לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

"ומחה ה' דמעה מעל כל פנים"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

שנה וחצי לא כתבתי פה.כמה השתנה.


וואי מדהים איך החיים משתנים בכ"כ הרבה זמן.ומצד שני,מדהים איך הרבה דברים עדיין לא השתנו לגמרי.

היום אני בנאדם מאוד שונה.התחזקתי מאוד,עשיתי לי חברים וחברות מדהימים,הקשר שלי עם ההורים שלי מדהים,הקשר שלי עם האחים שלי מדהים.פחות או יותר הכל ממש טוב.עדיין יש לי כמה בעיות מהותיות באופי שאני אצטרך לעבוד עליהם אבל אני מניחה שזה משהו שעם הזמן ועם הנחישות שלי יעבור.עם הבחור דברים עדיין לא לגמרי גמורים אבל בהחלט קרובים לזה.כשאני מסתכלת מה רשמתי פה לפני שנה,כמה כאב הכלתי בתוכי...עכשיו זה הרבה הרבה הרבה יותר טוב ב"ה.ברגע שאני אמצא אהבה חדשה זה כבר יהיה הרבה יותר קל..אני לומדת עכשיו במדרשה לשנה ושם ממש מדהים לי....

אני אשמח לתגובות,ומקווה לרשום פה לעיתים יותר קרובות.....

אוהבת.

נכתב על ידי barvazi , 16/2/2006 00:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  barvazi

בת: 36

ICQ: 287822263 




553
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbarvazi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על barvazi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)