לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

as still & wild as the water


כשהחיים צוחקים עליך, תצחק עליהם בחזרה

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

come back alive


[שיר ממש יפה של sepultura]

 

אז ניראה לי שסדרתי את העצוב ועכשיו הכל פחות או יותר בסדר...

הייתה אתמול בגרות, ואני לא יודעת את הציון, אבל ניראה לי שהלך לי טוב. חוץ מזה זה לא משפיע כ"כ על הציון.

לנה באה אליי היום, התחרפנו כרגיל. [מה עוד אני יכולה להגיד]

זהו...

ממשיכים בחיים ומתחרפנים.

והנה לכם קליפ [טלטאביז קשוחים ואפלים XD]

המניאק לא רוצה לשים אותו, אז הנה לכם רק קישור לקליפ:

http://youtube.com/watch?v=KNzcFvu8ZPw

נכתב על ידי , 27/3/2008 15:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עזבו


אל תשימו לב לעיצוב המזוויע..

אני סתם משחקת עם העיצובים..

 

נכתב על ידי , 19/3/2008 19:31  
1923 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזוי


אני כ"כ עייפה...

נרדמתי היום פעמיים במתמטיקה, ויש לי הרגשה שמחר אני ארדם במבחן בלשון

[כבר נרדמתי באמצע מבחן פעם חח]

אני תכננתי ללכת לישון, אבל אופס, המחשב התפנה ואסור היה לפספס את ההזדמנות.

אז אני מעדכנת בקטנה.

הייתי אצל גיא, היה כיף. הכרתי אנשים חדשים [משו שתמיד נחמד].

כל מי שצריך לדעת פרטים כבר יודע.. אז אין לי סיבה/כוח לכתוב...

היום היה יום די חרא.

להורים יש כשרון מיוחד להרוס הכל [ואני לא מתכוונת רק בקשר אליי].

וכמובן מזל טוב לאורלי (שהיה לה יומולדת אתמול)

הגעתי למסקנה שאני אמות בגיל מוקדם [לא קשור, אבל סתם חשבתי לציין את זה]

תרחמו עליי [מניאקים].

יאללה ביי

ניתראה מחר bitches

נכתב על ידי , 17/3/2008 23:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanonymous artist אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anonymous artist ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)