לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

מתחרטת.


הדבר שאני הכי הכי מתחרטת עליו הוא שלא הצלחתי להביא לאורי אח או אחות.

שיגדל איתו, יתחלק איתו, יריב איתו, ישחק איתו, יעזור לו ויעזר בו...

 

ויחד עם זאת בכל יום ויום בכל רגע ורגע מודה על מה שיש.

על אבא ועל אורי.

 

אמנם מתחרטת.

אבל מאושרת נוצרת  ומחבקת הכי הכי חזק את היש.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/9/2014 13:19   בקטגוריות אוּרי, אני, הנושא החם, סתיו 2014  
הקטע משוייך לנושא החם: עדיין מתחרט/ת שוויתרתי על...
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-5/10/2014 10:46
 



קבלת שבת בנמל תל-אביב


אתמול נפגשנו עם איל שונית ומירה במנל בתל-אביב.

ישבנו לנו הארומה, אכלנו שתינו ויחלקנו מתנות.

קנינו לאיל לחג שני ספרים, לשמחתנו נרשמה התלהבות רבה מהספרים.

אורי קיבל משחק בו יש לחפור בגוש גבס ולגלות אביר שלו חרב ומגם,

בהתחלה אורי לא התלהב, הבוקר בבית שהוא התחיל לחפור, נרשמה התלהבות רבה.

 


חפירות

 

אחרי האכול השתיה והפטפוטים, הלכנו לקבלת שבת של בית-תפילה ישראלי שהיתה בנמל.

כל כך נהננתי, אניאוהבת את המסגרת היראשלית הזו.

הרב תקע בשופר. תמיד השופר מרגש אותי מאד.

 


 

 

ואל מול השמש העוד מעט שוקעת לתוך הים זה היה עוד יותר מרגש.

אחר כך היתה קבלת שבת, מיוחדת לשבת הראשונה של שנת תשע"ה

עם שירי שבת ישראלים וחלקי תפילה מהמקורות.

כשהרב הכריז על תפילה דמומה הוא אמר את העמוד הסידור התפילה המיוחד

הוא הוסיף ואמר שגם תפילה פרטית מהלב טובה באותה מידה.

זה נפלא בעיניי, לא תמיד מה שכתוב הוא נכון לי עצמי, לא תמיד המתפלל יודע לקרוא, 

לא תמיד התילפה מתאימה לאיש/ה מסויים והוא/היא הוזמנו לשאת תפילה משל עצמם.

הזכיר לי את הסיפור הנפלה שלימדתי לא פעם בבית הספר,

סיפור שנקרא "התפילה שבלב" (אני מקווה שאני לא טועה בשם הסיפור)

אני מאד מאד נהננתי, רקדתי וקפצתי עם אוריקי.

בשלב מסויים אורי השתעמם וגלי הים נתנפצו בחוזקה על הקיר

אורי הלך קרוב קרוב והתרטב הייטב.

מכל הלב! והילד היה מאושר, ורטוב...

 



 

 

הילד היה מאושר.

ומה אני צריכה יותר מזה?

אבא אומנם קצת דאג שמא הוא יתקרר ויהיה חולה מזה שנרטב,

והלך לחפש לקנות לו חולצה יבשה, הוא לא מצא.. ובנתיים אוריקי התייבש.

 

אני קניתי לי דיסק עם שירי התפילה של בית-תפילה ישראלי.

היה יופי של התחלת שנה,

וזה מבטיח שהשנה החדשה תהיה פשוט  נפלאה!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 27/9/2014 12:33   בקטגוריות אבא הלך לבקר את איל, אני, הנושא החם, חגים ואירועים מיוחדים, טקסים, כיופים, סתיו 2014, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-28/9/2014 20:52
 



12 דברים שקרו השנה.


מנסה לחשוב על 12 הדברים הכי חשובים שקרו לנו השנה.

לנו זה.. לאבא, לאורי ואני כל אחד לחוד וכולנו יחד.

 

אז..

 

אורי

רכש המון חברים חדשים בבית הספר,

סיים כיתה א' וקיבל את החומש הראשון בבית הספר.

הוא שמח ופורח בבית-הספר, ואני כמובן שמחה איתו יחד.

היינו בפעם הראשונה עם אורי בחיפה,

ראינו יחד את האופרה הראשונה.

חגגנו יום הולדת עם מפעיל חיצוני.

אורי ויתר על המעקה במיטה.

אוריקי כתב פוסט בבלוג שלי,

וחגגנו לאיל אח של אורי בר מצווה, אורי מאד מאד התרגש,

ושר בפני גהל רב שיר שלמד בבית מספר.

אורי ישן בפעם הראשונה מחוץ לבית, פעם אצל חבר ופעם אחרת אצל הורי במודיעין.

 

אני

למדתי להנות מהחופש האינסופי הזה,

מצאתי את עצמי כותבת יותר, יוצרת יותר.

ונהנת מאד מלבשל, ולהכין, ולפנק את בני משפחתי.

מצאתי לעצמי קוסטיקאית מקסימה.

שברתי בלוק באל-הלב.

ויצרתי לעצמי עוד כמה חלומות.

אני נהייתי ועד כיתה וגם ועד הבית...

 

אבא

הוא ממשיך בכל יום להוכיח איזו בחירה נפלאה עשיתי.

הוא חגג בהתרגשות רבה את הבר-מצווה של איל.

אבא שלנו תמיד תמיד תומך בי, ומעודד ואוהב, וזה בכלל לא מובן האליו.

אבא בכל שבת הולך לשחק עם אורי כדורגל, וזה מקסים מאד בעיניי.

 

וכולנו

לנו היתה מלחמה מפחידה.

והיו לנו ימים של שמחה, והרבה התרגשות.

קנינו ספה חדשה.

ודי.וי. די חדש,

וגם מערכת סי.די. חדשה.

ואפילו מכונת כביסה חדשה רכשנו אחרי שהישנה מתה לה מוות טבעי.

נסענו לחיפה, והיינו בהצגות והמון סרטים.

 

 

 

אז אומנם יותר מ-12

אבל זו היתה השנה שלנו.

אני בטוחה ששכיתי עוד אירועים כאלה ואחרים..

 

מאחלת לכולם ששנת תשע"ה תהיה הרבה יותר טובה.

 

 

 

 

 

שיהיו ימים טובים, שמחים, ומאד מאושרים.

 

שנה טובה.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 23/9/2014 21:55   בקטגוריות סתיו 2014, אוּרי, אני, הנושא החם, יד-המורה, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: 12 דברים שקרו השנה
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-27/9/2014 12:22
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)