לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

נגמרו לי המילים.


מה הם בסך הכל רצו????

להגיע הביתה לאבא ואמא.

להגיע הביתה למיטה החמה.

להגיע הביתה...

מה יותר טבעי מזה???

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/6/2014 21:51   בקטגוריות Off Topic  
הקטע משוייך לנושא החם: הנערים החטופים הובאו למנוחות
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/7/2014 15:36
 



ראשון ואחרון


שתי תומות ...

אחת של היום הראשון בכיתה א'

ןהשניה מהיום היום האחרון בכיתה א'.

 

 

בכל שנה ביום הראשון ללימודים אני מצלמת את אורי,

וכך גם ביום האחרון.

ככה רואים כמה הילד גדל.

ככה נזכרים בחשש של ההתחלה ורואים את הבטחון של הסוף.

 

 

ראשון אחרון

 

 

מאחלת לכולנו קיץ מקסים קריר וכייפי!

 

 

(אוף היה מעצבן עם התמונות האלה... חייבת למצוא משהו ידידדותי יותר לבניית קולז'ים מפיקסה, אם למשהו יש... אשמח.)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/6/2014 10:52   בקטגוריות אוּרי, אני, בית-ספר, גדילה, מרגש, עולים לכיתה ב', קיץ 2014, קיץ, תמונות, התחלה וסוף  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-30/6/2014 21:59
 



מקרה משקפיים


שבת שעברה כשאבא היה אצל איל היינו אורי ואני בים בתל-אביב.

לפני שירדתי מהאוטו החלפתי משקפיים למשקפי שמש והכנסתי אתהנרתיק עם המשקפיי ראיה שלי לתיק.

בילינו לנו בים והיה כייף.

הלכנו לאכול ואז חיפשתי את משקפיים שלי.

חיפשתי ולא מצאתי. הייתי בטוחב שהם נשארו באוטו.

 

אבא סיים את ביקורו ובא לאסוף אותנו, נכנסתי לאוטו ושוב חיפשתי אותן ואין.

התבעסתי,

אלו היו משקפיים חדשים בסך הכל 3 חודשים מאז שקניתי אותם, 

ואצלי המשקפיים יקרים.

הגענו הביתה ושוב חיפשתי את המשקפיים בתיק ובאוטו, ואין....

מזל שבבית היו לי משקפים ישנים אמנם המספרים לא ממש מדוייקים אבל, יותר טוב מכלום.

ביום ראשון אחרי יום שלם עם משקפיים לא ממש מתאימים הלכתי להזמין זוג חדש,

בחרתי מסגרת יפה אדומה עם כתום וידיות מתחלפות,

וקיבלתי הצעת מחיר... ושוב מעל ל-2000 שח'

אבל אין ברירה אי אפשר בלי משקפיים.

הזמנתי אותם.

 

ביום רביעי היה אצל אורי חבר,

בערב לקחתי אותו הביתה, ופתאום....

נרתיק המשקפיים הישן נמצא באוטו, ובתוכו-

המשקפיים האבודים....

על הכסא של אורי, לא ברור לי איך במשך כל הימיים האלה הוא לא הרגיש שהוא יושב על נרתיק המשקפים שלי.

 

בסופו של סיפור,

עכשיו אני בעלת שני זוגות משקפים,

את הישנים יותר אולי יהפכו לי למשקפי שמש, בודקים בחנות אם זה אפשרי.

 

ואני,

אומרת לעצמי

כנראה שהייתי חייבת להוציא את הכסף הזה.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/6/2014 18:16   בקטגוריות אבא הלך לבקר את איל, אני, קיץ 2014  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ThisHappyGirl :) ב-29/6/2014 13:11
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)