לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

כל מני דברים.


בילתי היום בבית-ספר של אורי.
באתי לעשות עם תלמידי כיתה ג' עוגיות תמרים.
אני ואהבת לבוא אליהם לכיתה ללמד שיעור אחד או שניים.
לא להתעסק בעינייני  משמעת,
וממש ממש להנות מעצם העשיה בכיתה.
אז היום,
נכנסתי לנעלים של מורה, ונהנתימכל שניה....
זו שכבה מקסימה עם מחנכות מקסימות וכייף אמיתי להיות חלק מזה.
אחר הצהרים אורי היה בשעור רכיבה ו....  עף מהסןס,
חוק הרכיבה אומר, שמי שעף מהסוס... צריך להביא עוגה.
אז זהו. הוא עף מהסוס ואני צריכה לאפות עוגה.
אורי כמובן שיעזור לי, הוא אוהב לעזור לי לאפות.
אורי דיבר על עוגת דבש, אניחושבתעל עוגת גזר, נראה בסוף מה נחליט....
ובפן הלאומי,
שמעון פרס הלך היום לעולמו.
אהבהתי אותו.
אהבתי את היותו צעיר, את הסקרנות שלו, את החזון שלו,
את האופטימיות שלו.
את האמונה שלו המיתית בשלום, שאותו עושים בין אנשים.
אילו היו אומרים לי ללמוד משהו אחד ויחדי ממנו,
היתי בוחרת ביכולת לראות בכל דבר את הטוב.
נוח על משכבך בשלום שמעון פרס.
זהו להפעם,
תחשבו טוב, יהיה טוב.
אורלי
נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/9/2016 21:38   בקטגוריות אוּרי, אני, חדשות, יד-המורה, נפילה., סתיו 2016, פעם ראשונה, כיתה ד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפקד פתיחת שנה.


אתמול בלילה זה היה.

שבט הע*מר  פתח שנה.

 

 

 

 

 

 

 

היו כתובות אש,

ומורלים,

היו ילדים נרגשים, ונערות ונערים נרגים  ואחראים.

היו שם עניבות לפי הגיל,מסודרות למופת על שולחן.

היתה שם השקעה ענקיץת של חבורת נערות ונערים כדי שהכל יהיה מושלם ביותר.

היתה שם שמחת נעורים,

וחדוות יצירה,

ודמיון,

ושירים.

והיו שם גם ההורים של הצעירים החניכים,

ושל הבוגרים יותר גאים כל כך גאים בילדהם. (ויד עלמה כל כך יש על מה)

 

ובסוף היה גם מרק חם עם קרוטונים שקדי מרק או בינה צהובה.

 

ולנו היה שם ילד אחד נרגש מאד, מאושר מאד מלוכלך כמו שצריך.

 

 

אני כל כך שמחה שהוא חלק מזה

אני יודעת שזה נכון לאורי.

אני בטחה שמתנועות הנוער יוצאים אנשים טובים יותר.

אחראים יותר, חברתיים יותר, אכפתיים יותר.

אני מאמינה שגם מאושרים יותר.

 

התרגשתי אתמול להיות חלק מזה. חלקיק קטן קטן, וכל כך גאה.

 

אז גדוד יהב של שבט הע*מר בהצלחה לכם ילדים חמודים

שבט הע*מר אתם נפלאים.

 

 

אתמול למדתי את סדר העניבות וא משמעות ההצדעה הצופית...

 



 


הגדול שומר על הקטן בלי הבדל של דת גזע ומין

 

הגדול שומר על הקטן בלי הבדל של דת גזע ומין

 

והעניבות.... של ילדי ד-ח'

בהתחלה היה מדבר - עניבה צהןבה, ואט אט נוצר בו נחל קטן - עניבה צהובה עם סרט כחול.

הנחל גדל והפך לים - עניבה כלולה - ואז בצבצה השמש - כחול עם כתום.

והשמש היתה חזקה ונפלאה - עניבה כתומה

אז החלו לגדול צמחים - כתום עם ירוק....

ולהסוף המון צמחים גדולים וחזקים צמחו ופרחו - עניבה ירוקה.

 

 

היה מקסים ומרגש.

תודה לכם שבט הע*מר

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 25/9/2016 13:34   בקטגוריות סתיו 2016, אוּרי, אני, אמהות, הגשמת חלומות, מרגש, צופים, שבט הע*מר - גדוד יהב, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול צופים ראשון.


באמצע אוקטובר שבט הע*מר של הצופים יוצא לטיול פתיחת שנה.

הטיול הוא מיום שישי בצהרים עד שבת בערב.

כלומר ישנים לילה מחוץ לבית, בטבע, באהל....

בעיני אורי זה לא מצא חן.

בחוץ, בלי אבאמא, בשק-שינה (מה זה בכלל שר שינה??) ויש שם חרקים...

הוא כבר לא רצה לצאת לטיול.

דברנו על כך שזה כייף,

דיברנו על כך שלהרבה ילדים זה קשה בהתחלה.

דיברנו על כך שנלווה מאחי שק-שינה ונעזר בו....

והילד עומד על דעתן, אני לא הולך.

באיזשהו שלב אמרתי לו ספק ברצינות ספק בצחוק שאני מוכנה לסוע איתו.

 

מבחינתי צופים זה דבר חשוב.

חשוב חברתית.

חשוב מבחינת האידאולוגיה.

חשוב מביחנה של גדילה וצמיחה.

חשוב לדימוי העצמי ובטחון ענצמי.

אני בטוחה שילדים שהולכים לתנועת נוער הופכים להיות אנשים טובים יותר.

 

היום היתה אסיפת הורים בעיניין הטיול,

רק מאיר הלך לאסיפת הורים.

אורי אמר למאיר שאם אני אבוא איתו לטיול, הוא יסכים לצאת...

מאיר בלי להתבלבל רשם אותו, ואותי כהורה מלווה.

וכשבא הביתה בחיוך ענק אמר לי ..

"אורלי רשמתי את אורי ואותך לטיול.

ברגע הראשון חשכו עיניי.

ואז במחשבה שניה,

החלטתי ש...

כן אני אצא איתן.

אם זה יתן לו את הביטחון. אני אעשה את זה למען אורי.

אני אצא איתו ואהנה...

כי זה נכון לאורי.

ברור לי שהתפקיד שלי זה לתת לו יד בדרך לעצמאות שלו, 

ואת זה אעשה בשמחה. והמון אהבה.

 

עכשיו אני מחכה ומצפה לאמצע אוקטובר.

לטיול צופים בנס-הרים.

לישון באוהל זוגי עם אורי.. בתוך שק שינה  עם מזרן ....

ולישמוח. ולהנות.

 

אז זהו, אני אורלי, אמא של אורי.

יוצאת לטיול צופים,

אשן לי בחוץ, באהול בתוך שק"ש,

ואהנה מכל רגע.

 

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב,

יהיה ממש טוב!

 

אורלי

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 20/9/2016 20:52   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, צופים, קיץ 2016, שבט הע*מר - גדוד יהב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)