לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

עוד סיום אחד.


היום היה היום האחרון של אוריקי בקיטנה שהיא בעצם הצהרון שלו שזה הגן בו היה לפני גן חובה.

אוריקי הגיע לשם בן 3 בוכה ולא אוכל.

עד אחרי סוכות הוא בכה ולא נתן לנו ללכת.

לאט לאט הוא למד את החוקים,

למד מה מותר ומה אסור.

למד לאכול ירקות ושעועית, סלק וקציצות דג.

למד המון שירים, ומשחקים של פעם.

הוא למד על סבלנות וסובלנות.

ולעזור למי שזקוק לעזרה.

 

אורי היה שם שנתיים בגן ועוד שנה בצהרון.

בשנה הבאה הוא כבר לא ילך לשם כי הוא ילמד עד 3:30.

היום כתבנו להם ברכה אורי אייר אותה בציור של מלך ומלכה והמון לבבות.

הוא כתב להם תודה ושהוא מאד אוהב אותם.

בצהרים כשלקחנו אותו הביתה הבאנו לנעמי ואמנון

סלסלת מחוטי טריקו (שלאחרונה למדתיל עשות) עם בקבוק יין טעים.

מעט עוגיות ברכה שקניתי , וצנצנת קטנה מקושטת בפימו בתוכה,

והכי חשוב כמובן זו הברכה שאורי הכתיב לי.

 

אז זהו גם מנעמי ואמנון נפרדנו,

עכשיו יש לי ארבעה שבועות שלהיות יחד עם הנסיך שלי בבית,

עוד לא יודעת מה נעשה יחד. בטוח שנהנה....

 

נעמי ואמנון שוב תודה על כל השנים האלה,

על כל התמיכה ואהבה לאוריקי ולנו.

אמנם אתם לא תהיו יותר יום יום עם אוריקי,\אבל אנחנו הרווחנו חברים נהדרים!

 

 

אוהבים אתכם מאד!!

 

 




נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/7/2013 17:34   בקטגוריות אוּרי, אני, הנושא החם, לקראת כיתה א', מרגש, קיץ 2013, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-2/8/2013 14:00
 



סיפור בקוביות.


איל אח של אורי שיתף בפייסבוק במשחק שנקרא סיפור בקוביות.

ראיתי והתלהבתי...

ישנן 9 קוביות בכל קוביה 8 ציורים.

הילד זורק את הקוביות (2-9 קוביות),

ולפי התמונות מספר סיפור....

מאד מאד נחמד.

ראיתי את המשחק והתלהבתי....

חיפשתי, ואחרי חיפוש מצאתי את האתר שלהם בעברית,

מייד הזמנתי את המשחק לאורי.

אתמול המשחק הגיע בדואר.

אוריקי שהיה איתי בגלל מחלה כל כך שמח.

חזרנו מהדואר עם החבילה ביד,

והתחלנו לשחק.

היה ממש כייף.

 

בהתחלה לא שיחקנו עם כל הקוביות, ולאטלאט העלנו את מספר הקוביות

והסיפורים היו יותר ויותר מורכבים...

 

סיפור אחד לדוגמא...

יצא לאורי,

מגדל,

צב,

מטה קסם..

ואורי סיפר,

פעם בארץ רחוקה חיה לה נסיכה ,

האיש הרשע כלא אותה במגדל גבוהה.

יום אחד היא ראתה צב קטן וחמוד, והתחילה לשחק איתו,

הצב מאד שמח כי ככה הוא לא היה בודד יותר.

ואז הוא לקח את מטה הקסם שלו עשה  הוקוס פוקוס ושחרר את הנסיכה.

 

 



זהו זה יופי של משחק,

מאד מאד ממולץ לפיתוח שפה ודמיון,

להעשרת אוצר מילים, ללימוד של בניית סיפור,

ובעיקר להמון המון כייף.

 

אנחנו כבר יומיים נהנים מאד!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 26/7/2013 15:47   בקטגוריות אוּרי, איל, אני, משחקים, סיפורים מאת אורי, קיץ 2013, תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-28/7/2013 09:59
 



הילד שלנו מצחיק.


בטו' באב אמר אבא לאורי,

שזהו יום האוהבים ולכן הוא רוצה לקנות לי משהו קטן.

אורי מיד אמר לאבא,

:"נכון שאתה אוהב אותי מאד? אז אתה צריך לקנות לי מתנה.."

אבא אמר לו "בסדר אקנה לך ממתק ולאמא שוקולד..."

אורי אמר לו... "לא אבא, אני רוצה משחק או צעצוע..."

אבא, אכן לי קנה שוקולד מוצרט טעים!! ולאורי קנה טנק שמרעיש....

מיותר לציין שאורי היה מאד שמח - אני קצת פחות  קריצה

 


אורי נשאר היום עם אבא בבית, 

הוא חולה עם חום.

התקשרתי לראות  מה שלומו של הילד,

אורי אמר לי...

"אמא, כשהחתול ישן העכברים חוגגים....

אני ואבא העכברים, אנחנו רואים כל הזמן טלוויזיה."

 

אחרי שעתיים התקשרתי שוב,

אבא אמר לי שאורי הולך לאכול.

בקשתי לשוחח עם הילד,

אמרתי לאוריקי, יש במקרר עוף ואורז ואבא יכין סלט ותאכל בתאבון.

אורי אומר לי, בסדר אמא אני אוכל.

שמחתי...

כשאבא ואורי באו לקחת אותי סיפר לי אבא שאורי אכל מלוואח,

שאלתי למה??

אבא הסביר לי..

"הכנתי לו סלט וקראתי לאורי לאכול,

אורי אמר לי לא רוצה סלט עוף ואורז אני רוצה מלוואח."

אז למה אמרת לאמא שתאכל מה שהיא הציע? שאל אבא.

אוריקי אמר....

"אין לי כוח לריב עם אמא אז אמרתי לה שאני  אוכל עוף ואורז וסלט....."

אבא טוען שלאורי יש מנטליו של גבר נשוי.......


 

אורי כרגע יושב על יש השולחן שלו ומצייר את המשפחה שלנו,

מעניין לראות את הציור שלו...

 

 

ערב נהדר!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/7/2013 18:04   בקטגוריות אוּרי, אני, חכמות, מצחיק, קיץ 2013  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-26/7/2013 08:23
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)