לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ME and my weird life =]



Avatarכינוי:  Romi3>

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עידכוןןןן:P


ממקורה אנשנושיםם?

חודש חדש התחילל.:P

מעניין מה נעשה בוו ?בנתיים ישלי כמה דברים לעשות=]

אתמול הייתה מסיבה ולא הכלתי..באסה/=

[למהה?] על תשאלו סיבה מטומטת אחושרומטהXD

טוב אז מחר מחר יום שישי מעניין מנעשה...

בצוהריים באים אליי דודים..ובערב אני יצא :P

מקווה שיהיה פאןן =]חחח....

מי הולך לקוקה קולה וילא'ג?

איזה באסה אני וחברה שלי רצינו לנסוע אבל אין לנו חברה שלישית:( מישהי רוצה לבוא???חח) נשמח!!

מה אני הולכת לעשות בחופש הגדול הזה:

*יום ראשון מפפגש עם הבנות מכיתה ו כמה זמן לא ראיתי אותם געגעתייי 3>>>>

*לקנות פלא חדש...

*ללכת לבריכה........

*לנסוע לחו"ל עם ההורים שלי..

*לנסוע לים...

*לנסוע לדודים שלי.......

*למצוא עבודה ודחופפ.....

*ללכת למסיבוחה ב-4.8 הולך להיות פאןןן אשש:P....

*למצוא חבר חחח:D

*לקנות מלא בגדים חדשדשים:P

*להכיר אנשים חדשיםם:P

*ולטייל עם החברות שלי 3>>[קטיושע,סופקע] לאב יו..!!

וזהו נידמה לי חחח לבנתיים זה מה שאני צריכה לעשותתתת נקווה שנעשה את הכול:P

אז מה נישאר לי להגיד??

תהיו חמודיםם ותגיבו, אני יגיב בחזרה=]

אאז יייאלה תהנו בחופפש

תנצלו כול דקה שאתם יכולייםםםם:P

תמונה שלי לסופ=]

נכתב על ידי Romi3> , 3/7/2008 22:41  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRomi3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Romi3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)