לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיל 15.



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

שא-לום=] סנובים גודם!


 

שאלוםם=] סנובים גודם! (ללא רוסים ביניינו - שנה טובה :)

 

חזרתי לבלוג הזה עכשיו, הוא היה שלי לפני שנה

איזה חמודה הייתי 3> !

אני כזאת מקסימה....

 

אז החלטתי לחזור.

כן כן, אני חוזרת לחפור לכם על העולם=]

אין לי זמן לחפור עכשיו (סילבסטר בכל זאת..)

אז דבר ראשון שאעשה כשאחזור הביתה- זה לחפור על המילחמה בדרום

אז היכונו...

 

אה כן,

והיתגעגעתי אליכם בלוגרים מטומטמים וחצפצפים שלי :)

 

HAPPY NEW YEAR

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 02:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmAriSHa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mAriSHa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)