות מלך ליום אחד.

הוא מחכה לזה וגם אנחנו.

 

תמיד אני טוענת שהיום גם יומהולדת התשיעי שלי, תשע שנים של אמהות.

הכי כייפית בעולם.

הכי מדאיגה בעולם,

הכי מרתקת בעולם.

הכי משמחת בעולם.

הכי נפלאה בעולם.

תשע שנים של למידה אינסופית ממורה שצעיר ממני ב45.5 שנים.

תשע שנים מופלאות.

חשבתי לעצמי מה היה בעצם הרגע הכי מרגש.

 

כשראיתי אותו לראשונה באולטראסאונד?

כשראיתי אותו ונשקתי לו כשנולד?

כשהשארתי אותו אצל שלומית, המטפלת הראשונה שלו?

אולי אצל לאה??

או אולי כשהלך לנעמי לגן?

או כשנפל מהמתקן שהיה כל-כך גבוהה אז.

או אולי ביום שקנינו נעלים ראשונות?

או השן הראשונה שנפלה?

או כיתה א'?

או הפגישה הראשונה עם איל או אולי השניה....

או הפעם הראשונה שאורי הגיש לי פרח ביום המשפחה.

אולי בכיתה א' כשקיבל את התורה?

אולי כשקרא לי לראשונה, או כשהבנתי בפעם הראשונה שהוא חזק חזק מאד במה שקשור המספרים או מתמטיקה.

או אולי זה היה היום בו קיבלנו את המכתב מאופק?

או היום הראשון שהוא סיפר לי שיש ילדה בכיתה שהיא במיוחד יפה ונחמדה בעיניו...(כיום הוא מכחיש אירוע כזה...)

ומה אם אותו יום כשהוא התעורר באמצע הלילה קרא לי ואמר לי  "אני אוהב אותך" וחזר לישון.

ואז כשהוא הלך לישון אצל חבר בפעם הראשונה, או כשהוא הלך לחבר אבל התגעגע וחזר הביתה.

ואז... כשלא הרגשתי טוב והוא דאג לשמור עלי,  להביא לי מים, לעודד אותי לבלוע תרופה.

או כל יום שישי כשהוא יחד איתי מדליק נרות שבת ומתפלל את התפילות שלו.

 

היו לי אינספור רגעים מרגשים שמחים מדאיגים.

ובעיקר היו לנו המון המון יומיום.

רגעים רגילים כאלה של ארוחת בקר ומה לנכין לך בכריך.

של אורי למקלחת ולמיטה.

של בהצלחה במבחן.

רגעים רגילים כאלה. הם בעצם הכי הכי מרגשים והכי לא ברורים באליהם.

ואיתם הרבה שמחות קטנות וחיוכים מחשבות על איך ומה למה וכמה...

התייעצויות עם אנשים יקרים לנו.

 

 

לאורי היום כתבתי 

 

אורי שלנו קסם של ילד!

תשע שנים שיום ויום ושעה שעה אתה בליבי ובמחשבותי .
3+3+3 שנים של אושר צרוף.
81:9 שנים של אהבה אינסופית.
3*3 שנים של שמחה.
17-8 שנים של צחוקים וחיבוקים נשיקות והתפנקות.
כמו בכל יום בתשע השנים האחרונות גם היום אומר לך, תודה נסיך שלי 
תודה שבחרת בי להיות לך לאמא.

 

ומה אאחל לך?
אושר ושמחה בריאות והצלחה,
שכל יום יהיה לך הפתעה.
שכל פעם תגלה עוד דבר מסקרן ומענין.
שתצחק המון,
ותואהב המון.
תהיה פשוט אתה, קסם ענקי.
תהנה תמיד מן הדרך וכמובן גם מההצלחה.

אוהבת אותך עד השמים הגדולים אינסוף פעמים של העולם של כבלבי,
וחזרה.
יומהולדת תשע שמח לך.
אמא

 

 

ולעצמי אני מאחלת עוד המון המון שנים של שמחה אושר התרגשויות.

עוד שנים רבות של חיי יומיום, רגילים כאלה.

עוד המון בגדים לקנות במידות גדלה והולכות.

עוד נעלים כדי שהרגלים לא יכאבו.

עוד מסיבות סיום כאלה ואחרות.

עוד צחוקים ומשחקי מונופול ורמיקוב.

ושניצל ופטיטים...

ועוגה לבנה עם קצפת.

ופנקיק עם מייפל.

עוד מוזיאון המדע ומוזיאון הילדים בחולון.

עוד ועוד ועוד....

והכל בבריאות טובה שמחה ואהבה אינסופית.

 

זהו להיום....

(למרות שהייתי יכולה לכתוב עוד ועוד...)

תחשבו טוה יהיה ממש טוב!

 

אורלי

 

 

אההה ושכחתי פוסט יומהולדת בבלוג של אורי.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/5/2016 20:39   בקטגוריות אביב 2016, אוּרי, אהבה, איל, אמהות, אני, הגשמת חלומות, יומהולדת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-31/5/2016 14:40
 



לג בעומר.


בבית ספר של אורי עושים בכל שנה מדורה קהילתית. 

כך עשינו שלשום. 

אתמול ההורים אירגנו לתלמידי שכבה ג' מדורה כיתית.

מאיר הלך עם אורי,

הילדים הלכו לשחק וכלב הגיע מום מקום 

ונשך את אורי.. טוב לאממש נשך,

אפילו פצע של ממש לא היה לו,

אבל אורי מאד מאד נבהל, וחזר אל מאיר בוכה ומבוהל.

הם התקשרו אלי , והחלטנו שהם יחזרו הביתה ונראה מה קורה.

 

כשהגיעו הביתה ראיתי שבעצם לא קרה כלום, מעבר לבהלה והפחד,

אבל אורי לא יכל להתגבר על הפחד, בעיקר מכך שהכלב היה חולה,

והדביק אותו.

החלטנו ללכת איתו לטרם.

הגענו לשם היו שם כל כך הרבה אנשים....

חיכינו וחיכינו ובנתיים המדורה הסתיימה, והילדים וההורים כל הזמן שלחו הודעות לבררמה קורה עם אורי,

חבריו לכיתה התקשרו לשוחח איתו, ואף המחנכת שלו היתה איתי בקשר קבוע והתקשרה להרגיע את הנסיך.

ההרגשה של הדאגה והאהבה כלפי אורי וכלפיננו היתה מקסימה,

האהבה האורי קיבל הדאגה מצד חבריו.

אין לי מילים.

 

ואנחנו היינן שם הטרם, עד שנכנסנו לרופאה, שבדקה אותו, ואמרה שזה כלום...

ענתה לאורי על השאלות שלו. ושוחררנו הביתה.

בבית הלכנו למקלחת והופ... למיטה.

 

הבוקר שוחחנו על התגובה שלו, והלחץ.

על כך שהבהלה היתה במקום רק היא היתה מוגזמת.

על כך שנכון לדאוג אבל לא להגיע למצב שהפחד שולט בנו ולא אנחנו בו.

 

 

זהו,

ובסימן הדברים הטובים..

לאורי תהיה יופי של חוויה לכתוב כשיתבקש לכתוב על חוויה מהמדורה.

 

 

זהו להיום,

 

תחשבו טוב,

יהיה טוב.

 

אורלי

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 26/5/2016 08:07   בקטגוריות אביב 2016, אוּרי, בית-ספר, יד-המורה, כיתה ג, ל"ג בעומר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/5/2016 19:06
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)